Iso kala tulossa...

• 3 216
  • 28

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Joo, eipä siinä selittelyille jäänyt sijaa. Kyllä PSG oli maineensa veroinen joukkue vaikka ei varmasti aivan täydellä panoksella mukana ollutkaan, sen näki hukatuista paikoistakin.

Niin kuin Pata sanoi niin Okocha oli pelimies parhaasta päästä ja pisti välillä Jazzin poikia kunnolla pihalle. Myös Robert oli maineensa veroinen. Jazzin puolelta Miika Juntunen oli kovassa kunnossa. Hieno maali ja taikalanne tuuletus päälle :D

Selvää oli että takkiin tulee, mutta olihan tuo hieno kokemus nähdä huippujoukkue Porissa.

JanJ

Jäsen
Ilta-Sanomien mukaan yleisöä oli 4000

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Re: Pyh

Viestin lähetti Pata
Kyllähän tuolla noita Pariisin poikia Porin katuja tassutteli, joku saattoi jopa vähän tissutellakin, mutta se nyt on jonkin sortin paskapuhetta, että koko joukkue olisi ympärikännissä.......
Tosin itse näin vain yhden noin 5-10 hengen porukan, joista noin äkkiseltään tunnistettavissa oli vain Nigerian maajoukkuemies Okocha ja ainakin tuo sakki näytti noin päällisin puolin olevan suhteellisen selvillä vesillä. Tiedä sitten muista, ehkäpä Anelkankin matkan tarkoitus on vain ryyppääminen Porin yöelämässä tai jotain.

Joo tosiaan... itse bongasin koko joukkueen ja mun mielestä poijaat oli kyllä vähintäänkin asiallisessa kunnossa... kiertelivät kävellen vaan kaupunkia. Enpä usko että missään baareissa paljon viihtyivät... :rolleyes:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy