Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

JA:n kesätyttökisan karsintasarja kesälle 2003...

• 5 363
  • 35

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Niin, tällehän oli pakko avata uusi oma otsikko.
Jatkoajan Kesätyttökisa vuodelle 2003 alkaa saada uusia ulottuvuuksia.
Vaikka vuoden 2002 kisa on vielä kesken, niin kerrottakoon tässä nyt sääntöjä jo ensi vuotta koskien:

- Kisassa tulee ensi vuonnakin olemaan 12 kilpailijaa ja tuohon kisaan selvittää tiensä KAHDEKSAN parasta tämänvuotista tyttöä.
Joten NELJÄ viimeistä putoaa pois tämänvuotisesta, ja neljä uutta tulee tilalle.
Jo nyt jatkoaikalaiset ovat päättäneet, että ainakin kaksi kesän 2003 uutta kisaajaa ovat Jonna Kosonen ja Erin Koivisto!
Joten vielä on TOISET KAKSI paikkaa jaossa ensi kesän kisaan! Ja näitä kahta paikkaa ruvetaan äänestämään vuoden 2003 toukokuussa! Nähään..

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Predator
Niin, tällehän oli pakko avata uusi oma otsikko.
Jatkoajan Kesätyttökisa vuodelle 2003 alkaa saada uusia ulottuvuuksia.
Vaikka vuoden 2002 kisa on vielä kesken, niin kerrottakoon tässä nyt sääntöjä jo ensi vuotta koskien:

- Kisassa tulee ensi vuonnakin olemaan 12 kilpailijaa ja tuohon kisaan selvittää tiensä KAHDEKSAN parasta tämänvuotista tyttöä.
Joten NELJÄ viimeistä putoaa pois tämänvuotisesta, ja neljä uutta tulee tilalle.
Jo nyt jatkoaikalaiset ovat päättäneet, että ainakin kaksi kesän 2003 uutta kisaajaa ovat Jonna Kosonen ja Erin Koivisto!
Joten vielä on TOISET KAKSI paikkaa jaossa ensi kesän kisaan! Ja näitä kahta paikkaa ruvetaan äänestämään vuoden 2003 toukokuussa! Nähään..

Haa haa!! Näin tuossa päivänä eräänä Jonnan ottamassa bikinit päällä aurinkoa, ja täytyy sanoa, että nainen oli ilo silmälle. Kysessä oli siis aika ennen jussia, jolloin aurinkokin paisteli.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska tämänvuotisen kisan ylituomari tuntuu 'seppomäkelä' -tyyppiseltä otteiltaan ja ehdottomuudeltaan, tohtiiko hänelle lainkaan tässä vaiheessa tarjota edes kolmea mukiinmenevää vaihtoehtoa? No okei, antaa olla. Mutta kysytään niin päin, että mitä hän olisi mieltä, jos valinta pitäisi suorittaa Anna-Kaisa Hermusen, Annemari Sandellin ja sen isotissisen IFK:n blondin cheerleaderin välillä? Kuka olisi kärkihaminoissa? Makuasioita toki. Mietin ens toukokuulle asti omaa ehdokasta ja kerron sitten.:rolleyes:

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Senior
Koska tämänvuotisen kisan ylituomari tuntuu 'seppomäkelä' -tyyppiseltä otteiltaan ja ehdottomuudeltaan, tohtiiko hänelle lainkaan tässä vaiheessa tarjota edes kolmea mukiinmenevää vaihtoehtoa?

Niin, tässä näemme, mitä on odotettavissa yhden erotuomarin järjestelmässä.

Jos cheerleadereita mietitään, niin Merete kaiketi olisi itse oikeutettu ehdokas. Ja kaiken lisäksi aidosti jääkiekkohenkinen vaihtoehto.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jet Ace

Niin, tässä näemme, mitä on odotettavissa yhden erotuomarin järjestelmässä.

Jos cheerleadereita mietitään, niin Merete kaiketi olisi itse oikeutettu ehdokas. Ja kaiken lisäksi aidosti jääkiekkohenkinen vaihtoehto.

