scholl kirjoitti:Periaatteessa olen samaa mieltä siitä, että juutalaiset voivat elää muissakin valtioissa entiseen tapaan, mutta jos kerran juutalaisvaltiota tarvitaan niin eiköhän se ole nyt siellä, missä kuuluu ollakin. Siis Jerusalem ja vastaavat Raamatun mestat ovat siellä niin eiköhän valtion kuulu siellä sijaita.
Se, että Osama ja muut rättipäät aiheuttavat hässäkkää ympäri maailmaa ja siinä samassa Lähi-Idässäkin, on valitettava yksityiskohta, josta rajanaapurit tietysti kärsivät. Moraalisesti takapajuisemmat, erilaisilla arvoilla ja ennenkaikkea yksilöä halveksivalla kulttuurilla varustetut arabit tietysti ovat 2000-luvun ongelma globaalisesti. He vittuilevat niin kauan kuin heidät laitetaan ruotuun.
Ehkäpä 2000-luvulla on aika toiselle juutalaisvaltiolle, jos he niin kokevat. Ex-CCCP:stä on lähtenyt niin paljon jengiä Israeliin, joten ehkäpä heidän pitäisi saada Venäjältä toinen alue, minne perustaisivat Israelin sosialistisen valtion. Silloin homma ei olisi niin hazardi, kun olisi Itä- ja Länsi-Israel, joten rättipäätkin joutuisivat jakamaan hieman ammuksiaan kahteen kohteeseen.
EDIT: Tuo juutalaisten autonominen alue sopii hyvin Itä-Israeliksi. Sinne vain muutama miljoona maahanmuuttajaa niin homma alkaa skulata
Mutta, kun se vaan on niin, että ne filistealaiset asuttivat maata ennen koko juutalaisuuden syntyä. Jos minä perustaisin oman uskonnon ja sen pyhäksi kaupungiksi vaikka Turun. Niin olisiko minulla oikeus ajaa suomalaiset täältä pois?