Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 129 143
  • 122 077

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Meinasin sanoa että hirvittää Ramseyn puolesta. Ei suotta.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Noh olipa tyylikäs viimeistely Borrelta. Todella tylyjä pilkkuja kaikilta muilta paitsi Ramseylta. Onneksi Ramseylla sen verran fygyä että saa varmaan hyvää keskusteluapua.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Aika plääh.

Hieno tarina olisi ollut Rangersin mestaruus. Tämä taas on tällainen tylsä ulospuhallus, mallia jee jee kasvoton ja luonteeton saksalainen voitti.

Toisaalta ei tässä yöunia menetä kuin sen mitä tämän tuijotteluun kului.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Luottakaa muhun, paljon parempi näin kuin että olisi joutunut lukemaan koko kesän, kuinka suomalainen juhli jonkin kakkosliigan voittoa. Mestareiden liigassa ne parhaimmat pelaa.

Sääliksi kävi pientä poikaa katsomossa. Ei ole helppo paikka urheilukannattaminen aina.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tämä taas on tällainen tylsä ulospuhallus, mallia jee jee kasvoton ja luonteeton saksalainen voitti.
Pakko olla kyllä eri mieltä. Olisi ollut upea tarina, jos Rangers olisi voittanut, mutta onhan toi aika huikee juttu Frankfurttilaisille. Isoimpia katsomolukuja vetävä ja se Barcelonan vallotus oli aika hieno juttu. Ja heidänkin edellisestä voitosta on hetki aikaa. Okei Saksan Cup muutama vuosi sitten.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Hauska kuriosiiteetti on, että Lukehan siirtyi Frankfurtista pois että pääsee pelaamaan Euro-pelejä ja ehkä voittamaankin jotain. Noh joskus näin ja Neverkusen on Neverkusen.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Siis mitä helvettiä, jonkun Skoda Cupin takia et toivo suomalaiselle jalkapalloilijalle menestystä? Aivan posketon logiikka.
Joo mullekkaan ei auennut logiikka. Ja ai kauhea jos Kamara olisi voittanut ja joku suomalainen media siitä puhunut. Ei olisi voinut puhua lätkästä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Siis mitä helvettiä, jonkun Skoda Cupin takia et toivo suomalaiselle jalkapalloilijalle menestystä? Aivan posketon logiikka.
Niin, tämä siis oli vain oma toive. En ala mediaa kieltämään mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Itse jääkiekkoihmisenä paljon mieluummin luen mediasta jääkiekkojuttuja kuin jalkapallojuttuja.

Ja suomalainen jalkapallo ei ole millään tavalla lähellä sydäntäni vaan mieluummin katselen noita UCL-otteluita, vaikka tietty harmitta itsessään se ettei suomalainen voittanut. Jos mun pitää kuitenkin valita että a) suomalainen voittaa jalkapallossa pienemmän pokaalin ja media kirjoittaa siitä kesken MM-kisojen tai b) suomalainen ei voita jalkapallossa pientä pokaalia ja media keskittyy toukokuussa jääkiekon MM-kisoihin, niin mä ainakin valitsen tuon jälkimmäisen. Olenhan jääkiekkoihminen.

Saksa on hieno maa. Sinne kuuluu jalkapallopokaalit.

Lisätään vielä loppuun, että missään nimessä en halua irvailla sinulle tai muille jos Rangersia kannatit.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Jos mun pitää kuitenkin valita että a) suomalainen voittaa jalkapallossa pienemmän pokaalin ja media kirjoittaa siitä kesken MM-kisojen tai b) suomalainen ei voita jalkapallossa pientä pokaalia ja media keskittyy toukokuussa jääkiekon MM-kisoihin, niin mä ainakin valitsen tuon jälkimmäisen. Olenhan jääkiekkoihminen.
Miksi sun pitäisi valita? En tiedä tiedätkö, mutta useammasta aiheista voi tehdä uutisia. Nykyään internetin aikana voi tehdä myös rajattoman määrän julkasuja. Mä en vaa ymmärrä miten noi on toisiaan poissulkevia asioita.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pakko olla kyllä eri mieltä. Olisi ollut upea tarina, jos Rangers olisi voittanut, mutta onhan toi aika huikee juttu Frankfurttilaisille. Isoimpia katsomolukuja vetävä ja se Barcelonan vallotus oli aika hieno juttu. Ja heidänkin edellisestä voitosta on hetki aikaa. Okei Saksan Cup muutama vuosi sitten.
Frankfurtilaisille kiva juttu tietty. Täysin ulkopuoliselle taas aika hmv lopetus. Rangersin voitto olisi säväyttänyt jonkin verran. Mulle tämä johtuu siitä, että mitä jalkapalloiluun tulee, Saksa on jättiläinen ja Skotlanti pieni ja sympaattinen. Sekin auttaa, että Glasgow on mahtava kaupunki ja Frankfurt maailman toiseksi tylsin heti Seinäjoen jälkeen.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Miksi sun pitäisi valita? En tiedä tiedätkö, mutta useammasta aiheista voi tehdä uutisia. Nykyään internetin aikana voi tehdä myös rajattoman määrän julkasuja. Mä en vaa ymmärrä miten noi on toisiaan poissulkevia asioita.
Voi tietenkin, mutta ihmisillä on rajallinen aika tutustua eri uutisointiin.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Voi tietenkin, mutta ihmisillä on rajallinen aika tutustua eri uutisointiin.
Joo sure, mutta jos sä haluut käyttää sun aikasi lätkäjuttujen lukemiseen niin ei kai kukaan estä. Ei kai kukaan pakottaisi lukemaan Kamarasta. Mä en vaa ymmärrä ja ehkä mun ei tarttekaan. Kello kohta puol kaksi ni ciao!
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Frankfurtilaisille kiva juttu tietty. Täysin ulkopuoliselle taas aika hmv lopetus. Rangersin voitto olisi säväyttänyt jonkin verran. Mulle tämä johtuu siitä, että mitä jalkapalloiluun tulee, Saksa on jättiläinen ja Skotlanti pieni ja sympaattinen. Sekin auttaa, että Glasgow on mahtava kaupunki ja Frankfurt maailman toiseksi tylsin heti Seinäjoen jälkeen.
Hiffaan.

Musta on kiva kattoa, että kun tätä voittaa Frankfurt ja Villareal, niin niille seuroille ja yhteisöille Eurooppaliigan voittokin merkitsee jotain. Olisi se merkinnyt todellakin Rangersille ja heidän yhteisölleen. Muutama vuosi sitten oli se Arsenal vs Chelsea. Kumpaakaan ei oikeastaan ihan hirveästi kiinnostellut. Se oli vielä Bakussa, joka no kruunasi sen läpsyttelyn. Nyt kahtena edellisenä vuonna Villarel ja Frankfurt ovat ylpeitä mitä ovat saavuttaneet. Sitä toivon jatkossakin tämän kakkos ja myös kolmos eurooppakilpailun voittajille.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Everton voi varmistaa tänään voitolla sarjapaikkansa. Tilanne nyt Palacea vastaan 0-0 kun vartti pelattu. Burnley voi myös nousta pois tippujan paikalta jos voittaa tänään Villan tai pelaa tasan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Palace johtoon Evertonia vastaan ja Leicester Chelseaa vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös