Itseäni hämää noiden "kontaktien" häikäilemätön etenkin tuollainen rahallinen hyödyntäminen. Ymmärrän, kyllä jos kontakteja käytettäisiin esim. tietojen hankintaan, mutta kun suoraan jo sanotaan, että "soitan mun kavereille että tulevat ostamaan " niin menee maku koko touhuun.Vaikea sanoa, mikä tässä Diili -konseptissa eniten itseäni hämää: a) mammuttimaiset (ja aika usein myös järjettömät) tehtävät, joissa tarkoitus on kerätä vähintään viisinumeroinen summa suunnilleen kahdessa päivässä ja jotka oikeasti eivät liity juuri mitenkään itse ohjelman pääideaan, b) idioottimaiset kilpailijat, joiden päänuppi ei kestä tikittävää kelloa sekä tumpeloita ryhmäläisiä vaiko c) pääpalkinto, joka ei tasan tarkkaan tule olemaan mitenkään kummoinen.
Toinen on tosiaan noiden tehtävien hätäisyys ja muutenkin täysi suunnitelmattomuus. Esim. oikeasti jos porukka joutuu miettimään, että onko aikaa kalan savustukseen niin siinä vaiheessa tehtävä on kyllä epäonnistunut. Muutenkin nuo lyhyet aikaikkunat aiheuttavat vain, että tuurilla on suuri merkitys. Ennemmin tehtävät tuntuvat sellaiselta edellisenä päivänä keksityiltä läpiltä. "höhöh mites jos ne möis kalaa" tyylillä.