Irwin Goodmanin Kohta taas on joulu-levyn paras joululaulu?

  • 9 047
  • 8

Irwin Goodmanin Kohta taas on joulu-levyn paras joululaulu?


  • Äänestäjiä
    22

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Löysinpä iTunesin kätköistä legendaarisen vuonna 1972 julkaistun Irwin Goodmanin joululevyn Kohta taas on joulu ja vaivuin lapsuuden muistoihin. Tällä levyllä lähti joulu käyntiin silloin kun pikku Ramchester ei tiennyt maailman pahuudesta vielä mitään. Löytyykö muita Irwinin joululauluista pitäviä?
 
Viimeksi muokattu:

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Uskokaa tai älkää, mutta tykkään oikeasti Irwin Goodmanista, mutta valitettavasti en ole noita joululauluja kuullut.. Täytyy jostain yrittää etsiä noita.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kop kop kop kop kop kuuluu porstuasta, kop kop kop kop kop tää on jännää vasta.

Irwinin joululaulut ovat minulle melko vieraita vaikka muuten olen Irwinin musiikkiakin kerännyt. Olen tiennyt kyllä että hän tämmöisen levyn teki aikoinaan, mutta koskaan en ole levyn kantta nähnyt enkä noista lauluista oikeastaan kuullutkaan muita kuin tuon "Kop kop kop", "Ai ai ai ja Voi voi voi" sekä "Jos joulupukki pikkuveljen tuo". Näistä tuo koputusbiisi taitaa eniten radiossa soida, ja siksi minä sitä äänestin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämäkin levy on meillä säännöllisessä kuuntelussa joka vuosi joulun aikaan. Henkkoht minun The Joululevy on Juicen Kuusessa ollaan, mutta ei tämä paljon huonommaksi jää.

Avausraita eli nimikkobiisi on mielestäni paras kipale. Sehän on myös sika-aiheinen:

"Silloin ihmiset taas lyövät meille suuhun omenan, sitten vielä syövät joka ainoan..."

Pikkuveli ja Kopkopkop ovat muut suosikit, joita ei koskaan skipata.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Uskokaa tai älkää, mutta tykkään oikeasti Irwin Goodmanista, mutta valitettavasti en ole noita joululauluja kuullut.. Täytyy jostain yrittää etsiä noita.

Vähän samoilla linjoilla. Irwinin musiikista muuten tykkään paljonkin, mutta nämä joululaulut ovat hieman vieraampia. Ainoastaan Youtubesta löytyvät Kop,kop,kop ja Hyvää joulua kaikille biisit ovat Irwinin joululauluista ainoat jotka tiedän. Ja jälkimmäinenhän ei kuulukaan edes tälle levylle.

En voi edes äänestää tässä äänestyksessä tämän takia. Sanon vain, että tuo Kop,kop, kop- biisi on loistava!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Hassua ettei edes kerholaisista löynyt enempää Irwinin joulalulutuontantoon perehtynyttä sakkia. Noh, pääasia että saaatiin nuorison tietoisuuteen tämä maailman paras joululaululevy koskaaan, ikinä, missään.

Hyvät joulut äänestäneille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös