Jääkö Caloun HIFK:in?

• 1 704
  • 10

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Kun nyt taas näyttää olevan kaikkien huulilla kysymys, että missä Honza pelaa. Niinpä ajattelin laittaa pientä galluppia pystyyn, että jatkaako Honza HIFK:ssa vai pelaako muualla. Onhan kyllä sanottu hänen jatkavan petopaidassa johtoporrasta myöten. Vähän ihmetyttää, kun isäntä ei ole edes käynyt näyttäytymässä reeneissä. Joten tuleeko vaihtokauppoja vai myydäänkö hänet vai jatkaako. Aihetta on koluttu kyllä pitkin kautta mutta ajattelin ottaa taas esiin tämän omalaatuisen persoonan kohtalon.

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Caloun

Tästä asiasta on sinällään jo spekuloitu ihan tarpeeksi ja IHMO olen jo kyllästynyt ko. spekulointiin. Jan jää jos jää tai ei jää.. pitää vain odottaa.

Addition: Itse toivon/haluan Janin jatkavan HIFK:ssa, on kumminkin halutessaan sen tason pelimies että oksat pois.

Viimeksi muokattu:

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mielipiteeni...

Tällä hetkellä tuntuisi järkevältä päästä eroon Calounista. Itse olisin enemmän kun tyytyväinen jos Blues nappaisi Calounin sopparin HIFK:lta ja antaisi vaihtokaupassa Vykoukalin. HIFK voittaisi tässä mielestäni. Fyrkkaa jäisi vielä Penan kirstuun lisähankinnalle tämän jälkeen.

Caloun -> Draper vaihtokauppaa en kannata missään nimessä.

Itse en jaksa kiukettelevia tshekkejä enään. Jos ei kiinnosta, niin ulos vain...

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viimeinen kerta ( ennen seuraavaa )

Osallistun nyt viimeisen kerran tähän Caloun sinne, Caloun tänne , Caloun sinnetänne keskusteluun. Veikkaukseni ( huhupuheiden perusteella ) on , ettei Jan pelaa enää IFK:ssa. Uudeksi seuraksi veikkaan Bluesia tai Sparta Prahaa.Kaupassa IFK saa joko rahaa tai pelaajan/ pelaajia. Ei ihme , että muiden seurojen kannattajat ovat jo aika päiviä sitten tähän vatkaamiseen kyllästyneitä , kun meiltä IFK:n kannattajiakin homma alkaa " kyrsimään ".

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Eipä tästäkään aiheesta ole paljoa vielä kirjoiteltu. Hienoa, että tälle saatiin uusi ketju avattua.

Oma veikkaukseni on, että Caloun pelaa neljä seuraavaa vuotta Magnitogorskissa. Sieltä hän siirtyy ensin Japaniin, josta Tampa Bay ostaa hänet. Siitä seuraavana vuonna TB voittaa Stanley Cupin.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähettänyt käyttäjä Tommy
Draper <--> Caloun

Ei edes Matikainen voi olla niin tyhmä, että ottaisi imurin kiukuttelevan tshekin tilalle. Miksi HIFK haluaisi edes auttaa Bluesia oman ongelmansa kanssa (lue Draper).

Draper <-> Caloun = never!!!

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Brewerille:

Onko tuo Sparta Praha todennäköinenkin vaihtoehto? Tiedätkö yhtään enempää?

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Kyllä se meikäläistäkin kyrsii toi keskustelu Honzasta. Mutta silti se aina kuitenkin keskustelua herättää.Mutta kun näyttää tolla johtoportaalla olevan parempaa tekemistä kuin ilmoittaa herran jatkosta. Puhutaan kuitenkin sen tason pelurista, että hänen itsensäkin kannalta olisi varmaan parasta saada selville ja nopeesti missä ens kauden pelailee. Samoin minä ainakin henk.koht. haluaisin jo saada selvyyden millainen ensi kauden ryhmä lopullisesti olisi. Änärin äijistä ei tiedä kuitenkaan kuin vasta kesällä. Mutta muuten olisi hyvä tietää ryhmän koostumus jo nyt. Eli onko lisää miehiä tulossa ja miten Honzan käy. Hän on kuitenkin aika tärkeä osanen ensi kauden yleisöä kiinnostavista pelaajista ja pisteitä tekevistä pelaajista. Joten minun puolestani voidaan lopettaa vaikka koko keskustelu herrasta, joku sen kuitenkin jossain vaiheessa taas tuo esille.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Ihan sympatiasta HIFK:iä (tai Bluesia) kohtaan toivon että Jan lähtee ulkomaille. Oma käsitykseni on että HIFKin kaatoi tällä kaudella Janin diivailu. Hän ei ehkä ollut ainoa syyllinen, mutta silti... Miksi luulette ettei "Honza" kelpaa niillä pistemäärillä NHL:ään, luulen ettei rapakon takana siedetä diivailua.

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
NHL:n

Varaustilaisuus on 23-24 kesäkuuta. Siihen asti taitaa
joutua odottelemaan IFK:n tilanteen selviintymistä.

Kotimaiset pelurit on vähissä ja ulkomaalaiskiintiö täynnä.

Pitkä on odotus...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy