Internet-sarjakuvia

• 2 947
  • 17

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Elikkä onko JA'n pesiytynyt yhtään internet-sarjakuvien ystävää? Omia suosikkejani ovat:
hackles
jo edesmennut nörtti-sarjakuvien kuningas

sexy losers
Todella hauska japanilainen sarjakuva

Nyt parhaillaan luen läpi Real life internet-sarjakuvaa, joka on myös aika nörtti-painotteinen.

Mutta antaa tulla linkkejä omiin suosikkeihinne.

- Tinke-80

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Internetkuvia

Niin, itse olen käynyt ammentamassa Juho Juntusen kuvallista tuotantoa täältä: http://www.juho.com/in/

Joskus olen jopa nauranut ääneen.

Täältä tähän

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Herdthinners on kerrassaan mielenkiintoinen ja hauska cocktail. Jos sinusta löytyy vähän IT nörttiä niin naurat varmasti.

EDIT: typo se mahtui tuohonkin...

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinfestiä tulee luettua aika usein. Osa jutuista aika puisia, mutta mukana on myös helmiä strippejä.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

Rocco

Jäsen
Re: Milkman Dan

Viestin lähetti Gagne
Näihin en kyllästy

www.redmeat.com

Kun näin topicin, olin tulossa laittamaan samaa linkkiä. On täällä näköjään muitakin älykköhuumorin ystäviä!

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Re: Milkman Dan

Viestin lähetti Gagne
Näihin en kyllästy

www.redmeat.com

Noita lueskellessa tuli mietin että onkohan sarjiksen tekijällä ja Running with Scissors-pelitalolla jotain yhteistyötä? Red Meatista tuli nimittäin välittömästi mieleen mainio "Postal 2" PC-peli... Sarjishan kertoo selvästi Paradise Cityn muiden asukkaiden päivittäisestä elämästä! Red Meatissa yhdessä sivuosassa seikkaileekin jo "Postal Dude" joka on siis Postal 2:sen päähenkilö.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy