Interfaniaalinen tapaaminen

  • 3 753
  • 12
Suosikkijoukkue
Ex-Jokeri, anonyymi yleisfani
Näin valveunen. Unessa on järjestetty Jatkoaika.com:in HIFK:n jaoston keskustelijoiden tapaamisgaala Kalastajatorpalla. Puitteet ovat upeat ja niin ovat myös kutsuvieraat, kukin omalla tavallaan..

Juhlavieraiden yksinoikeutettuna kärkihahmona saapuu JHag. Tämä parrakas, valkoiseen kaapuun pukeutunut mies saapuu seesteisenä paikalle. Just like one of us. Hän ei ole yksi meistä, hän on jääkiekkopiirien vapahtaja.

Seuraavana saapuu rahvas: Joukon kärjessä tallustaa etunimen aakkosellisen järjestyksen mukaisesti Carlos. Carloksella on nykymuodin mukaisesti tuulipuvun takki päällään, mutta Lewiksen farkut silti jalassa. Carlos saapuu vältellen tarjoilittarien katseita, koska hän tietää, että peliaikaa on niin kauan kunnes poke puhaltaa viimeisen kerran nahkapilliin. Carlos, tämä Jatkoajan naistenmies, on ollut elämässään sorvin ääressä niin paljon, ettei enää mikään tunnu hetkauttavan miestä. Seuraavana päivänä hän kertoo saaneensa ainakin kolmasti sovittaa..(avainta kotioveen, mutta ei Carlos sitä kerro).
Aakkoset ovat jo jonottaessa menneet sekaisin, joten seuraava astelee Q. Tämä vanha merikarhu ja Stigalätkä-scout saapuu paikalle avecinaan Homer Simpson. Miehillä on selvää yhdennäköisyyttä Fläppitaulu-Sakarin kanssa.

Seuraavana oli muistaakseni `mixu`, joka xaapui paikalle monen teinixin ja x-manin kanssa. Loppuillasta mies on x-muodossa Xalastatorpan terassilla. Onnex miehellä on kielenhuoltovihko peittonaan. Myöhemmin aamuyöstä joku äikänopettajaopiskelija pelastaa `mixun`huomaansa.

Joukon viimeisenä, välissä toki useita aktivisteja, ilmestyy Senior. Vanhemman oikeudella tämä matelee suoraan olutjonon kärkeen. Jostain jonon hänniltä kuuluu huutoja, että senioriteetti olisi jo vaihtunut seniiliteetiksi. Senior ei ota huutoja kuuroihin korviinsa.

Minne minut kutsuttu? Modet?
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Asiaa! Kerro mitä aineita sä vedät, tahdon samaa. Mulla ei ole partaa, muuten meni ihan oikein ja Carlos ei millään ole kovin naistenmies Jatkoajasta. Sillä Espoon Tommy, kaveri joka naamioituu hiljaiseksi runopojaksi, on omaa luokkaansa varsinkin narikkajonoissa.

Mihin jäi cobol? Hänhän on jokerifani, mutta viihtyy myös HIFKin seurassa. Tuntomerkkeinä haukansilmät ja viilipyttymäinen asenne.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi jeesus. Mä kun olen aina luullut, että mulla on villejä unia. Muuten tää on musta kaikin puolin selvä, mutta älä jumalauta kerro mihin sä heräsit. Ja sitä reseptiä tännekin, mä olen aina halunnut lentää.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti bozik
Voi jeesus. Mä kun olen aina luullut, että mulla on villejä unia. Muuten tää on musta kaikin puolin selvä, mutta älä jumalauta kerro mihin sä heräsit. Ja sitä reseptiä tännekin, mä olen aina halunnut lentää.

Seuraava vaihe, parahin bozik, on tulla kaapista ulos ja vaihtaa suosikkijoukkueen kohdalle HIFK. Sitten voit jo lentää.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti JHag
Sillä Espoon Tommy, kaveri joka naamioituu hiljaiseksi runopojaksi, on omaa luokkaansa varsinkin narikkajonoissa.

Tommyhan voisi toimia narikkana itse.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti fiftyeight
Seuraava vaihe, parahin bozik, on tulla kaapista ulos ja vaihtaa suosikkijoukkueen kohdalle HIFK. Sitten voit jo lentää.
Selvisi sitten sekin, miksen aina löydä sitä punaista lankaa Hifk-fanien viesteistä. Ne perkele flygaa, siinähän se.

Vaan tämän seuranvaihdon osalta on niin, että siinä tarttee odottaa kunnes kasvan horsmaa. Sitten saattaa haudaltani nousta joku lintu ja karauttaa taivaalle. Lintu, hmmm, kuulostaa tutulta, olisko peräti Varis tuo lintu ?
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
HIFK:n edustajien joukkoon JHag, Carlos, Q, mixu ja Senior kelpuuttaisin mielelläni myös sisäpiiriläiset Isakssonin ja Cairnsin, joka saisi rauhoittua kirjoituksissaan.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Jos joutuisin jonnekin Kalastajatorpalla pidettäviin pippaloihin, vetäisin jokaista vierasta turpaan (ja saisin näin ollen JHagin kanssa revanssin ja laittaisin steroidileuan huutaamaan muutamia ruuvejä sekä teräslevyä).

Täältä tähän...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mulla on vippi kalastajatorpalle, joten se olen MINÄ joka menee jonon ohi! Sitä paitsi kusin jo boolimaljaan aikoja sitten. Pitäkää kivaa, mä lähden Mexiin...
 

Since 1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah hah..

Taas on juttua Carloksen legendaarisesta tuulitakkimuodista. Kukin taaplaa tyylillään, myös veli Carlos.
 
Suosikkijoukkue
Ex-Jokeri, anonyymi yleisfani
Kyllä. Tekisi oikeastikin mieleni avata uusi viestiketju Carloksen tuulipuvun takille. On sitä meinaan ihasteltu jo monta vuotta Nordenskjöldinkadulla. Ainoastaan väri on silloin tällöin vaihdellut. On se veli Carlos kyllä aika metka vekkuli.
 
Suosikkijoukkue
Ex-Jokeri, anonyymi yleisfani
Tiedän mitä teen ensi keväänä

Tämä ketju taitaa tulla taas ajankohtaiseksi, kun pudotuspelit lähestyy. Toivottavasti jonkinlaista juhlaa järjestetään keväämmällä. Kyllä siinä muutamat nakit keittelee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös