Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 043 121
  • 120 293

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Huikaiseva jakso, Barca kyllä laittaa kiitettävällä prosentilla palloa pussiin.. Olisiko DL voinut torjua toisen maalin? Tilanne tuli kyllä nopeasti, mutta oliko nyt Pepe kenen blokki "esti" toisen kulman vedon, niin olisi voinut aavista..

Nyt vaa palloa joka paikasta maaliin, niin hyvä tulee.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Pilkku!

Oli muuten tiukka tilanne, olisiko pitänyt olla vapari. Veikkaan, että nimimerkki VilleLeinon mielestä selvä vapari.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Aijai, nyt rankkari tulee, kun olisi vaparin paikka.

Kehtaatko oikeasti valittaa City-ottelun jälkeen? Rike tosiaan oli selvääkin selvempi, rikkeen tapahtumapaikka hieman epäselvä. Ihan boksin rajalla, mutta nyt tuli Barcalle vain sen omaa lääkettä, hienoa!

Ronaldo, 3-2.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
No nyt tuli se pilkku, selvääkin selvempi, tietysti. Tietysti oli ihan boksin rajalla, mutta nyt tuli Barcalle vain omaa lääkettä, hienoa!

Ronaldo, 3-2.

Tyylikästä ensin viikkokauppa itkeä yhdestä väärin tuomitusta tilanteesta ja sitten tuulettaa vastaavaa omaan suuntaan. Oksettavaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Maailman paras ja 3-2! Kuka muu muka?
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Mikä säälittävä pelle. Ronaldo on ollut umpisurkea matsissa, sitten vetää säälittävän filmin, ja vielä kaiken lisäksi boxin ulkopuolelta.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Benz ehti jo paitsiossa tuhnuillakin. Selkeä kaato, mutta oli sen n 30 senttiä ulkopuolella, barcan kannattajat (jatkoaika collection) toki chämppärissä vetosivat näissä tuomarin inhimillisyyteen, joten ymmärtävät varmaan tämän.

Itse rankkarihan oli täydellinen.

edit. VilleLeino, soita kibe kuhdalle.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Tyylikästä ensin viikkokauppa itkeä yhdestä väärin tuomitusta tilanteesta ja sitten tuulettaa vastaavaa omaan suuntaan. Oksettavaa.

Toimii tietysti myös toisinpäin. Sitäpaitsi tämä tilanne nyt oli ihan rajalla, ihan hyvin saattoi olla boksin sisällä, itse olen tämän kannalla. Ymmärrän silti eriävänkin mielipiteen, koska oli tosiaan ihan rajoilla.

Minulle on ihan sama, jos sinua oksettaa.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Toimii tietysti myös toisinpäin. Sitäpaitsi tämä tilanne nyt oli ihan rajalla, ihan hyvin saattoi olla boksin sisällä, itse olen tämän kannalla. Ymmärrän silti eriävänkin mielipiteen.

Minulle on ihan sama, jos sinua oksettaa.

Ymmärrän tuomarivirheen, kun on tiukasta tilanteesta kyse. Tuomari oli kyllä tällä hetkellä sen verran lähellä, että olisi voinut tuomita oikeinkin.

Lähinnä oksettaa se, että itketään yhdestä tuomarivirheestä ja sitten tuuletetaan toista, kun se tulee omalle kohdalle.

Karman laki tuli Barcelonalla vastaan, minkäs teet.

Ancelottin Real on paljon tyylikkäämpi kuin Mourinhon, mutta on tämä Realin porukka kyllä yksi kaatumataudin vaivaama porukka.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Ensin benzema metrin paitsiossa eikä liputeta ja sitten barcan rike boksin ulkopuolella ja rankkari. Juuri näin. Ekasta ei sentään maalia, tokalle ei mitään voinut enää.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Lähinnä oksettaa se, että itketään yhdestä tuomarivirheestä ja sitten tuuletetaan toista, kun se tulee omalle kohdalle.

Tässä nyt ei mitään suurempaa tuomarivirhettä tapahtunut, kun uusinnan perusteella pilkku oli ihan oikeutettu. Alvesin kamppi tapahtui viivan päällä, joten pallo pilkulle. Hienoa, että kerrankin tuomari uskalsi viheltää Barcaa vastaan.

mutta on tämä Realin porukka kyllä yksi kaatumataudin vaivaama porukka.

Pata kattilaa soimaa.

Nyt pilkut tasan ja Ramos ulos. Vittu. Mikä kontakti?
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Ramosille punainen ja pallo pilkulle. Draamaa!

Nyt oli kyllä kova tuomio. Neymarin uimakouluhyppy tuotti tulosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös