Jääkiekkolehden tilaajat huomio!

• 1 093
  • 7

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joko teidän postiluukustanne on tipahtantut tammikuun numero? Meikäläinen on ollut kestotilaaja jo muutaman vuoden ja tähän asti on tuorein painos tullut kotiin pian irtonumeron ilmestymisen jälkeen. Olin jo alkuviikosta näkevinäni kioskin hyllyllä kyseisen lehden kannen olympia-hehkutuksineen. Olisiko postin jakelu takkuillut tai sitten tilaukseni on jostain syystä katkennut...?

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Minulle tuli olympianumero maanantaina.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maanantaina kolahti postilaatikkoon, vaikka lehden oman ilmestymisajankohdan mukaan olisi kuulunut kolahtaa sinne jo perjantaina. Mutta asiaan ehkä vaikuttaa etäisyyteni Ruuhka-Suomesta?

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Perjantaina kilahti postilaatikkoon. Numero oli todellinen pettymys.

Taso on laskenut mielestäni ääripäästä toiseen. No, ehkä olympialaisilla oli oma osansa, NHL-pelaajien haastattelut ovat usein erittäin tylsää luettavaa. Mielestäni pitäisi entistä enemmän vaan keskittyä SM-liigaan, vaikka joka numerossa jonkun joukkueen ulkomaalaisen esittely.

Ollaankohan tulossa siihen että kultanumero on ainoa lukemisen arvoinen?

Viimeksi muokattu:

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Uudistuminen? Missä?

Viestin lähetti Lapa
Perjantaina kilahti postilaatikkoon. Numero oli todellinen pettymys.

Hupaisaa oli se, että julkaisu oli omasta mielestään uudistunut. Huomasiko joku lehden päätoimittajan mainostaman muutoksen nuorekkaampaan, dynaamisempaan, rytmikkäämpään ja hallitumpaan suuntaan? Jiisus, mitä suomen kielen sanojen raiskaamista tuollainen selittely. Mitä tuollaiset sanat oikeasti tarkoittavat, siis käytännössä?

Parasta aviisissa oli Jani Hurme& 99 kysymystä, mikä oli ehdottoman positiivinen haastattelupläjäys.

PS. Tiedä, vaikka edellä olevaa vielä kevään numeroissa lainattaisiin pullakahveja vastaan, jos tai kun tulee kolumnin aiheista pula. ;)

Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Torstaina 24.1 tuli ja mun mielestä numero oli ihan hyvä. Luettavaa ainakin riitti, en ole vielä edes lukenut koko lehteä, SM-Liigapalstat kuitenkin tuntuvat huonontuneen, missä ovat seurauutiset? Mutta muuten ihan hyvä numero oli tämä!

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Ikijokeri
Torstaina 24.1 tuli ja mun mielestä numero oli ihan hyvä. Luettavaa ainakin riitti, en ole vielä edes lukenut koko lehteä, SM-Liigapalstat kuitenkin tuntuvat huonontuneen, missä ovat seurauutiset? Mutta muuten ihan hyvä numero oli tämä!

Ilmeisesti uudistukseen kuuluo seurauutisten poisjättäminen, mikä on ehdottoman hyvä asia, sillä ketä kiinnostaa lukea kuukauden vanhoja uutisia jotka ovat jo kaikkien tiedossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy