JA:n NHL-ennakko

  • 2 503
  • 7

Voittaja

Jäsen
Henkalle kiitokset kattavasta Red Wings jutusta. Oli mukava lukea, kun kirjoittaja oli paneutunut asiaan huolellisesti. Pidetään pytty kotona...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ja fight-ennakko tulee vielä tänään iltasella, kunhan deadlinen kokonaan unohtanut allekirjoittanut neitikiekon ystävä pääsee töistä ja koneen ääreen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Silmäiltyäni Jatkoajan NHL-ennakkoa, täytyy todeta sen hakkaavan suorastaan sata-nolla ProHockeyn "tuhdin" NHL-paketin.

Niitä vertaillessani hiipii vahvasti mieleeni ajatus siitä, että ketkä niitä ammattilaisia oikein ovatkaan. Sen tunnustan, etten suinkaan mennyt ostamaan ProHockeyta - tyydyin lukemaan sen hyllyjen välissä, jokin raja se on minunkin rahankäytöllä.

Kiitokset hienosta työstä JA'n porukalle!

Go Wings Go!

vlad#16.
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Ja minä kun luulin että se SM-liigaennakko oli kattava...

Mainio aikaansaannos, kiitos ja kumarrus!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Heh. Hauskin kohta oli tuolla toimittajien veikkauksissa, jossa Craig MacTavishia veikattiin vuoden valmentajaksi. Sitten pelaajat ostaisivat miehelle lahjaksi kypärän.

Jouniko tuon kirjotti? Ainakin sait kunnon naurut aikaseks. :)
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Loistopaketti

Vilpittömät kiitokset kaikille ennakon laatineille!Illanviettosuunnitelmat menivät kerrasta uusiksi kun bongasin tuon kausipläjäyksen. Kysyä sopii moneltako muulta lätkäsivustolta saa lukea yhtä laadukkaita ja asiantuntevia juttuja - ilmaiseksi.

Kertakaikkisen laadukas paketti, keep up the good work!

Ikävä kyllä samaa ei voi sanoa Ylen teksti-tv:n joukkue-esittelyistä, jossa mm. Montrealin hyökkääjillä ei luistin kulje, mutta pakit luutivat varmuudella Theodoren maalinedustan. Tietävät ilmeisesti jotain minkä minä olen viimeiset kaudet missannut.

Myös Ron Tugnutt saa tehdä tosissaan töitä tukkiessaan sekä Dallasin että Columbuksen veräjän. Toivottavasti Canal+ lähettää joukkueiden keskinäisen ottelun.
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Henkka
Heh. Hauskin kohta oli tuolla toimittajien veikkauksissa, jossa Craig MacTavishia veikattiin vuoden valmentajaksi. Sitten pelaajat ostaisivat miehelle lahjaksi kypärän.

Jouniko tuon kirjotti? Ainakin sait kunnon naurut aikaseks. :)

Ei ollut Jouni tällä kertaa, se olin minä. Kiitos että naurut kelpasi. Onneksi noihin veikkauksiin saa heittää hieman kommenttia ns. kieli poskella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös