Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 119 725
  • 121 799

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hetkonen mitäs nyt tapahtuu? Skotlanti kerkesi mennä jo kolmella maalilla johtoon ja lopetin seuraamisen. Nyt kuitenkin Argentiina on tehnyt pari ja aikaakin jäljellä vielä kymmenen minuuttia.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäköhän toi selostaja sekoili. Ainakin livetulokset näyttää, että Argentiinalla on kaksi pistettä ja on menossa viimeisellä paikalla jatkoon. Jos Kamerun-Uusi-Seelanti ja Thaimaa-Chile pelaa huomenna tasan, niin näillä kaikilla on vaan yksi piste.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Mitäköhän toi selostaja sekoili. Ainakin livetulokset näyttää, että Argentiinalla on kaksi pistettä ja on menossa viimeisellä paikalla jatkoon. Jos Kamerun-Uusi-Seelanti ja Thaimaa-Chile pelaa huomenna tasan, niin näillä kaikilla on vaan yksi piste.
Ihan samaa mietin minäkin. YLE Areenasta voi myös tarkastaa jälkikäteen mitä höpölöpöä selostajat ovat suustaan suoltaneet.

Onko muuten näissä kisoissa jokaisesta pilkusta tullut maali? Jos ei ensimmäisellä, niin sitten toisella tai kolmannella yrittämällä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan samaa mietin minäkin. YLE Areenasta voi myös tarkastaa jälkikäteen mitä höpölöpöä selostajat ovat suustaan suoltaneet.

Onko muuten näissä kisoissa jokaisesta pilkusta tullut maali? Jos ei ensimmäisellä, niin sitten toisella tai kolmannella yrittämällä.
Ainakin niistä, mitkä minä olen nähnyt. Vähän on kyllä säätöä ollut tuon VAR:in kanssa.
 

Nick Neim

Jäsen
Lähes tasan 86 minuuttia oli pelattu, kun rike tapahtui. Ajassa 90+3 ja siihen 18 sekuntia päälle saatiin lopulta pilkku ammuttua hyväksytysti.

Voi vittu mitä paskaa, vaikka VAR-tuomioiden kannalla olen ollutkin. Ei tuo yli 7 minuutin veivailu kuitenkaan ole sen arvoista, vaikka vähän kaikenlaista siihen mahtuikin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Lähes tasan 86 minuuttia oli pelattu, kun rike tapahtui. Ajassa 90+3 ja siihen 18 sekuntia päälle saatiin lopulta pilkku ammuttua hyväksytysti.

Voi vittu mitä paskaa, vaikka VAR-tuomioiden kannalla olen ollutkin. Ei tuo yli 7 minuutin veivailu kuitenkaan ole sen arvoista, vaikka vähän kaikenlaista siihen mahtuikin.

Ensin naureskellaan kiekkopuolen "ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä" kommentille ja heti perään itketään kun toisessa lajissa sääntöjä noudatetaan.

Laskeppa mikä oli VAR:in syy viivästykseen ja mikä pelaajien omaa vitkuttelua. Peliähän jatkettiin pilkun jälkeen hetki kunnes tuomari näytti uudestaan pilkkua. Minä ainakin näin heti että maalivahti lähti viivalta liian aikaisin, mutta ymmärrän että videotuomareiden täytyy tarkastaa videolta ensiksi ja sitten raportoida päätuomarille. Vittuako sielä pelaajat, huoltajat ja valmentajat soittavat suutaan ja viivästyttävät peliä kun on selvät videotodisteet uusinnan tarpeesta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Vittuako sielä pelaajat, huoltajat ja valmentajat soittavat suutaan ja viivästyttävät peliä kun on selvät videotodisteet uusinnan tarpeesta.

Käyttävät tilaisuuden hyväksi purkaakseen paineensa ja/tai yrittääkseen psyykata vastapuolen pään sisään?

Tuleekohan jälkitilanteiden jälkitilanteisiin lisätarkennuksia, ettei peli seiso minuuttitolkulla.
 

Nick Neim

Jäsen
Ensin naureskellaan kiekkopuolen "ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä" kommentille ja heti perään itketään kun toisessa lajissa sääntöjä noudatetaan.
Kuka naureskelee, ja minkä perään "heti" olen itkenyt?

Vai oliko nämä näitä aivan saatanan mahtavia yleistyksiä, kun (esimerkiksi) kolme täysin eri kirjoittajaa on ollut asiasta toista mieltä, niin laskutetaan vielä niistä eri henkilö heidän kanssaan samaksi porukaksi. Ja näin on yhtäkkiä saatu ristiriita aikaan asiasta, jossa ei ole ristiriitaa. Tai sitten saat avata tarkemmin, että mitä ihmettä tuolla kommentillasi tarkoitit.

Kuten jo siinä ihan omassa viestissäni totean, niin minä olen ollut, ja olen kyllä edelleen VAR-tuomioiden kannalla, tästä farssista huolimatta. Olin alkuun myös paitsiohaastojen kannalla jääkiekossa, vaikka se mieli onkin pikkuhiljaa muuttumaan päin.

Se, että yhteen tilanteeseen menee yli 7 minuuttia peliaikaa, on vain vitusti liikaa. Vaikka siellä pelaajat mussuttaisivatkin muutaman minuutin edestä. Korttia kehiin, niin loppuu se vinkuminen.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näiden var-tarkistusten aikana voisi näyttää mainoksia, niin saataisiin viimein markkinoitua tämä laji jenkeillekin.

Tosin siihen niitä tarvittaisiin vielä varmaan lisääkin. Voisiko kulmapotkut, sivurajaheitot ja maalipotkut käydä myös aina tarkistamassa videolta? Nythän niitä ei tarkisteta, ja varmaan 20-30 % menee väärin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jos naisten mm-kisoissa lievää prässiä tuomaria kohtaan, niin Sao Paolossa pelattava Copa American ottelu Kolumbia-Qatar, mitäs luulette onko tuolla.

Ei erityisen likasta, mutta kuitenkin useita kamppailuja ja niiden jälkeisiä torikokouksia, jotka syöneet kellosta aikaa. Ainakin yks alueella. Qatarin pojat erityisesti pyörineet dumarin ympärillä kuin hurrikaani.

Kolumbia rankoo 86 min ja vie ottelun.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Argentinan peli on kyllä edelleen ihan karseeta katsottavaa.

Paraguay siirtyi äsken Sanchezin uran ensimmäisellä maajoukkuemaalilla 0-1 johtoon.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Oli kyllä älytön tuomio taas kun tuo USA:n maali hyväksyttiin. Jos sellainen sääntö on että paitsio voidaan viheltää vaikkei paitsiossa oleva pelaaja koskekaan palloon, niin mikä sitten on tuollainen tilanne jos ei tuo?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näiden var-tarkistusten aikana voisi näyttää mainoksia, niin saataisiin viimein markkinoitua tämä laji jenkeillekin.

Tosin siihen niitä tarvittaisiin vielä varmaan lisääkin. Voisiko kulmapotkut, sivurajaheitot ja maalipotkut käydä myös aina tarkistamassa videolta? Nythän niitä ei tarkisteta, ja varmaan 20-30 % menee väärin.

Jenkeille pitäisi saada aikalisä jalkapalloon. Ei sitä ainakaan julkisuudessa ole juuri huudeltu, mutta aivan varmasti on sitäkin porukkaa mitkä sellaisen haluaisi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
La Ligan karsintamatsissa Deportivo-Mallorca hyvää vääntöä. Korttia nousee ja äijää makaa maassa etelä-euroopan tapaan.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Jenkeille pitäisi saada aikalisä jalkapalloon. Ei sitä ainakaan julkisuudessa ole juuri huudeltu, mutta aivan varmasti on sitäkin porukkaa mitkä sellaisen haluaisi.

Ja jos lisää jenkeille suunnataan niin maalista pitäisi saada vaikka 5-9 pistettä niin se luo illuusion että jotain tapahtuu. Jenkkiläis-tv-sarjojen perusteella vähämaalisuus tarkoittaa automaattisesti tylsää ottelua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja jos lisää jenkeille suunnataan niin maalista pitäisi saada vaikka 5-9 pistettä niin se luo illuusion että jotain tapahtuu. Jenkkiläis-tv-sarjojen perusteella vähämaalisuus tarkoittaa automaattisesti tylsää ottelua.

Tosin tätä tuntuu tapahtuvan Euroopassakin. Minua ainakin yleensä lähinnä vituttaa jalkapallo-ottelu mikä päättyy 5-3, koska se ei vain ole lajityypillistä ja reilusti yli kaikkien keskiarvojen.

Vähämaalisuus ei todellakaan tarkoita nyhjäystä, vaikka sitäkin tietenkin tapahtuu.
 

redpecka

Jäsen
Myös tuo, että kello käy koko ajan luo tunteen ettei siellä oikeesti mitään tapahdu kuin ajoittain. Eikö muissa jenkkilajeissa vatvota tilanteita minuuttitolkulla ja sitten pelikello käyntiin pariksi sekunniksi ja taas mainoskatko?

Soccer pitäisi olla 4x12 minuuttia kuten koriksessa, pari aikalisää per erä per joukkue. Nyt tätä matsia jaksais hodarin syömisen ohessa ehkä jo vähän seuratakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös