Jääkiekkovisa

  • 1 926
  • 6

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Olen varmaan sokea tai jotain, koska en löytänyt mitään tällaista, mutta jos aihetta on olemassa, pyydän kahdesti anteeksi! Säännöthän on yksinkertaiset, eli minä laitan kysymyksen koskien jääkiekkoa, ja oikein vastannut laittaa seuraavan kysymyksen. Aloitetaan helpolla:

Kaudella 1990-1991 KalPassa pelasi pelaaja, ketä rakastettiin omassa joukkueessa, ja vihattiin muissa joukkueissa. Kuka pelaaja on siis kyseessä?
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Kaudella 1990-1991 KalPassa pelasi pelaaja, ketä rakastettiin omassa joukkueessa, ja vihattiin muissa joukkueissa. Kuka pelaaja on siis kyseessä?
Helppo, Sami Kapanen.

Kenellä oli komeimmat viikset SaiPan joukkuekuvassa kaudella 1988-89?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eipä ole Kapanen ;) Kyseinen pelaaja on siis lopettanut jo ammattiuransa.

Olen unohtanut nimen ihan täysin, mutta jannuhan oli todella ärsyttävä kaatuilija ja filmaaja, taisi Jokereissa pelata myös. Juha jotain, alkoiko sukunimikin jiilä, harmillinen blackout. Ei ole häävi vastaus kysymykseen mutta arvataan hänen olleen joku J.J.

Mutta oma kysymys. Jyp Ht 90-luvulla, tuomarina Pertti Juhola, kelle pelaajalle Juhola antoi jäähyn pelin viivyttämisestä kun pelaaja meni kiekon kanssa maalin taakse ja jäi odottelemaan että vaihto saadaan valmiiksi? Ilmeisesti odottelu kesti vähän liian kauan.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen unohtanut nimen ihan täysin, mutta jannuhan oli todella ärsyttävä kaatuilija ja filmaaja, taisi Jokereissa pelata myös. Juha jotain, alkoiko sukunimikin jiilä, harmillinen blackout. Ei ole häävi vastaus kysymykseen mutta arvataan hänen olleen joku J.J.
Juha Jokiharju, otaksun. Ärsyttävä pikku pörrääjä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kenellä oli komeimmat viikset SaiPan joukkuekuvassa kaudella 1988-89?

Veikkaus puhtaasti nimen perusteella: Steve Gatzos. Valmentaja Gary Prior kakkosvaihtoehtona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös