Internetin Suomalaiset urheilun fanituotekaupat?

• 7 254
  • 16

Huuhaa

Jäsen
Niin. Tiedättekö Internetissä toimivia Suomalaisia/suomenkielisiä urheilufanituotekauppoja, jotka myyvät mm. futis- ja lätkätuotteita, kuten fani-/pelipaitoja? Itse löysin vain www.supportersplace.com -osoitteessa sijaitsevan urheilun fanituotekaupan.

Huuhaa

Jäsen
Kiitoksia tiedosta!

Viestin lähettänyt käyttäjä rayman
http://www.funstuff.fi

on aika hyvä valikoima kaikkee sälää

Tuolta voi tilata vielä ilman lähetyskuluja, elleivät lähetyskulut sitten sisälly tuotteen hintaan.

Kuinka paljon eroaa muuten aito pelipaita ja fanipaita? Tietysti fanipaidat ovat halvempia, mutta onko merkittäviä eroja? Ja tarkoitan tässä tapauksessa erityisesti futiksen paitoja.

Huuhaa

Jäsen
Onko joku muuten....

Tilannut joskus jonkun fani-/pelipaidan tai jonkun vastaavan fanituotteen jostakin (Internetissä toimivasta) postimyyntifirmasta, että ovatko ne kuinka luotettavia, ovatko tuotteet ehjiä, hyviä ja hyväkuntoisia?

TeeVee

Jäsen

Huuhaa

Jäsen
Nostetaas tää takaisin kehiin ylös, ja kysytääs samalla, että, jos joku tietää, että onko Tampereella jalkapallon ja jääkiekon fanituotteiden erikoisliikkeitä?

Ja onko joku muuten tilannut Suomesta ja/tai ulkomailta jotakin fanituotetavaraa? Onko kuinka kallista, luotettavaa ja vaivalloista?

Viimeksi muokattu:

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Ebay

Itse olen tilannut fanituotteita huutokaupasta.
www.ebay.com

Ulkomailta tilatessa tulee vaan tullit kauppahinnan pääle. Lisäksi olen maksanut kaikki lähettämällä rahaa kirjekuoressa ja siinä on aina iso riski. Itselläni on ostokset sujuneet hyvin. Mikäli suunnittelee ostoa ebaysta kannattaa etsiä sellaisia myyjiä millä on "feedback" kunnossa.... Pelipaidoissakin on vaan eroja. Joissakin kuvt/numerot/nimi on painettuja ja toisissa taas ommeltu niin kuin aidoissakin paidoissa. Tarkkana kannattaa olla.

Onko kenelläkään tietoa SM-Liiga joukkueeiden aidoista pelipaidoista? Myyvätkö joukkueet niitä eteenpäin? En ole ainakaan nähnyt missään myytävän.

Huuhaa

Jäsen
Re: Ebay

Viestin lähetti HABS #11
Itse olen tilannut fanituotteita huutokaupasta.
www.ebay.com

Ulkomailta tilatessa tulee vaan tullit kauppahinnan pääle. Lisäksi olen maksanut kaikki lähettämällä rahaa kirjekuoressa ja siinä on aina iso riski. Itselläni on ostokset sujuneet hyvin. Mikäli suunnittelee ostoa ebaysta kannattaa etsiä sellaisia myyjiä millä on "feedback" kunnossa.... Pelipaidoissakin on vaan eroja. Joissakin kuvt/numerot/nimi on painettuja ja toisissa taas ommeltu niin kuin aidoissakin paidoissa. Tarkkana kannattaa olla.

Onko kenelläkään tietoa SM-Liiga joukkueeiden aidoista pelipaidoista? Myyvätkö joukkueet niitä eteenpäin? En ole ainakaan nähnyt missään myytävän.

Joo, kallista tulisi varmasti olemaan, jos ulkomailta tilaisi. NHL.com:issa on kauppa, mutta kyllähän se olisi valtavan kallista ja vaivalloista alkaa sieltä tilaamaan postikuluineen.

Muuta en tiedä, mutta Ilveksen otteluissa on aina välillä myyty aitoja ja käytettyjä pelipaitoja, ja Tappara.fi -osoitteessa on näköjään edelleenkin myynnissä viime kauden aitoja pelipaitoja. Muista joukkueista en tiedä.

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Viestin lähetti Huuhaa
Nostetaas tää takaisin kehiin ylös, ja kysytääs samalla, että, jos joku tietää, että onko Tampereella jalkapallon ja jääkiekon fanituotteiden erikoisliikkeitä?

Eipä taida enää olla kun Rookie lopetti muutama vuosi sitten. Kesporteista ja Stockmannilta löytyy jonkin verran paitoja mutta erikoisliikettä ei enää käsittääkseni ole. Rookie oli kyllä hyvä kauppa.

St. Pat

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Viestin lähetti liverpool
Mistäpä saisi tilattua futiskamaa??

Jos omaat luottokortin niin seuraavat sivut myyvät futistuotteita:
www.subside.co.uk -pelipaitoja yms. ympäri maailman ja www.kitbag.com - löytyy tavaraa myös muista lajeista. En ole kokeillut kumpaakaan, vain ihastellut tarjontaa. Niin ja seurojen omilta sivuilta löytyy linkkit seurojen omiin verkkokauppoihin.

St. Pat

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
www.supportersplace.com

Firma myy mm. futispaitoja ja niihin jopa painatuksia. Itse hoidin siellä omaan ManU-paitaani nimen ja numeron, plus muutamille kavereille myös. Pari pipoa on myös tullut tilattua ja pääasiassa homma toimii hyvin. Suosittelen pienin varauksin.

Huuhaa

Jäsen
Kiekkolehdestä näin tässä varmaan noin kuukausi sitten mainoksen, jossa Mika "Veikko" Nieminen myhäili joku hieno NHL-joukkueen takki päällä, ja tuon mainoksen yritys on joku tamperelainen yritys, mutta en sitten tiedä, että myykö kyseinen tamperelainen yritys muita NHL-tuotteita, kuin NHL-joukkueiden takkeja. Oli siinä mainoksessa tämän yrityksen yhteystiedot, mutta empä niitä muista.

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Yksi jota voin netistä suositella..

www.rivercitysports.com

sijaitsee kanadassa, ei jää tulliin kiinni kuten jenkkifirmoilla välillä, ja tällä hetkellä heillä on ns. clearance sale, esim. NHL pro fanipanipaitoja (jotkut joukkueet) yli -50% alennus. Mars mars sinne ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy