Isometsä jatkaa uraansa

• 737
  • 6

kallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pystyttekö katsomaan esim. Val di Fiemmen MM-kisoja (mikäli isometsä nyt sinne pääsee) täysin unohtaneena Lahden tapahtumat?

Itsellä tekee varmaan tiukkaa, siis aina kun näen Isometsän tai (varsinkin) Myllylän, rupee oksettamaan. Vaikka, niin, tiedän toki, he ovat rangaistuksensa kärsineet ja sovittaneet ja voivat aloittaa puhtaalta pöydältä...silti!

EDIT: niin, lähde oli siis Helsingin Sanomat

Viimeksi muokattu:

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Luotto on mennyt. Parempi kun pysyvät poissa ryssimästä Suomen mainetta enää enempää. Mieluummin heikko menestys kuin kultaa väärin konstein!

Reilu Lapin Mies saa puolestani luoda uuden uran alppimajakauppiaana suoritettuaan ensin LKV-tutkinnon. :D

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tsemppiä Jarille. Vuoden päästä jaksaa taas katsoa hiihtoja, kun Karpaasit palaavat. Eivät he ole yhtään suurempia konnia kuin muutkaan, jäivät vain kiinni. Panna kärsitty, ja muissakin lajeissa on kärähtäneistä tullut vielä mitaliurheilijoita. Sami Repo, Teemu Kattilakoski, Kuisma Taipale, Karri Hietamäki, nämä nimet eivät sytytä, mutta Karpaasit palauttavat Suomen hiihdon maailman huipulle vähäksi aikaa. Tulevaisuutta vain ei ole miesten puolella vielä näkyvissä.

Saan taas varmaan vihamiehiä ja moralisoijilta kuittia, mutta sen verran olen hiihdosta hihnalla, että ei suomalaisten konstit olleet yhtään ihmeellisempiä kuin muualla. Kiinni jäätiin ja kilpailukiellot kärsitään.

Voittaja

Jäsen
Mielelläni toivottaisin tervetulleeksi takaisin laduille, mutta kaverin selkärangattomuus ottaa sen verran päähän, että minun puolestani saa pysyä kotosalla. Onko rehellisyys(puheissa, teoissa, lausunnoissa) niin vaikea asia, että sitä ei "osata"? Itse dopen käytössä ei näissä tapauksissa ole mitään ihmeellistä, maailman huipulla ei näissä kuntolajeissa ole yhtään urheilijaa n.20 parhaan joukossa, joka olisi päässyt sinne kaurapuuron avulla(IMHO). Se asia mikä ärsyttää on, että kun jäädään kiinni, niin heti tekeydytään marttyyreiksi ja syytellään muita. Parempi vaihtoehto ainakin minun mielestäni olisi ottaa rangaistukset nöyrästi vastaan, ja kärsiä ne ilman suurempia teatteri esityksiä. Kaverit tekevät itsensä naurunalaiseksi vetämällä näitä juttuja oikeuteen, kirjoittamalla "testamentteja" jotka sitten myöhemmillä teoilla ja puheilla itse kumotaan ja syyttelemällä muita! Selkärankaa kaivataan, etenkin silloin kun ei mene ihan niin hyvin kuin ennen!

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Murtomaalaahaajille elinikäinen kilpailukielto.

Tai oikeastaan.. Hyvä että palaavat! Voisivat palata kaikki ja aiheuttaa uuden joukkokäryn joka veisi lajilta viimeisenkin tukimarkan ja tappaisi samalla koko laahaamisen sukupuuttoon tässä maassa. Aijaijai kun tekisi nannaa :)

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kyllä minä ainakin katson mielenkiinnolla, mitä kahden vuoden tauko kilpailussa on tehnyt. Rangaistus on annettu ja kärsitty vuoden päästä. Ennemmin minä doping-kiellon kärsineiden suomalaisten voittavan Suomelle mitaleja, kuin johannmühleggien je eduardhamalaisten jotka eivät oikeasti edes suomalaisia ole.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en ole hirveän paljon hiihdosta kiinnostunut, mutta seurailin kyseistä lajia silloin kun Suomessa oli vielä hiihtäjiä jotka sijoittuivat 20 parhaan joukkoon. Tuomionsa, jotka mielestäni olivat liian ankaria suhteessa rikkeeseen, jälkeen hiihtäjät voivat puolestani palata laduille.

Kylläs itä dopingia harrastetaan muissakin maissa, lajeissa, jopa "kuningas" potkupallossa. Eipä sielläkään nämä kenttien primadonnat ole aineita käyttäneet, kyynel silmässä hekin tilittävät tuntojaan kameroiden edessä ja kansa uskoo. Hyvin harvoin dopingista kärähtänyt urheilija tunnustaa käyttöä, kunnes viimeinenkinkin toivon kipinä on sammunut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy