Jääkiekkoilijoiden täyskaimat

  • 193 184
  • 552

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ylä-asteella minulle opetti liikuntaa Janne Laakkonen. Tämä opettaja-Laakkonen pelaa jääkiekon sijasta lentopalloa.

Toinen liikunnanopettajani oli Sami Laine. Muistaakseni HIFKissä pelasi aikoinaan joku Sami Laine ja tämänniminen kaveri pelaa myös pesäpalloa maamme pääsarjassa ihan hyvällä menestyksellä. Ex-opettajani pelaa pesistä ykkösdivarissa.

VIelä yksi Antti Niemikin. Pohjoises-Suomen ralleja hallitsee suvereenisti Antti Niemi, ajoi viime vuoden A-junoreissa ja voitti joka ainoan kilpailun. Sama tahti näyttäisi jatkuvan yleisessäkin sarjassa. Hänestä rallikansa kuulee vielä...
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eilen Isomäen jäähallissa Turun Pyrkivän riveissä neppaili Pasi Tuominen.

Kärpät teki mitä tahtoi ja vei ottelun ja lukemin 19-6. Runkosarjan voitto Poriin.
 

Matsku

Jäsen
Jääkiekkojoukkueessani (sama seura ja ikäluokka, mutta eri joukkue :D) pelaa Mikko Laine.

Rinnakkaisluokalla on Pasi Saarela.

Ja pesäpalloa SM-sarjassa pelaa Pasi Nurminen.

Ja U18-maajoukkueen maalivahtivalmentaja on Kari Lehtonen.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Teksti-tv s.202 tänään

10-TANSSIN EUROOPAN CUP, MOSKOVA:
1. Andrei Zaitsev/Anna Kuzminskaja RUS
19. Sami Helenius/Jutta Markkanen
 
Suosikkijoukkue
D-Kiekko, Teräs-Kiekko, Eka-Kiekko
Oulussa ja tarkemmin sanoen Kaakkurin kaupunginosassa sijainneessa räkälässä törmäsin muinoin Hannu Virta- nimiseen viiksivalluun, rehenteli kusikourulla pillujutuilla.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On muuten tuo Heleniuksen tanssipari allekirjoittaneen vanha koulukaveri..vähän offtopic..
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kouluni tarkkailuluokalla on eräs "pahis" nimeltään Toni Saarinen
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suomessa ja vähän kai maailmallakin mainetta niittää jonkin sortin kuvataiteilija nimeltään Hannu Väisänen. Valokuvasta päätellen mies kuitenkin on eri kuin HPK:ssa pelaava heppu.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
mr_tps kirjoitti:
Ylä-asteella minulle opetti liikuntaa Janne Laakkonen. Tämä opettaja-Laakkonen pelaa jääkiekon sijasta lentopalloa.

Janne Laakkonen pelaa myös salibandyä 3. divarissa, AFC Campus -joukkueen riveissä.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Pankaa paremmaksi

Olen itse jääkiekon SM-liigassa pelaavan puolustajan täyskaima, mutta enpä taida sanoa kenen. Se vähäinenkin uskottavuuteni kärsisi, vaikka ei mies vaihteeksi ole huonosti pelannut. Minua on myös luultu ko. pelaajaksi, josta on ollut sekä iloa että silkkaa harmia.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Olen pelannut samassa joukkueessa Ville Korhosen kanssa taisi tehdä pari maaliakin meillä. En sit tiedä tietääkö mitään Ilveksessä pelaavasta täyskaimastaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rob Blake on näköjään Canal plussan Kick-Off- valioliigakoosteohjelman editor.

Hyvä esimerkki työsulun ja palkkakaton vaikutuksista pahimmillaan, joutunut Blake-parka hakemaan toisen duunin kiekkoilun ohelle.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erään SM-liiga joukkueen tulevaisuuden lupaus on minun täysikaima.
Vielä ei ainakaan ole mitään sekaannuksia tullut:)
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedän kotipaikkakunnaltani yhden maanviljelijän, jonka nimi on Antti Aalto. Kyseisestä kaverista käytetään myös nimeä Anaheimin Antti. Ulkonäkö ei ole samaa luokkaa, ainakaan huulet eivät ole niin saatanan isot.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
STTK:n puheenjohtaja Mikko Mäenpää.
Maksiinien palon yhteydessä kommentteja antoi Rikoskomisaario Erkki Rajamäki.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutsin työpaikalla tänään käydessäni huomasin lähtevän postin lokerossa kirjekuoren, jossa saajaksi oli merkitty Ari Vallin. Ei kuulemma ole se jääkiekkopuolustaja.
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Huittisissa asuu Waltteri Immonen. Pojan syntymävuosi on 1993 tai jotain sinnepäin, jolloin kaima oli jo pinnalla. Yhteinen nimi ei siis voi olla pelkkää sattumaa, varsinkin kun etunimikin on ihan tuplaveellä.

Laaksosen Antin kotikunnassa Tammelassa ollut myös samanniminen hiihtäjänuorukainen, joka on joskus saanut nimensä lehteen.
 

Rocco

Jäsen
Tuli tässä pari päivää sitten uutisten yhdeydessä juttua liftareista. Siinä haastateltiin rekkakuskia nimeltä Mikko Manner.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Mikko Eloranta tuttu pelaajana ja maalivahtivalmentajana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös