Käykääpä www.soccernet.fi/forum kattomassa kuvia Konamin tulevasta futispelistä.Nyt se on jo grafiikaltakin parempi kuin FIFA,joten futisfanit saa varmaan täydellisen futispelin.Harmi vaan,että ISS on aika vaikea,mutta upea peli kertakaikkiaan.
Viestin lähetti kuningas
Eikä ISS mikään vaikea peli ole kuin ehkä aluksi, mutta kun peliä oppii pelaamaan ei parempaa löydy.
Onko täällä muuten ketään muita ISS-faneja? Muita kuin Canniballs ja Sokos?
Viestin lähetti FourForty
Oi niitä aikoja ja komeita maaleja mitä tehtiin, kauheiden huutojen ja tuuletusten kera tietenkin... :)
Joko uudessa versiossa on oikeat pelaajien nimet, vai pelaavatko siellä edelleen Lutmaset, Hyppiat ja kumppanit?
Viestin lähetti Pihvi
PS2:delle julkaistu ISS oli kyllä karkea pettymys, ja sen jälkeen tulikin hyvin nopeasti palattua originaali pleikkarin ISS pro evolutionin pariin...
Tämä PS2 peli taisikin olla KCEO:n tekemä, eli ei siis niin hyvä.
Sen sijaan tässä odotellaankin KCET:n tekemää ISS Pro Evolutionin PS2 inkarnaatiota, sen nimi on siis Winning eleven 5, joten ei mennä halpaan... ;)
Viestin lähetti Pihvi
Juuri tuli MoonTV:ltä ennakko tästä ps2:den Pro evolution soccer 2:sta. Ooh että näytti hyvältä, kaikki tuntui olevan kohdallaan. Tämä on varmasti sellainen futisspektaakkeli, että fifa-sarja ei koskaan tule riistämään futisvaltikkaa tältä peliltä. Tuskinpa pystyy ISS:n tekijät itsekään tästä enää parantamaan, kun graffatkin on saatu kuntoon...
Kuinka tässä pystyy enää edes odottamaan marraskuun loppua, jolloin peli pärähtää kauppoihin... (NHL 2002 on huono stuntti, mutta kai se on sitä väännetävä tämä kuukausi)
Ensiksi hieman taustaa: olen tahkonnut eri urheilupelejä (lue: lätkä ja futis. Onko niitä muka muitakin?) jo reilun vuosikymmenen. Olen pelannut FIFA sarjaa melkeinpä alusta asti. Olen pelannut ISS:ää Nintendo 64:llä ja olin pitänyt sitä parhaana jalkapallopelinä, mitä ikinä on tehty. Huom. siis olin pitänyt sitä parhaana futispelinä aina muutaman viikon takaiseen hetkeen, jolloin ostin PES:n. Olen pelannut tänä syksynä FIFA2002, mutta se kärsimys unohtui heti, kun PES pyörähti käyntiin.Viestin lähetti eagle
Itse harkitsen PS2:n ostamista lähinnä vain tämän pelin(ja ehkä ostan jotain muutakin sitten jatkossa, kuitenkin)takia, niin kauan kunnon fudista olen odottanut PC:lle, mutta ei tunnu tulevan. Joten kuinka hyvä tämä peli on? Tuleeko liikaa maaleja? Ovatko maalivahdit aidon hyviä, entä onko pelaajissa persoonallisia eroja? Onko aidon fudiksen tuntuista, kertokaa jotka tiedätte?
Viestin lähetti kuningas
Onko täällä muuten ketään muita ISS-faneja? Muita kuin Canniballs ja Sokos?
Viestin lähetti mission16W
Tällaista kun saataisiin lätkästäkin...
Kyllä nyt on kyseessä sen luokan peli, että kannattaisiko edes kysäistä, että saatko sen verran kokeilla, että se varmasti toimii, ettei sitten aattoiltana tule harmistus ;-)Viestin lähetti Pihvi
Jumalauta miten tässä kestää vielä viikon! Meillä kun ollaan sen verran vanhanaikaisia, että saan PES:n vasta joululahjaksi..:mad:
No, hyvää kannattaa odottaa..:confused:
En voi olla puuttumatta asiaan edustamani "ammattikunnan" puolesta. Olen ollut jalkapallotuomari jo reilun kymmenen vuotta.Viestin lähetti Abu
Paitsiovihellykset ovat usein aivan ihmeellisiä ja suoriakin punaisia kortteja tulee joskus puhtaan näköisistä taklauksista. Mutta eiköhän ajan myötä opi taklaamaan pelin mielestä puhtaasti.
Viestin lähetti Tj
Sanokaas muuten veteraanit, miten ihmeessä puskemalla saa tehtyä maaleja? FIFAssa päämaaleja tuli koko ajan, PESissä taas hyökkäyspään pääpalloja ei voita _ikinä_. Useimmiten pelaaja ei edes hyppää. Puolustuspäässä pääpallot voitetaan kyllä.