Isäinpäivä

  • 7 777
  • 54

Oletko isä?

  • Olen isä.

    Ääniä: 75 40,1%
  • Ei ole lapsia.

    Ääniä: 112 59,9%

  • Äänestäjiä
    187

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Isäinpäivän kunniaksi, lyhyesti ja ytimekkäästi, oletko isä? Monta lasta tunnustat omaksesi?

Itselläni 3. Kaksi täysi-ikäistä ja kolmas siinä hilkulla.
 

Snagari

Jäsen
Sen verran nuori olen vielä, että olen onnellinen ettei ole käynyt vahinkoja puuhaillessa eli ei ole vielä lapsia. Toivottavasti esim 10. vuoden päästä olisin jo onnellinen isä ja vaimokin ois kiva.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Isänpäivä. Noin se lukee ainakin kalenterissa ja txt-ssä. Pilkun viilaukset sikseen. Olen siis isä. Kaikesta huolimatta ja ehkä juuri siksi.
Poikani on kohta yläasteikäinen. Olen tunnustanut yhden lapsen omakseni. Hän on yksi kolmesta: ensimmäinen, ainut ja viimeinen.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Noniin, äänestyksen voi sulkea. Jatkoajassa on 6 isää ja 6 ei isää. fiftyfifty on hyvä äänestystulos.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Isänpäivä. Noin se lukee ainakin kalenterissa ja txt-ssä.

Niin tekee, mutta kiinnostaisi silti tietää, että miksi asia on näin. Miksi juhlinnan kohteena ovat kaikki äidit, mutta vain yksi isä? Perin eriskummallista.

Ensimmäinen isänpäivä allekirjoittaneelle, lahjana luonnollisesti aamukuolat naamalle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Miten me "varafaijat" äänestetään? Mullakin on kolme poikaa, mutta fyysinen rasitus on ulkoistettu vuosia sitten toiselle. No, tuleehan pojat tänään käymään ja kahvit keitetään.

Onnea kaikille faijoille ja varafaijoille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Niin tekee, mutta kiinnostaisi silti tietää, että miksi asia on näin. Miksi juhlinnan kohteena ovat kaikki äidit, mutta vain yksi isä? Perin eriskummallista.
Kotus kertoo syyn.

Aikoinaan, nimittäin, ihmettelin samaa seikkaa.

Hirveä otsikkoerhe täällä.

Ei ole yhtään lasta. Jokunen viikko sitten jopa muistin yhden vosun, joka synnytti 8 vuotta sitten 9 kk pääsiäisvehtailujemme jälkeen. Asia vaivasi ja nyt selvisi, että keskonen oli jälkikasvunsa. Jälkikasvusta tiesin, kun baarissa kauan sitten sattumoisin kohtasimme. Facebook on kelpo väline.

Nyt se puhui totta. Silloin vain ehkä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei ole enkä näe, että niitä olisi parin vuoden päästäkään.
Isänpäivällä ei ole merkitystä minulle.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onkohan ensimmäinen isänpäivä kun kotona en käy. Soitettua tuli vaarille ja iskälle. Kaikki on tyytyväisiä kun voi katsoa rauhaksiin urheilua, ilmeisesti halukkaat voi oluttakin ottaa.

Omia ei vielä ole ainakaan kukaan tunnustanut, joten iloinen olen siitäkin. Tästä on hyvä jatkaa ja eiköhän niitä jossain vaiheessa itsellekin tule. Äitienpäivä kuitenkin meillä ollut aina vähän tärkeämpi, koska isäukko ei niin juhlista välitä.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Poika tuli kylkiäsenä, ensimmäinen oma putkahtaa kesällä maailmaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pian parikymmentä vuotta on tätä päivää pienen pelon kanssa saanut viettää, ettei vain jostain päin Suomea tulisi onnittelupuhelua, -korttia tai ovikello soisi. Ennen vasta kariutunutta 10 vuoden suhdetta sitä eli kuin sika pellossa, joten iloinen saa olla jokaisena isänpäivänä, kun tietää kusipäisten geenien pysyvän omissa leileissä.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
En ole isä, enkä tule olemaan. Parisuhteessa olen kyllä, mutta toukkia en elätettäväksi huoli.

Kissoissa on riittävästi vaivaa.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei ole täälläkään lapsia, ainakaan en tunnusta. Ei ole myöskään tarkoitus hankkia, eikä varsinkaan ottaa nurkkiini jonkun toisen lapsia pyörimään.

Ei muuten ole enää isääkään, ei ole ollut yli 20 vuoteen eli tämä päivä on mulle ihan normi kalsarikännisunnuntai.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Kaksi on tässä vaiheessa, ja lisää toivoisin. Saa nähdä antaako "urat" ja talous myöten. Haaveissa olisi saada kentällinen kasaan. Enempi olisi jo liioittelua.
 
Suloinen 1.5 vuotias pikkuneiti löytyy meidän perheestä. Varmaan jossain vaiheessa tulee enemmänkin, mutta tuonkin kanssa on tällä hetkellä tarpeeksi touhuamista, niin ei olla vielä edes tosissaan mietitty lisää lapsia emännän kanssa.

Ja oikein mukava isänpäivä oli. Sain Lukko-kaulahuivin ja kuivalihaa :D
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Yksi kolmevuotias naiseläjä on perheessä. Tiettävästi olen hänen isänsä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Yksi kolmevuotias naiseläjä on perheessä. Tiettävästi olen hänen isänsä.

Se Arsenal-kittiin (mitäs menin tutustumaan Wengerin perseen takana kausikorttiaan pitäviin irkkuihin) pukeutunut puolitoistavuotias eukko, joka tuossa päivällä virnuili meikäläiselle, saattaa olla tyttäreni. Toisaalta se kyllä röyhtäilyn ja piereskelyn päälle nauraa makeasti, joten täytyy se kait tunnustaa. Ilolla.

Jos pystytte niin hankkikaa niitä kakaroita. Kannattaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kaksi muksua kuuluu vahvuuteen. Ihan ok päivä tämä on. Ja kuten yllä mainittiin, jos vain tilanteet sallivat, lapset ovat hienoin asia, mitä ihminen voi elämässään saada. Turha tätä on sen enempää selitellä, se selviää vain kokemalla.
 

kyllvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, EA-Sports, Perttulan Riento RY
Kolmen lapsen isä olen, (2, 4 ja 7 vuotiaat) ja neljäs on tulossa.
Mukava oli aamulla herätä kun koko armeija toi kortteja ja lahjoja iskälle sänkyyn.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En ole isä, enkä tunnustaudu yhdenkään lasen isäksi. Joskus mielessäni viivähti ajatus, että ehkäpä minusta saattaisi olla isäksi mutta hylkäsin sen välittömästi tajutessani, että en jaksa huolehtia jostain "pakkauksesta" toistakymmentä vuotta, todetakseni, että siitä tuli yhtä suuri kusipää kuin isästään. Joten ei lapsia minun yksinäisperheeseeni... Enkä itke vaikkei sitä kauniimpaakaan sukupuolta ilmaantuisi kuvioihin - haittaa sellaisestakin on.

vlad.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ensimmäinen isänpäivä on kohta takana. Sen vietin rattoisasti töissä iltavuorossa. Eipä tarvinnut mitään ihme hömpötyksiä kattella. Muksunkin näin jo heti aamulla noin tunnin verran ennen kuin lähdin töihin. (heräsin siis silloin kun muksu oli jo ekoilla päikkäreillä) Kyl sitä siinä jo olikin.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isänpäivä on vuoden turhin, vittumaisin, teennäisin, kaupallisin ja ääliömäisin juhla.

Ja niin, olen kahden pojan (4 ja 8v) isä. En mä sitä niille tokikaan osoita.
 

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
En tiettävästi ole kenenkään isä, ja vaikka tulevaisuuteen on mahdotonta katsoa, en näillä näkymin sellainen tule vastaisuudessa olemaankaan. Olen tosin niin nuori, että mielipiteeni saattaa iän karttuessa muuttua moneenkin kertaan, mutta kuten sanoin, näillä näkymin en ole kenenkään isäksi ryhtymässä, ainakaan tahallisesti - jos tahattomasti jonkun isäksi tulen, hoidan tietenkin vastuuni lapsen kasvattajana ja roolimallina, jos se vain lapsen äidille sopii.

Edit. Lapsen lisätty tuohon, muuten kuulostaisi hiukan oudolta...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Yksi poika tuossa kissojen perässä juoksee. Kokonaista kaksi ikävuotta on tuolla pojalla jo plakkarissa. Isänpäivä oli varsin mukava. Ensin vähän urheilua ja heti urheilun jälkeen oma poikani tuli taas vierailulle. Edellisestä kerrasta kerkesin noin kuukausi vierähtää. Eikä se ilo lopu ihan heti, sillä poikani lähtee äitinsä luo vasta keskiviikkona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös