JA-seniorit 2009

  • 9 286
  • 49

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kituviikkoa sitten mennään ja lauantaita odotellessa ajattelin laittaa viestiä.

Jos siis joku ei tiedä paikkaa mihin tulla, mutta olisi halukas osallistumaan lauantaina klo 20 alkaen (saattaa siellä olla porukkaa jo aiemminkin), niin eikun yyveetä liikkeelle meikäläiselle. Kulttuuripoliittisista syistä en palstalle paikan nimeä laita.

Aiempina vuosina meitä on ollut vaihteleva määrä, eräänä vuonna oli n.10 kun ulkona oli 19 astetta pakkasta ja pureva tuuli, parhaimmillaan kai on ylletty pariinkymmeneenkin.

Reippaasti mukaan turinoimaan. Mitä wanhempia asioita muistelet ja höpiset, sen parempi.

TERVETULOA!

Ps. Yyveetä kehiin, jos/kun tulee mitä tahansa mieleen. Siis tapahtumaan liittyvää.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi senioriitta ilmoittautuu, sillä tiedossa näyttää jälleen olevan hurmaavaa miesseuraa.
Tänä vuonna ei liene odotettavissa desibelirajan ylittävää 'Pentti!Pentti!' -huutoa? Tai mistä sitä koskaan tietää.

Noh, noh, mitäs täällä oikein ennakoidaan - enhän minä ole vielä edes ilmottautunut koko tapahtumaan, höh.

Tänä vuonna ei huudella Penttiä, vaan huokaillaan käheästi Röörin nimeä, sillä olen tuleva apposen avoimen suuni kanssa, johon saa mieluusti pudotella rypäleitä ja lirutella kuohujuomaa kellitellessäni divaanillani.
Kipaise Sinä Tanttu Siwasta rypäleet(punaisia), niin koo hommaa varrelliset leyhyttimet, ja alamummeli voi alkaa tapailla jo itämaisten tanssien askelia, ettei jää viimetinkaan.
Mörökölleille voitte varata rasian rusinoita revittäväksi ja Kengulle tietysti lörtsyn kahdella nakilla - koska sen on isompi hiuko.

Tuliko muita vartalo öljyttynä?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hra Röhrbergsson! Siemenillä vai ilman? Kristalliset palloni ennustelivat tuloasi jo hyvissä ajoin joulukuun puolella. Varmuuden vuoksi vyötän myös kupeeni ja öljyän lantioni.
No mutta, herralla luulisi olevan siemenet omasta takaa, vaikka seniori onkin.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mutta, herralla luulisi olevan siemenet omasta takaa, vaikka seniori onkin.

Joo, kyllä siemeniä löytyy, mutta mitä nyt viimeeksi hämmentelin näytettäni, niin meno mällissä oli kuin akvaariossa mistä on hapettimen johto nykäisty viikko sitten seinästä. Siimahännät, jotka vielä liikkuivat, vetelivät vaikeannäköisesti selkää ja loppu posse roikkotti häntiään hiljaisina. Ummehtunut haju ja kokkareinen koostumus kielivät myöskin "parasta ennen" päivän jo menneen männä vuosituhannella.
Ota Tanttu rypäleet siis siemenillä, niin voimme leikkiä siemensotaa tuoreella materiaalilla.
Muistakaa suojata silmänne.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ota Tanttu rypäleet siis siemenillä, niin voimme leikkiä siemensotaa tuoreella materiaalilla.
Muistakaa suojata silmänne.
Olette siis sitä possea, joka sylkee eikä niele. Taidan ottaa haalaritkin mukaan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestintä näkyy kiihtyvän kohti lauantaista kliimaksia... Miten on 58, onko ilmoittautuneiden määrässä jo näkyvissä piikki? Vieläkö yv-boksisi pinnistelee vai onko jo henkitoreissaan kuukahtanut? Varmempaa taitaa olla kysyä ovella paperit, etteivät alaikäiset kansoita kuppilaamme.

Hra Röhrberg! Otan siemenillä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestintä näkyy kiihtyvän kohti lauantaista kliimaksia... Miten on 58, onko ilmoittautuneiden määrässä jo näkyvissä piikki? Vieläkö yv-boksisi pinnistelee vai onko jo henkitoreissaan kuukahtanut? Varmempaa taitaa olla kysyä ovella paperit, etteivät alaikäiset kansoita kuppilaamme.

Hra Röhrberg! Otan siemenillä.

Juuri tyhjentelin yv-boksiani kun oli piru ihan täynnä. Nyt mahtuu lisää ilmoittautumisia, vaikka onhan tuolla jo wanha joukko koolla. Mitä nyt Gags meni puihin, onkohan sillä perumisviestistä päätellen joku hmm... kierroksessa? Ota vaan reilusti Gags se mukaan, ei se sua nuorempi ainakaan voi olla.