Kuka on Merete?;) Sinä ja Sun jääkiekkohenkes. Kuka tässä kisassa on jääkiekosta puhunut? Simakoita pimuja tässä tarvitaan! Eikös tää Sun Merete oo Turusta? Paappa yv:nä kuva, niin meitsi kyllä syynää vanhan pervon silmin! Toivottavasti ensi vuonna on roheempia tissejä ainakin. Tai ainakin tuopit!:p

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Senior
Koska tämänvuotisen kisan ylituomari tuntuu 'seppomäkelä' -tyyppiseltä otteiltaan ja ehdottomuudeltaan, tohtiiko hänelle lainkaan tässä vaiheessa tarjota edes kolmea mukiinmenevää :rolleyes:

>>> Ei minua kolmella mukilla lahjota! Minun maksani rupeaa havahtuman polttamaan alkoholia vasta kuudennentoista ison IV-tuopin jälkeen... on nääs kova peruskunto luotu aikoinaan Cisse Häkkisen ja Pekka Järvisen "peruskoulussa". Muuten olen kyllä avoin kaikenlaiseen lahjontaan.. kunhan laitatte rahoistanne vähintään 75 % Bulgarian vesikauhun torjuntaan.
Huuh,onpas minulla nyt kova jano... ja kuolakin valuun suupielistä... AI PERRR... ei pitäisi tulla koskaan reissuun ilman rokotuksiaaaaa....

Suosikkijoukkue
HIFK
Lisää ehdokkaita:Mika Salon vaimo jumalainen Noriko Nintendo ja Ykkösen aamu-teeveen hyvin kaunis juontaja Piia Pasanen .

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator

>>> Ei minua kolmella mukilla lahjota! Minun maksani rupeaa havahtuman polttamaan alkoholia vasta kuudennentoista ison IV-tuopin jälkeen...

Koska öölin merkistä emme saane kinaa, niin kysehän on enää mukien koosta. Siinä suhteessa olen reilu jätkä. Olen aina ollut sitä mieltä, että isoilla mukeilla tulee paremmin ja helpommin toimeen, joten uudistan tarjoukseni sellaiseksi, että mukikoon saat vapaasti valita. Kunhan juot ne. Saako loput 25 % lahjoituksista laittaa -valmistakaa isompia silikonipusseja - säätiön hyväksi?:eek: . Laitoin jo vähän sinne, ihan niinkuin, kuvainnollisesti, 'pesämunaksi'. Kyllähän vähän munia pitää joka pesässä olla, eikö totta?

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Senior

Kuka on Merete?;) Sinä ja Sun jääkiekkohenkes. Kuka tässä kisassa on jääkiekosta puhunut? Simakoita pimuja tässä tarvitaan! Eikös tää Sun Merete oo Turusta? Paappa yv:nä kuva, niin meitsi kyllä syynää vanhan pervon silmin! Toivottavasti ensi vuonna on roheempia tissejä ainakin. Tai ainakin tuopit!:p

Okei. Olet kai oikeassa. Ehkä meidän pitää nämä http://hc.tps.fi/kobrat/ itsellämme eikä tuputtaa heitä mokomiin äänestyksiin.

Sitä paitsi se lanteiden keikutus ottelun aikana metrin päässä kieltämättä käy silmiin ja haittaa keskittymistä.:rolleyes: olennaiseen eli lätkään.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Piia Pasanen ja Silja Sillanpää :p olisivat pitäneet olla listalla jo TÄNÄ vuonna! :mad:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei peijooni! Tässähän uhkaa käydä köpelösti eli Karita on putoamassa ensi vuoden kisasta jos aivan oikein muistan. Karitalla on neljä ääntä (yksi allekirjoittaneen), eikä se taida riittää jatkoapaikkaan. Tämähän on suoranainen vääryys! Ajatelkaapas sitä, kun kesän aikan Karita poseeraa bikeneissä, Karita poseeraa rintaliiveissä, Karita poseeraa nak... naisten vaatteissa Iltalehden miljoonissa lauantaijulkaisuissa tämän loppuvuoden aikana, ja uhkaa käydä niin, että hän ei pääsisi jatkoon. Vaadin oikeudenmukaisuutta! Karita jatkoon vaikka villillä kortilla :D

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Jos cheerleader otetaan mukaan niin kannatan ehdottomasti Mereteä. Ei noista TPS-Blues peleistä jääkiekkoilullisesti mitään ole jäänyt mieleen mutta muuta kylläkin....

Eikös Nooran (tämä IFK cheerleader, toim.huom) lopettamispäätöstä voisi juhlistaa vaikka hinaamalla rintaliivit sinne samaan aikaan Köllin ja Saken paitojen viereen Nordenskjöldinkadun kattoon?

Arnoldin ehdottama villi kortti on mielestäni erittäin käyttökelpoinen idea. mutta miten arvoisa tuomari suhtautuu ulkomaalaiskiintiön? Rajoitetaanko ensi vuonna pelaajien vapaata liikkumista? Mitä sanoo EU tähän?

Ja miten jos Naikkareista ei osaa valita. Voiko heitä äänestää yhdessä? Piru vie, tässähän hermostuu nyt jo....

Karsintaan oma vaihtoehto: raikas tuulahdus ah niin ihanaa

Shakiraa

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Predator
Maailmassa ON oikeutta! \ :D /

Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Preda hei, nuo Naikkarit pitää ehdottomasti olla yhdessä. YKSI ainoa ääni jossa huomioidaan molemmat tytöt. Suuri osa Jatkoaikalaisista ei välttämättä tiedä kumpi on Jonna ja kumpi Erin (minä onneksi tiedän).

Ja koska minun sporttinen ehdokkaani on putoamassa ehdotan seuraavan vuoden kisaajaksi sexyä Olvityttö Jenni Aholaa...

Suosikkijoukkue
HIFK
Oisko sulla Jet Ace ton Mereten puhelinnumeroa tai osoitetta? Tarvitsisin niitä kun hukkasin omani:cool:
Tai no Jenninkin käy ihan hyvin.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Sorry, mutta mitä näillä friiduilla pitää olla muuta kuin isot tissit?
Sisäistä kauneutta vai ulkoista, tai ei kumpaakaan?

Cheerleaderinä ei tarvitse olla mut´mitä sitten?
Voiko ehdottaa neitiä?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toinen puoltoääni loikkamimmi "Pertsa" Koivulalle.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kerhon cheerleaderi nro 1

Niin, kun tälle cheerleaderlinjalle kerran lähdetään, niin ehdotankin tätä HPK:n klassisen kaunista ;) blondia joka vilahtaa aina Hockey Nightissa.

Vaadin myös että Aholan Jenni pääsee listalle, tai tulee poikittaista, siis kisan järjestäjille. Jennille itselleen voisin kyllä antaa pitkittäistä mailaa pöksylöille.

Täältä tähän

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Myös muualta kuin Härmästä

Hyviä ehdokkaita olisivat mm. Crista Nicole, Jamie Pressly, Jaenette Rundgren, Kimberley Stanfield, Lauren Michelle Hill, Layla Roberts, Natalia Sokolova, Shannon Elizabeth, Sky Lopez, Therese Eggen ja Vanessa Gleason. Oma ehdoton suosikkini näistä on Natalia Sokolova.

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Ei teineille

Sari Aro, Ylen uutistenlukijoista selkeästi seksikkäin.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti korkki
Ja koska minun sporttinen ehdokkaani on putoamassa ehdotan seuraavan vuoden kisaajaksi sexyä Olvityttö Jenni Aholaa...
Tässä vaiheessa on pakko kehuskella että mullapa on ravintolassa otettu valokuva Jennista, jolla on humalainen jätkä kainalossaan. Parasta asiassa on se minä olen tuo kyseinen jätkä.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77

Tässä vaiheessa on pakko kehuskella että mullapa on ravintolassa otettu valokuva Jennista, jolla on humalainen jätkä kainalossaan. Parasta asiassa on se minä olen tuo kyseinen jätkä.

Kuka on Jenni Ahola ;) ? Ai se har....

Itse kannatan aiemmin ehdotettua Koivulaa, saadaanpahan vähän urheilua mukaan ;)

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Periaatteessa kannatan Heli Koivulaa, kun kerta on kaunis ja urheilija.
Mutta eilinen (1.7) Ilta-Sanomat toi uuden ehdokkaan kisaan mukaan eli Johanna Vibe. Ohessa linkki josta kurvit voi tarkistaa, kyllä noilla kurveilla pitää ainakin kisaan päästä.

http://www.missit.net/johannavibe.htm
:cool:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy