Kaheksas pakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HC TPS Fanclub Koistinen-Vallin-Kivi
Krasnodar - HJK 10 minuutin kohdalla 2-0. Ojala oma maali ja toisen Krasnodar teki pilkusta.
Todella pahalta näyttää. Peliä on pelattu täysin yhteen maaliin ainakin noiden maalien jälkeen kun itse avasin lähetyksen.Vierasmaali on kyllä mahdollisesti rapsakkaa tavaraa, kunhan vaan omissa ei enää HJK:lla soisi.
HJK jatkoi siitä, mihin Astanaa vastaan jäi: melkoista hurlumheitä ja enimmäkseen väärässä päässä. Oman maalin ja heti perään annetun (ehkä kyseenalaisen?) rankkarin jälkeen oli kuitenkin hyvä vaihe, mutta eihän sitä rankkaria sitten olisi tolppaan kannattanut kumauttaa. Minulle jäi kyllä nopeasti menneestä tilanteesta epäselväksi, kuka muka oli paitsiossa? Ei kai Zeneli ainakaan voi itse paitsiossa olla, jos syöttää tolpan kautta itselleen (ainakin suttuisesta striimistä näytti että koski palloon seuraavaksi ennen kuin joku lakaisi sen maaliin)? Oliko siinä joku muu vika? Enivei, hieman tuurillakin vielä mukana, ellei lisää etumatkaa enää anneta. Enimmäkseen puolustustaistelua HJK:lla kyllä.