Onko joku muka saanut ostettua lippuja?
Netistä ei toivoakaan, muija sai ostettua paikanpäältä eli lippupisteeltä.
Kyllä ne myyjät on ihan varmasti tietoisia tästä Pataljoonatouhusta, eli turhaan mitään ihmetystä ja härdelliä odotat :)Sinä joka haet Pataljoonan kortilla lippusi!
Laita tähän ketjuun, että millaista ihmetystä ja härdelliä se myyjissä aiheuttaa vai meneekö homma putkeen. Ihan mielenkiinnosta siis tämä kyssäri. Jos eka olen minä niin raportoin illalla.
lippu.fi ei tosiaan taaskaan osannut hoitaa hommiaan. Ei vaan kapasiteetti riitä palvelemaan asiakkaita. Itsekin olin valjastanut kolme konetta lippujen ostamista varten, mutta kun ei niin ei. Ei myöskään saanut "vaimo" kotoa eikä kaveri. Puhelimella oli sitten toinen kaveri päässyt läpi, joten paikanpäälle ollaan menossa.
Noi sivut kyllä kippasi niin nopeesti, että ei ihme, jos kohta taas toimii ja lippujakin olisi...
Olisi muuten kiva tietää saiko kukaan netin kautta oikeasti tilattua lippua, vai haaskasivatko kaikki vain aikaansa?
Voisko toi olla niin kiinalaisesti, että kaikki seisomaliput on pitänyt varata Pataljoona myyntiin? Ei siis kyetä rajaamaan yhdestä katsomonosasta tiettyä määrää. Kuulostaa uskomattomalta, mutta mikäs ton selittäis?Olin 2 min 9 jälkeen R kiskallla ja myyjä sanoi että seisomapaikat loppuunmyyty? Miten mahdolista?
Näinä aikoina voi katastrofia odotella. Toki tuon pitäisi mennä sukkana Porissa. Jos pelit jatkuu niin tod.näk. joutuu testaamaan jollain muulla paikkakunnalla. Katsellaan.Kyllä ne myyjät on ihan varmasti tietoisia tästä Pataljoonatouhusta, eli turhaan mitään ihmetystä ja härdelliä odotat :)
Voisko toi olla niin kiinalaisesti, että kaikki seisomaliput on pitänyt varata Pataljoona myyntiin? Ei siis kyetä rajaamaan yhdestä katsomonosasta tiettyä määrää. Kuulostaa uskomattomalta, mutta mikäs ton selittäis?
Btw. seisomaan vai istumaan. Ihan sillä kyselen kun muut ilmottelee seisomalippujen olevan loppuunmyytyjä?Onneksi kaveri sai vihiä että ollaan vielä ilman lippua ja haki jonottomasta Maisasta meille piletit perjantaille.
Yksi lippu per kortti. Jos kaverille hakee, niin pitäisi olla kaverinkin kortti ja henkkarit mukana. Noin ainakin sen pitäisi mennä.Eli henkkarit ja jäsenkortti kyllä katsottiin, mutta tuosta en olisi aivan varma onko se niin että saa yhden lipun per nimi, vai onko niitä vaan varattu se määrä mitä jäseniä on ja samalla kortilla voi hakea useampaan kertaan niin kauan kuin niitä jäljellä on.
2006 opetti sen verran, että tuli hankittua play-off kausari.
Hinta oli kova, mutta kieltämättä siinä on etunsa.