Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 602 592
  • 128 789

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Taisin jo itse sanoa aikaisemmin, että Kepa on kyllä suoriutunut hyvin noin muuten Realin paidassa, mutta noissa keskityspalloissa on ollut haasteita. No, nyt soi omissa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dalot aiheuttaa vielä slaagin jollekin katsojalle, ihan mahdollisesti allekirjoittaneelle. Nyt ei enää edes helpot syötöt mene oikein.

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Bellingham ylikylän ukko/poika Napolissa. Huikea katko ekaan maaliin ja toinen sitten itse.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Unitedin keskikenttä ja puolustuslinja edelleen luvattoman huonossa tasapainossa. Casemiro varsinkin jälleen monessa tilanteessa puolustanut käytännössä ei mitään, kun on seisonut yksin keskellä kenttää ja yhtäkään omaa pelaajaa ei ole 10 metrin säteellä.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Unitedilla on nyt keskikentällä Casemiro ja Hannibal, joista kumpikaan ei laskeudu riittävän alas puolustuksen tueksi sen enempää pelinrakentelussa kuin puolustaessakaan. Casemirohan ei tätä ole pelinrakentelussa koskaan tehnytkään, vaan Eriksen, Kroos ja Modric ovat hoitaneet tuon puolen, mutta Hannibalin pitäisi. Itse siirtäisin ehdottomasti Amrabatin keskikentälle ja Dalotin hänen paikalleen, Lindelöfin oikeaksi laitapakiksi ja Maguiren vasemmaksi toppariksi. Nyt menee aivan liian vaikeaksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy