Plus olisit tietty voinut mainita että United pelaa huonosti jaNopea tsekkaus ja ManUa vastaan tänään tuomarit ja selostaja. Plus Villan pelaajat filmaa ja ovat tyhmiä.
Jesh.
Edit. Korjaus
Plus olisit tietty voinut mainita että United pelaa huonosti jaNopea tsekkaus ja ManUa vastaan tänään tuomarit ja selostaja. Plus Villan pelaajat filmaa ja ovat tyhmiä.
Jesh.
Kelpaisiko jos Unitedin pelaaja tekisi tuon vaikka Popelle? Tai jos Longstaff saisi kortin koskematta vastustajaan?
En mä leiki, mä olen tyhmä.Kyllä sä tiedät että silloin se on aina eri juttu. Ei nyt leikitä tyhmiä.
Katsoisin etenkin, jos mukana olisivat myös vihanhallintakurssin ajaksi hyllytetty poliisi Marco Silva ja lempitiettynsä friend zonelle huonon huumorin takia joutunut äkkipikainen tilintarkastaja Mikel Arteta.Emery näyttää sitcom hahmolta jonka yritys on mennyt konkurssiin ja joutunut vaihtamaan shampanjan kuohuviiniin.
Kyllä!! Tuon takia tuntuu todella loistavalta!Oli kyllä sekava esitys mutta maistuu tuon Luizin tuuletuksen jälkeen todella makoisalta.
Reilu tunti ja AFCON-finaali alkaa. Vastakkain isäntämaa Norsunluurannikko joka antoi kenkää valmentajalle ennen kuin edes tiesivät pääsevätkö jatkoon ja on jotenkin ihmeellisesti päässyt finaaliin saakka. Nigeria sitten myös hiukan yllättäjä finaalissa, siellä tuo paljon Osimhenin paluu.
Hienot kisat olleet ja kannattaa tsekata vaikka vaan sen takia että näkee miten VAR oikeasti toimii hyvin.