J.Ruutu ja taitokiekko

  • 1 242
  • 3

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Jarkko Ruutu kantaa huolta taitokiekon katoamisesta NHL:ssä. Vancouver-Carolina-ottelun jälkeen Ruutu avautui toimittajille siitä, kuinka eräät joukkueet vain yrittävät rikkoa, koska pelin rikkominen on helpompaa kun sen rakentaminen.

Ruutun mukaan asialle pitäisi tehdä jotain, vähintäänkin nostaa se esille.

Mies on tietenkin oikealla asialla. Olisi kuitenkin samalla hauska kuulla minkä osaston pelaajiin Ruutu itse uskoo kuuluvansa.

Onko hän kenties se pelaaja joka rakentaa hienoja kuvioita, luistelee karkuun kankeilta karvaajilta ja kerää 80 syöttöpistettä kaudessa? Vai onko hän se pelaaja joka nelosketjussa luistelee päin vastustajan tähtiä, roikkuu, kaivaa ja hakkaa ja työntää hanskaa naamaan joka vaihdossa keräten noin 2+5 pistettä per kausi?

Eiköhän vastaus löydy jostakin siitä välistä. Minua kuitenkin huvittaa aika lailla tämänlainen avautuminen. Tuskin ainakaan TAITO NHL:ssä on lisääntynyt Jarkko Ruudun tulon myötä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
No avoojään taklaustaito on ainakin lisääntynyt.
Eiköhän kuitenkin kysymyksessä ole se että toimittaja on kysynyr mihin suuntaan ollaan menossa ja Jakke on vastannut.
Tuskin tämä mikään Ruudun ristiretki sinänsä on.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
noniin

Tätä minä hiukann odotinkin kun luin Rudin kommentin tekstarilta... voi voi...


eipä tässä sen kummempia, mutta jos voisi joskus miettiä sitä mitä sanotaan, eikä sitä kuka sanoo niin voitaisiin nähdä se metsäkin sieltä puitten takaa...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mielestäni Ruutu osoittaa hienoa periaatteellisuutta kritisoidessaan osittain omaakin työtään. Hän tosin ei varsinainen syyllinen silti edes ole, sillä vastuu näistä rikoksista faneja vastaan on isommilla herroilla.

Enemmän ärsyttävät tyypit jotka puolustavat jääkiekon tappavaa pelityyliä tai yleisesti haitallista asiaa vain sen takia että oma joukkue tai itse siitä hyötyy.

Edit-esimerkki: jos minun mielestäni verotusta Suomessa pitäisi nostaa, niin en minä muutosta aikaan saisi maksamalla itse vapaaehtoisesti ylimääräistä, vaan kyllä se muutos pitäisi lakiin saada.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös