Marmatus tehoaa tuomareihin selkeästi. Tuo oli keltaisen, ei punaisen arvoinen taklaus. Tuli jalat koukussa, ei tappomeiningillä jalkapohjat edellä. Se siitä "klassikosta".
Jos Messi ei olisi hypännyt niin jälki olisi ollut paha.Saatana noita filmailuja ja pellehyppyjä mitä futis on pullollaan.
Mitä helvettiä Ramos? Järjetön hyppy ja ansaittu punainen.
Idioottimainen, ramosmainenkin, kyllä. Suora punainen ei.Olihan tuo nyt ihan idioottimainen ja selkeä punainen. Ei kahdella jalalla vaan tulla noin sukille.
Ihan selvä punaisen paikka, jos jalkapallon sääntökirjan on joskus sisäistänyt. Vaikka nyt Realin puolella olenkin.Marmatus tehoaa tuomareihin selkeästi. Tuo oli keltaisen, ei punaisen arvoinen taklaus. Tuli jalat koukussa, ei tappomeiningillä jalkapohjat edellä. Se siitä "klassikosta".
Onhan tuollainen hyppy nyt aivan joka kerta suora punainen, koska se loukkaantumisriski on helvetin suuri.Keltainen. Ei punikkia. Taitaa Hernandez x2 olla hieman pihalla.
Mä en ole kummankaan puolella, mutta Piqueta, Buquetsia ja Suarezia vastaan kylläkin. Mun mielestäni Messin hypyn olisi pitänyt pelastaa Ramos punaiselta. Osuma jäi lopulta aika pieneksi. Siksi keltainen.Ihan selvä punaisen paikka, jos jalkapallon sääntökirjan on joskus sisäistänyt. Vaikka nyt Realin puolella olenkin.
Pelaaja EI filmaa hypätessään molemmat jalkapohjat edellä tulevan taklauksen yli. Nyt jotain järkeä värilaseihinkin!Jaa Missi filmaa Ramosille punikin.. Vaikka onkin hyvää fudaa ollut, niin pikkasen alkaa oksettamaan.
Ramos näyttää ihan oikein homopiquelle että hienosti mussutettu
Tämä on tosi kuin vesi. Valioliiga alkaa olla ainoaa seurattavan arvoista kansallista seurafutista...On tää kyllä kiin hauskaa pelleilyä tää La Liga verrattuna vaikka Valioliigaan. Ihan uskomatonta mussuttamista, filmailua jne jne
Mä en ole kummankaan puolella, mutta Piqueta, Buquetsia ja Suarezia vastaan kylläkin. Mun mielestäni Messin hypyn olisi pitänyt pelastaa Ramos punaiselta. Osuma jäi lopulta aika pieneksi. Siksi keltainen.
Mä en ole kummankaan puolella, mutta Piqueta, Buquetsia ja Suarezia vastaan kylläkin. Mun mielestäni Messin hypyn olisi pitänyt pelastaa Ramos punaiselta. Osuma jäi lopulta aika pieneksi. Siksi keltainen.
Onhan tuollainen hyppy nyt aivan joka kerta suora punainen, koska se loukkaantumisriski on helvetin suuri.