Naureskelin tuossa ärsyttävien asioiden ketjussa tulleille "itsestäänselvyyshuumorin" kukkasille. Nämähän ovat varmaan jokaiselle asiakaspalveluammatissa olevalle työn suurimpia vitsauksia, mutta meille sivustabongaajille voivat olla kaikessa noloudessaan hauskoja. Joten eiköhän kerätä kaikki samaan ketjuun että saadaan kaikki helposti löydettäviksi, ja pääsemme ilahduttamaan asiakaspalvelussa raatavia kanssaeläjiä hauskoilla sutkautuksilla.
Aloitan keräilemällä tähän kaikki nuo toisessa ketjussa esille tulleet esimerkit.
"Eipä enää sitten uskalla liikkua kaupungilla" tai "Hyvä kun kerroit niin ei tarvi liikkua samaan aikaan ulkona" (Kun joku ilmoittaa saaneensa juuri ajokortin)
"Anna sellainen arpa jossa on voitto" (Veikkauspisteen kassalla kun ollaan ostamassa arpaa)
"Onko Plussa-korttia?"
-"Ei, mutta miinuskortti löytyy", ja asiakas ojentaa Visan
"Onko S-korttia?"
"Ei, mulla on Mersu"
"Saisinko ihan pienen laskun?" (Ravintolassa)
"Toivottavasti on saldoa. Muuten joudutaan tiskaamaan" (Ravintolassa kun asiakas ojentaa luottokortin)
"No tällainen säähän me just tilattiin" tai "hyvän sään onnistuit järjestämään" (Kun jossain ulkoilmatapahtumassa sattuu olemaan hyvä sää)
"Oh-hoh, eihän täällä tarvitse itse polttaa ollenkaan." (Tupakkikoppiin mentäessä)
"Siellähän vessa toimi kuin junan vessa, hehheh." (Junan vessasta palatessa)
"Näyttääpä neidillä sormus olevan, hehhehehe". (Kun myyjä ilmoittaa kassan olevan vapaa)
"Ei se oo niin nugaa" (Jäätelökioskilla)
Aloitan keräilemällä tähän kaikki nuo toisessa ketjussa esille tulleet esimerkit.
"Eipä enää sitten uskalla liikkua kaupungilla" tai "Hyvä kun kerroit niin ei tarvi liikkua samaan aikaan ulkona" (Kun joku ilmoittaa saaneensa juuri ajokortin)
"Anna sellainen arpa jossa on voitto" (Veikkauspisteen kassalla kun ollaan ostamassa arpaa)
"Onko Plussa-korttia?"
-"Ei, mutta miinuskortti löytyy", ja asiakas ojentaa Visan
"Onko S-korttia?"
"Ei, mulla on Mersu"
"Saisinko ihan pienen laskun?" (Ravintolassa)
"Toivottavasti on saldoa. Muuten joudutaan tiskaamaan" (Ravintolassa kun asiakas ojentaa luottokortin)
"No tällainen säähän me just tilattiin" tai "hyvän sään onnistuit järjestämään" (Kun jossain ulkoilmatapahtumassa sattuu olemaan hyvä sää)
"Oh-hoh, eihän täällä tarvitse itse polttaa ollenkaan." (Tupakkikoppiin mentäessä)
"Siellähän vessa toimi kuin junan vessa, hehheh." (Junan vessasta palatessa)
"Näyttääpä neidillä sormus olevan, hehhehehe". (Kun myyjä ilmoittaa kassan olevan vapaa)
"Ei se oo niin nugaa" (Jäätelökioskilla)