Ymmärtääkseni ao. ravitsemusliikkeeseen on omien siemenien vienti sallittua sekä pussissa että kassissa, mutta alkoholipitoiset juomat lienee syytä hankkia paikan päältä. Mulle wiskiä, kiitos.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olette siis sitä possea, joka sylkee eikä niele. Taidan ottaa haalaritkin mukaan.

Kyyyllähän tosi-mies siemenet nielee, mutta siinä tapauksessa pitoja pitää pitkittää pariin päivään, jotta siemenet saadaan takaisin siemensodittaviksi. Varaa siis sinne haalarisi taskuun kummihanskat ja pinsetit.

Oliko muita tarkkanäköisiä jalan?
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Tuli sitten varattua hotellihune & junaliput. Joten jos en sammu jo junaan, niin joudutte kärsimään minunkin seurastani siihen asti kun henkilökunta päättää ulostaa minut kylmään tammikuun yöhön.

Pari vuotta sitten olin viimeksi mukana, onhan paikka se sama, johon pääse kympin ratikalla?

Hotelli on Albert Rööperissä, niin arvon paljasjakaiset: Mikähän olisi paras keino siirtyä sieltä Etu-Töölöön?

t. hanu
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se onkin vähän pöhkö juttu, sillä jalkaisin siirtyminen taitaa olla pätevin vaihtoehto. Bussi nro 14 käy myös, jäät Museokadun (onkohon pysäkin nimi Apollonkatu?) kulmassa ja kävelet sitä niin pitkälle että tulet Kansallismuseolle. Siinähän se sitten jo onkin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Tuli sitten varattua hotellihune & junaliput. Joten jos en sammu jo junaan, niin joudutte kärsimään minunkin seurastani siihen asti kun henkilökunta päättää ulostaa minut kylmään tammikuun yöhön.

Pari vuotta sitten olin viimeksi mukana, onhan paikka se sama, johon pääse kympin ratikalla?

Hotelli on Albert Rööperissä, niin arvon paljasjakaiset: Mikähän olisi paras keino siirtyä sieltä Etu-Töölöön?

t. hanu
Kympin ratikalla pääset nytkin. Joudut vaan kävelemään Albertista Uudenmaankatua keskustaan päin pari korttelia. Kymppi menee Yrjönkatua ja Erottajaa pitkin ja Erottajanmäen päällä on pysäkki, Uudenmaankadun päässä Dianapuiston takana. Sillä pääset suoraan.
Tossa on kartta:http://www.hel2.fi/HKL/kartat/ratikkakartta_su_ru08.pdf
 
K

kangaroo

Matkaa tulee vajaa pari kilometriä, jos kävelet. Jos haluat minimoida liikunnan, niin hyppää hotellin vierestä Bulevardilta ratikkaan 6, sitten vaihdat Stockmannin edessä ratikkaan 3T, 4 tai 10, jotka tulevat sadan metrin päähän pelipaikasta (Kansallismuseon pysäkki).
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen hengessä mukana, valitettavasti ainoa latu täältä periferiasta meni umpeen viimeyönä ja kävelemällä ei ehdi ajoissa perille. Täällä olis kyllä ollut riskiä siementäkin pusseissa, puhtaista jauhoista en niinkään tiedä.

Kaikesta - tai juurikin siitä huolimatta, hyvää Seniori-iltaa - hengissä ollaan edelleen :)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
vaan huokaillaan käheästi Röörin nimeä, sillä olen tuleva apposen avoimen suuni kanssa, johon saa mieluusti pudotella rypäleitä ja lirutella kuohujuomaa kellitellessäni divaanillani.
Kipaise Sinä Tanttu Siwasta rypäleet(punaisia), niin koo hommaa varrelliset leyhyttimet, ja alamummeli voi alkaa tapailla jo itämaisten tanssien askelia, ettei jää viimetinkaan.
Voi miten mielelläni löyhyttelisinkään viilentävää ilmaa varrellisilla löyhyttimilläni, pöyhisin divaaniasi kuohkeammaksi ja pyyhkisin hikeä otsaltasi noissa keinosiemenpippaloissa mutta nyt joudut pärjäämään ilman minua, olen estynyt tulemaan.
Kehotankin ystäväiseni ottamaan happipullon ja asianmukaiset happiviikset mukaasi jotta selviät hengissä. Sinun ikäiselle miehelle voi hyvinkin käydä sydämen päälle öljytyt lantiot, viinirypäleineen ja vatsatansseineen. Kannattaa ottaa myös varatekarit taskuun sillä saatat kuumissasi sokaistua niin, että rypäleiden mussutuksen tuoksinassa vahingossa puraiset Gredun kristallipalloista. Kuka sitä tuollaisessa tilanteessa näkee mitä suuhunsa näykkäisee. Olisi noloa jos joutuisit loppuillan istumaan suppusuuna poikkinaista etuhammasta piilotellen ja ässsssää suhhissstaen tai peräti kesken illan lähtemään hammasteknikolle.

Pitäkää lystiä. Olen hengessä mukana ja tulen taas kunhan sattuu sopiva viikonloppu.

Terveisin koo
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Väliin jää valitettavasti meikäläiseltä kemut, joten toivon Senioreille hauskaa iltaa. Tapaamme toivottavasti ensi vuoden kemuissa.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin myös Sinun henkesi kanssa...

Pitäkää lystiä. Olen hengessä mukana ja tulen taas kunhan sattuu sopiva viikonloppu.

Terveisin koo

No olisihan se ollut lysti saada Sinunkin maallinen tomusäkkisi kinkereihin, varsinkin kun vähän niinkuin lupailit viime vuonna, mutta mukavata kuitenkin että edes henkesi haahuilee kanssamme.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Dodii, sano Diana.

Reippaina käymme rekkain alle kun se tuntuu niin ihanalle, hyvästit jätämme maailmalle jne ja nyt pikku hiljaa aletaan valmistautumaan illan koitoksiin. Tukeva viskipaukku alle, taksilla hallille katsomaan Ilveksen nöyrrrryyttämistä (1-5 tappio kuitenkin) ja sitten kasin korvilla rikospaikalle.

Tervetuloa!
 
K

kangaroo

Ikäväkseni jouduin poistumaan vajaan tunnin visiitin jälkeen, koska kaverin päivällä alkaneiden synttärien oli määrä jatkua pienemmällä porukalla saunan merkeissä. Saunaan päästiin kyllä, mutta juhlakalu itse lähti nukkumatin juttusille lähes saman tien sen jälkeen. Onneksi ei halaillut kiuasta..

Yhtä hyvin olisin voinut siis jäädä teidän seuraanne. Ensi vuonna paremmalla onnella. Oli mukavaa nähdä vanhoja tuttuja taas! Ja se kengurupipokin on ihan jees.. kun ei ole mun persnahasta valmistettu :)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kiitos mukana olijoille. Wanhalle tuli wäsy ja poistuin hyvissä ajoin (eihän minua siellä enää tarvittu), silti ilon kyynel silmäkulmassa kun näin miten hauskaa porukalla oli.

Vuojen perästä sitten tavataan taas.
 
Kiitos 58:lle taas laadukkaista järjestelyistä. Hammeri meni sitten taas sir Einoon ensin. Voitasko toi miitti järjestää ensi vuonna vaikka kaivohuoneella nin mulla ei olis niin paljon erehtymisen mahdollisuuksia.
Kiitokset kaikille mukavasta seurasta. Muutama tuntematonkin naama tuli nyt tutuksi. Rööri ei sitten saanut palmunlehviä eikä rypäleitä.
Känni ei ole vielä ohi.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kiitos vaan viiskasille juhlan järjestämisestä, vaikka itse herra isäntä oli jo ehtinyt paikalta poistua, kun saavuin paikalle. Taitaa vanhoilla ikä jo painaa, kun väsy tuli monella silmään jo ennen puoltayötä. Itsehän poistuin paikalta viimeisenä, Leonin eskorteeratessa.

Mihis hammeri muuten suunnistit, kun ei sinulla känni vielä lähtiessäsi silmää painanut?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kiitokset omasta puolestanikin, vaikka viiskasin missasinkin saavuttuani paikalle vasta ns. myöhään. Josko ensi vuonna sitten ajoissa ja sillai.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kyselyistä johtuen, kerron nyt kaikille miksi lähdin ajoissa pois. Yksinkertaisesti isäni, 74v, oli viety sairaalaan lauantaipäivänä ja on siellä edelleen. Ennusteet eivät ole hyvät.

Aikansa sitä jaksaa skarpata, muttei määrättömiin.

Enivei, mukavaa että teillä oli mukavaa. Jospa ensi vuonna itse jaksaa paremmin. Kiitos kaikille osallistumisesta yms ja ensi vuonna uudestaan kinkereille.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Viiskasille jaksamisia. Itsekin kun samasta syystä jouduin jättäytymään tämän vuotisista partyista. Vaikka matkani syy oli kaikkea muuta kuin iloluontoinen. Touhu tukholmassa oli kun Tatin elokuvasta, kun 75 patu keksikin, että mitä sitä suotta enää mitään raskaita lääkityksiä ottaan, pullo viskiä päivin ja hautaan kun on aika ja siinä me sisarusparvi hössötettiin ympärillä, että ei näin. Sain vielä perkeleellisen influenssan tuliaisiks.

Toivotaan, että vuoden päästä nostetaan kuppia naureskellen vanhoja jääriä ja että ne molemmat on edelleen tonteilla huolta aiheuttamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös