Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 134 665
  • 122 203

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Majri on pakki ja tuolla ylhäällä hiihtää hyvin. Sitten tää Diani on kans tosi hyvä. Oliko nimi Diani. Jotain siihen suuntaan.

Minä en.

En kannattanut viime vuonna, en vuonna 1998 enkä edes vuosina 1939-45

Olet sika. Minä kannatan aina Ranskaa. Okei, en ole aina kannattanut. Ihme vittuilua taas.
 

Nick Neim

Jäsen
Onko maalipotkun kauankin saanut antaa rangaistusalueen sisään? Vai onko tämäkin viime vuosina muutettu.

Vai onko tämä ollut joku oma sääntöni, minkä olen kuvitellut olevan olemassa.
 

Ralph

Jäsen
"Tulevaisuudessa eurooppalaiset seurat tulee pärjäämään paremmin MM-kisoissa", asiantuntija kertoo.
 

Ralph

Jäsen
Päätän pitelee, huippaako tai jotain. Ei ole polvivammasta tässä kyse.
 

Ralph

Jäsen
Captain Morgan voisi tehdä nyt 2-0 ja puoliajalla vaihtoon.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Onko maalipotkun kauankin saanut antaa rangaistusalueen sisään? Vai onko tämäkin viime vuosina muutettu.

Vai onko tämä ollut joku oma sääntöni, minkä olen kuvitellut olevan olemassa.

Taisi juuri näihin kisoihin tulla.tuo sääntömuutos ettei maalipotkua.tarvitse pelata rangaistusalueen ulkopuolelle.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Scott Stevens olisi melkein kateellinen tuosta taklauksesta
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ranska oli ekan puoliajan usan talutusnuorassa vähän samoin kuin asiakkaat lady dominan luona. Toivottavasti peli vähän aukeaa toisella puoliajalla. Nyt on tauon paikka, juon vettä ja otan heinixin yötä vasten.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Torrent taitaa olla kuuluisan nörttisuvun tyttäriä.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Hyvän tasoista peliä tää FRA-USA on kyllä tarjonnut. Vähän huutaisi vielä kotijoukkueen tasoitusta kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös