Mainos

Jaana Pelkonen

• 1 670
  • 12

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niin, mitä mieltä? Paljon on puhuttu Jaanasta, moni kehuu ja joku kehtaa haukkua. Mitenkäs jatkoaikalaiset ovat mieltä Far Outin ja Tiltin Jaana Pelkosesta?

Itse olen sitä mieltä, että siinä on erittäin seksikäs ja hyvännäköinen nainen. Ennen oli Janina Frostell suuri íhanne, mutta nykyään on Janina hieman "repsahtanut", niin Jaana ja muutama muu nimi on mennyt ohitse.

Jaana rules, jos noin voi sanoa. Mun mielipide on tämä. Sanokaa te muutekin sananne.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kai se on..

..Lahden omaa tyttöä kehuttava. :cool: Eli sopivan pirtsakka televisioon (toisin kuin eräät) ja ihastuttavan ärsyttävä toisinaan (pää liikkuu puolelta toiselle hänen puhuessaan). Far outia en ole pahemmin katsonut, mutta Tilttiä kylläkin..

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
jaanahan tunnustautuu kokoomuksen äänestäjäksi, joten turhan oikeistolainen minun makuuni.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Jaana on kaunis nainen eikä koskaan (tai ainakaan en ole huomannut) hänen oleen "ylimeikattu".

Jaa että o Kokoomuksen kannattaja, no sehän nostaa pisteitä entisestään. Jos vaikka joskus saatais ne naurettavat mielenilmaisut esimerkiksi ennen linnanjuhlia loppumaan.

-ipa rules

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Puoluetausta..

..ei naisasioissa merkitse mitään. Onhan Tanja Karpelakin keskustan jäsen ja silti ihan :p nainen..

EDIT: puoluekanta

Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
N...ssin pilkkua... Tanja EI ole kokoomuksen vaan keskustan jäsen ... Hänen "miehensä" on kokoomuksen ex-puheenjohtaja ... Että siinä perheessä harrastetaan politiikkaa vähän eri suunnilta. Tosin pidän todennäköisenä että Tanja loikkaa vielä jossain vaiheessa...

Ja vastauksena otsikkoon Jaana on HYVÄ, tosin hiukan pienikokoinen mutta kyllähän se mulle kelpaisi ...

Huuhaa

Jäsen
Jaana on kyllä tosi kaunis nainen (ja plussaa, jos hän todellakin Kokoomuslainen :) ), mutta itse en henkilökohtaisesti ole koskaan ymmärtänyt tätä Frostellin arvostusta.... :confused:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jaana heiluu?

... ja kun Jaana heiluu ja tutisee esim. Tiltissä tv:n isossa lähikuvassa, niin silloin myös Jaanan maitorauhaset elävät aivan omaa villiä hulabalootaan, oletteko huomanneet?
Terveisin nimim. Am I an dirty old man, or am I an dirty old man...

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Ei kyllä olen minun makuuni.
Tai no, ensimmäisissä lähetyksissä vielä ihastutti, mutta nyt on ruvennut kiinnostus loppumaan.

Viivi rules big time! ;)

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Onhan se

Pelkonen on mielestäni ihan ok nainen. Ulkonäkö on loistava jne..Vaikka en Far Outia tai Tilttiä seuraakaan niin joskus kun jompi kumpi sattuu tulemaan niin voin ohjelman katsoa Jaanan vuoksi loppuun.

Predator: En ole tuohon kiinnittänyt huomiota, mutta täytyy seuraavaksi katsoa tarkemmin :)

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
En ole nähnyt kuin valokuvissa. Seksiobjektina varsin oiva typykkä, jonka puoluekanta kuitenkin estänee henkiystävyyden hänen ja nimimerkki Viikatteen välillä. Eli samoilla linjoilla ollaan kuin jukkavuorio...

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Huuhaa: Hmm, ehkäpä tuossa Janinassa aikoinaan (ja silti vieläkin) pisti silmään valtava rintavarustus. Silti hänessä on nykyään joku asia, joka pistää silmään. Mutta kyllä nykyäänkin Iltalehti onneksi silloin tällöin tekee erinomaisilla kuvilla varustettuja juttuja Janinasta :).

Predator: Pitää tosiaan ruveta tarkkailemaan tarkemmin Jaanan heilumista teeveessä. Aika terävä haivainto :D.

P.S. Heh, en meinannut muistaa, että olin tälläisenkin jutun taas vääntänyt yöllä tänne vapaa keskustelu- puolelle. Taisi olla vähän liian kova vauhti vaihteeksi päällä humalan tähden. Sen muistan, että erittäin vaikeata kirjoittaminen oli ja piti kieli keskellä suuta painaa nappia, ettei tullut koko ajan virheitä :D.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Jaana on kyllä todella hyvännäköinen, harmi vain, että esiintyy joko huonoissa tai huonoon aikaan tulevissa ohjelmissa. Oikeistolaisuudesta plussaa, samoin siitä, että ylipäänsä on kiinnostunut politiikasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy