Flyingbird
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO Hockey, Mestis, SJS
Pitäisiköhän palloliiton harkita erikoistilannevalmentajan palkkaamista? Olettaen ettei sellaista ole.
Suomella 0 laukausta maalia kohden. Eli hyökkäys ollut surkeaa, ja samoin puolustus. Pari ihan hyvää syöttökuviota saatu, mutta se on koko pelin anti.Tuo sun keskinkertainen Georgia eteni kesän EM-kisoissa pudotuspeleihin pudotakseen mestari-Espanjalla.
Ainiin, mutta siis liittyy Suomen peliin miten?
Tuo sun keskinkertainen Georgia eteni kesän EM-kisoissa pudotuspeleihin pudotakseen mestari-Espanjalla.
Ainiin, mutta siis liittyy Suomen peliin miten?
Lod on vähän sellainen köyhän miehen Arjen Robben. Ei oikein oikealla jalalla ole muuta käyttöä kuin toimia tukijalkana.Siinä oli taas hyvin pelattu ja keskitys sitten vituiksi. Ne viimeiset ratkaisut.
Georgia on mun mielestä osoitus, että kansainvälisessä futiksessa pienemmällä maalla menestyäkseen pitää kahdelle paikalle olla hommat kunnossa. Maalivahti ja hyökkääjä. Kyllähän Georgia pelaa tällä hetkellä myös joukkueena hyvin, mutta nuo pelipaikat kääntää niitä pelejä. Mamardashvili ja Kvaradona ovat kuitenkin ihan huippua omalla pelipaikallaan. Georgialla on vielä Mikaudtze joka paukuttelee maaleja niin ei tosiaan huono tilanne.Liittyy vahvasti siihen kokoonpanon tasoon (pl. Kvaradona). Ei Georgian muu kokoonpano varsinaisesti Suomea parempi ole, mutta heillä on pelitapa. Toki heillä on myös mm. sellaiset topparit, jotka sopivat siihen pelitapaan.
Liittyy vahvasti siihen kokoonpanon tasoon (pl. Kvaradona). Ei Georgian muu kokoonpano varsinaisesti Suomea parempi ole, mutta heillä on pelitapa. Toki heillä on myös mm. sellaiset topparit, jotka sopivat siihen pelitapaan.
Soutu- , moottori- vai purjevene...
Onko muuten HAN twiitannu pelistä mitään vai eikö Morsian enään päästä X:ään
Minnesotassa 20 otteluun neljä maalia on kyllä sellainen saldo, että ei maajoukkueen kannata hirveästi enää hänen varaansa laskea, etenkin kun tulee vielä aina se aikaero- ja matkarasitus päälle.Pukki on toki jo hidas, mutta boxissa osaa vetää, suojata ja hankkia rankkareita.
Eka puoliaika lupauksia herättävä, toinen puoliaika viime vuosien tuttua Riveä. Ei tää mulle kyllä ainakaan lisää luottamusta nykyiseen pävalmentajaan lisää.Kyllähän tämä aivan karmeaa paskaa on, sori vaan.
Pitäisiköhän palloliiton harkita erikoistilannevalmentajan palkkaamista? Olettaen ettei sellaista ole.
Samaa mieltä. Luulen kyllä, että ei Pukkiakaan jenkeistä huvita tulla istumaan penkille, missä tällä hetkellä on paikka. Kyllä Pukille pikku hiljaa alkaa olla aika sanoa kiitos hei. Todella isolla kiitoksella. Olisihan se siistiä jos viimeinen peli olisi kotipeli ja saisi ansaitsemat kiitoksensa.Minnesotassa 20 otteluun neljä maalia on kyllä sellainen saldo, että ei maajoukkueen kannata hirveästi enää hänen varaansa laskea, etenkin kun tulee vielä aina se aikaero- ja matkarasitus päälle.
Itse olisin jo valmis luopumaan Pukin palveluksista maajoukkueelle. Mitään pois ottamatta niiltä aiemmilta uroteoilta.
Suomen maailodottama on 0,2. Herätys nyt siellä.Suomellako ei ole pelitapaa? Ainakin Ylen studiossa olivat vahvasti toista mieltä.