Jääkiekon MM-2002 linkkejä

• 1 115
  • 10

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Eäähh, kuka sitä nyt ehtii kaupunkia kierrellä tai jtn nähtävyyksiä tiirailla..:p

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
..niin ja yöllä on paljon annntoisampaa tekemistä kuin nähtävyyksien tillittely.:D

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Jep, ja silloin on kanuuna homma jos tietää minne mennä....:D

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tarkoitan siis esim....

Sticky Fingers, Kaserntorget: Painavaa kamaa, bändi keskiyöllä, kova tungos. Meikäjäppisen ykkösmesta.

Dubliners, Östra Hamngatan: Irlantilainen. Pubi alakerrassa bändi yläkerrassa. Paljon vapaita naisia!! Pe - la ihan täynnä.

Bubbles, Avenye: Disko. Ikä 30+. Vaihtelevaa musiikkia. Lihamarkkinat. Oma syy jos tallaat yksin hotelliin...

Dojan, Vallgatan, nurkan takana Sticky Fingersistä: Perinteinen rockklubi. Aina bändi, disko yläkerrassa. Enemmän viihderokkia uusien omistajien myötä. Hyvä sapuska.

Nefertiti, Hvitfedtplatsen, 100 metriä Sticky Fingersistä: Pakko Stooryville-jengille. Ruotsin paras Jazz-klubi. Usein maan parasta bluesia. Hip-hoppia sun muuta puolenyön jälkeen. Kanuuna sapuska. Älä juttele kadun reunassa seisovien naisten kanssa, heillä on työ-aika.

Dailys rockbar, poikkikatu Avenyeltä: Kova musiikki. Pakkopaikka Metallica-Nirvana poppoolle. Älä uhoo siellä... saat kärsään Helvetin Enkeleiltä.

Johans Krog, Tuve: Kaupungin ainoa suomalainen paikka. Humppamesta, pontikkapaukkuja, sikamainen sisäänpääsymaksu ja kahdenmiehen bändejä solistina Sirkka... Paljon eronneita lapinneitejä norjalaisia komennushitsareita jahtaamassa. 100 Skr taksilla keskustasta. Auki vain pe-la.

Opalen, Skånegatan: Hotelli kivenheiton päässä Scandinavium areenasta. Kraka kaulaan ja täti tarttuu taatusti koukkuun. Hieman kalliimpi. Hyvä ruoka.

Bamboo, Badhusgatan: Paras kiinalainen, hyvät hinnat. Kaksi-osainen. Perällä saat valita itse mitä syöt ja patu paistaa kaiken heti silmien edessä. Hae niin monta kertaa kuin haluat.

La Gondola, Avenye: Hyvä paikka isolle porukalle. Löytyy kaikkea pizzasta lankkupihviin. Hinnat ihan ok.

La Vacca Skånegatan: Toisessa päässä katua areenalta. Kävelyetäisyys (500m). Hyvä paikka jos pitää lihasta! Myös hyvät salaatit ja pastat.

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Tuo taitaa tuo Dailys rockbar olla sitten IHAN minun paikkani.:D
Nojoo.. älä nyt, mä isken sielä jonkun aiiivan ihanan Håkanin ja.. noniinnn. Toivottavasti kaikki tämän lukijat ovat jo tiedostaneet sukupuoleni - siis OLEN tätä kauniimpaa sukupuolta..:D (Kaikkien mahdollisten väärinkäsitysten minimoimiseksi..:p )

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tiedoksi.. Järjestäjät ovat onnistuneet saamaan Status Quon soittamaan kaljatelttaan Scandinaviumin ulkopuolelle.

Ihan vaan Predatorille kiusaksi...:D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy