Älä nyt hullujas puhu. Sit voikin sammuttaa tv:nMaisa Torppa?
Älä nyt hullujas puhu. Sit voikin sammuttaa tv:nMaisa Torppa?
Älä hyvä mies itse näprää kännykkää vaan mene juttelemaan muille kutsuvieraille.Keksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan. Haluan päästä Iltasanomien lööppeihin :D Tylsää, kun kaikilla puhelimet kädessä tai jauhetaan tylsistä asioista porukassa. Jee.
Valtaa lava ja kysy mikkiin; ”Onko Suikkanen koskaan polkenut kuntopyörää tässä rakennuksessa?”Keksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan. Haluan päästä Iltasanomien lööppeihin :D Tylsää, kun kaikilla puhelimet kädessä tai jauhetaan tylsistä asioista porukassa. Jee.
Keksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan. Haluan päästä Iltasanomien lööppeihin :D Tylsää, kun kaikilla puhelimet kädessä tai jauhetaan tylsistä asioista porukassa. Jee.
Kouri Tavja HalostaKeksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan. Haluan päästä Iltasanomien lööppeihin :D Tylsää, kun kaikilla puhelimet kädessä tai jauhetaan tylsistä asioista porukassa. Jee.
Mitä vittua Sara Sieppi tuolla tekee? Ja miksi häntä haastatellaan?
Juha Tapiolla vähän erilainen karisma tuolla lavalla kuin Ellinooralla.
Keksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan. Haluan päästä Iltasanomien lööppeihin :D Tylsää, kun kaikilla puhelimet kädessä tai jauhetaan tylsistä asioista porukassa. Jee.
Karismaa kyllä, mutta biisit alkaa olemaan aika kuultujaJuha Tapiolla vähän erilainen karisma tuolla lavalla kuin Ellinooralla.
Kenelle on ja kenelle ei. Itselle ei ole ainakaan kovin tuttuja, kun ei tule juurikaan radiota kuunneltua.Karismaa kyllä, mutta biisit alkaa olemaan aika kuultuja
Keksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan.
Heitä jotain roinaa lavalle kesken biisin.