Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 118 498
  • 121 793

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Real Madrid 0-2 Shakhtar Donetsk! 34 minuuttia.

Zidane ulos ja Tero Lehterä sisään!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mukava lähteä valkoisten El Clasicoon viime aikaisten otteiden jälkeen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Siinä ei Viniciuksella kauan aikaa kulunut.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Real taisteli itsensä tasoihin, mutta tuomari kairaa Los Blancosia kuivana ahteriin. Ensinnäkin vain 3 minuuttia lisäaikaa, vaikka Shakhtar on pelannut aikaa koko toisen puolikkaan. Toisekseen hylkäsi maalin aika lailla perusteetta.

Eipä silti, upeaa taistelua altavastaajalta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tulkaa nyt rotat taas kirjoittamaan kuinka mm. Realia aina suositaan.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Real taisteli itsensä tasoihin, mutta tuomari kairaa Los Blancosia kuivana ahteriin. Ensinnäkin vain 3 minuuttia lisäaikaa, vaikka Shakhtar on pelannut aikaa koko toisen puolikkaan. Toisekseen hylkäsi maalin aika lailla perusteetta.

Eipä silti, upeaa taistelua altavastaajalta.
Kannattaa opetella paitsiosäännöt, koska tuo 3-3 tasoitusmaali oli aivan selvä paitsio. Siitä ei ole kahta sanaa. Mulla oli puoliajalla lyöty +1 Realin voitolle, eli tasurilla olisi tullut maaliin, mutta tuota ei hyväksytä koskaan ja siitä voit kiittää tai kirota VAR:ia.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Joo, jäi vähän vajaaksi tuon hylätyn maalin näkeminen ja nyt katsoin sen uudelleen. Oikein meni siis, itse olin puusilmä.

Aikamoinen yllätystulos kyllä ja on varmaan melko korkealla fiilikset Shakhtarin jengillä.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Tuo Manen veto ois mennyt varmaan sivurajasta yli mutta Ajaxin jätkä käänsi omiin. Nyt sitten 0-1 kilppari kehiin mitä Liverpool ei osaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Bayern tekee Ticosta selvää jälkeä. Aika vastaantulija on Tico ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös