Mainos

Inhokkisi?

• 3 222
  • 40

Inhokkisi?

• Espoon Blues

Ääniä: 7 6,1%
  • Helsingin IFK

Ääniä: 8 7,0%
  • HPK

Ääniä: 1 0,9%
  • Tampereen Ilves

Ääniä: 2 1,7%
  • Helsingin Jokerit

Ääniä: 46 40,0%
  • JYP

Ääniä: 4 3,5%
  • Oulun Kärpät

• Rauman Lukko

• Lahden Pelicans

• SaiPa

• Tampereen Tappara

Ääniä: 8 7,0%
  • TPS

Ääniä: 24 20,9%
  • Porin Ässät

Ääniä: 3 2,6%

• Äänestäjiä
    115

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Tuosta värittömyydestä ja persoonattomuudesta..

Sekin on yksi syy miksi TPS on inhokkini, koska se on harmaata ja tylsää massaa mikä vain vie SM-liigan mestaruuden vuosi vuoden jälkeen. Tylsää. Mielummin katselisin vaikkapa SaiPan tai Ilveksen mestaruusjuhlia, mutta mieluiten toivoisin finaalissa olevan silti HIFK ja Kärpät.. :)

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Itse taidankin sanoa kärpät heidän ärsyttävän fanijenginsä vuoksi, johon sisältyy näemmä itkeminen ja ylimielinen asenne ylimielisiä TPS kannattajia kohtaan.

Myös väkisin tuotettu ns. viihdyttävä pelityyli ahdistaa, siihen ovat tosin muutamat muutkin joukkueet sortunut.

Jääkiekko on kuitenkin tulosurheilua...

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
:p Turkulaisia on helppo suututtaa! :p

Ei kyllä häiritse yhtään. Jokaisella varmasti on jokin joukkue silti josta pitää vähiten ja siihenkin varmaan löytyy syy.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
T P S

Silloin finaalissa,jossa Otto teki kyseenalaisen mestaruus maalinsa olin todella iloinen Jokereiden puolesta.Sitä mussutusta oli suorastaan fantastista katsoa,kun Åbon ukot itkivät korkeasta mailasta.

Jokereihin mulla on melko neutraali suhde nykyisin,mutta eihän se vaadi juuri mitään,kun tunteet taas ryöpsähtävät pintaan.Parasta tässä fanitouhussa on se,että broidini on Jokerifani ja faija ja mä ollaan julleja,voi sitä vittuilun määrää.

Faijan luona ollaan muutaman kerran vedetty viinaksia ja joskus me ollaan saatu savustettua tuo NIKE humanoidi ulos kämpästä jo parin tunnin kuluttua....Pitää jatkaa treeniä,jotta aika paranisi.

:D :D :D

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: T P S

Viestin lähetti reds1897
Silloin finaalissa,jossa Otto teki kyseenalaisen mestaruus maalinsa olin todella iloinen Jokereiden puolesta.Sitä mussutusta oli suorastaan fantastista katsoa,kun Åbon ukot itkivät korkeasta mailasta.

Jokereihin mulla on melko neutraali suhde nykyisin,mutta eihän se vaadi juuri mitään,kun tunteet taas ryöpsähtävät pintaan.Parasta tässä fanitouhussa on se,että broidini on Jokerifani ja faija ja mä ollaan julleja,voi sitä vittuilun määrää.

Faijan luona ollaan muutaman kerran vedetty viinaksia ja joskus me ollaan saatu savustettua tuo NIKE humanoidi ulos kämpästä jo parin tunnin kuluttua....Pitää jatkaa treeniä,jotta aika paranisi.

NIKE humanoidi? Eikös humanoidi tarkoita jotakin älyllistä olentoa? meinaatko että kyseinen olio osaa todella ajatellakin....

:D :D :D
;)

Wolves

Jäsen
Annoin jo ääneni (muistaakseni TPS:lle, perusteluja on esitetty paljon, yhdyn edellisiin), mutta on vain yksi joukkue tai paremminkin yksi pelaaja mikä saa rauhallisen SaiPan kannattajan näkemään punaista. JARKKO RUUTU!!!!!!!!!!

Voi vi***, mikä mies. Jos joku tarkemmin muistaa Ruutuhan sikaili SaiPan 50-vuotisjuhlaottelussa, rikosilmoituksen arvoisesti.

Lukekaahan lisää. http://www.helsinginsanomat.fi/uutisarkisto/19981117/urhe/981117ur02.html

Voitte kuvitella millaista kiukunpidättelyä tämän vuoden Stanley-cupin finaalien katsominen oli.

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Viestin lähetti Tommy

Ja myös HPK.
Pikkujengi joka luulee olevansa isojengi.
Saman voi sanoa paikallisista asukkaista.

...eli me hämeenlinnalaiset ollaan pikkujengiä joka luulee olevansa isoa jengiä?? Hmmm, mielenkiintoista, en olekaan huomannut tällaista, mutta tuntuu olevan Espoossa tieto hallussa! :D

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti entti7

...eli me hämeenlinnalaiset ollaan pikkujengiä joka luulee olevansa isoa jengiä?? Hmmm, mielenkiintoista, en olekaan huomannut tällaista, mutta tuntuu olevan Espoossa tieto hallussa! :D

Tälläisen kuvan olen saanut muutamasta nimeltämainistettomalta hämeenlinnalaiselta, mutta tottakai jokainen puolustajaa ja pitää omaa kotokaupunkiaan Suomen parhaana. Näin se on.

Ehkä johtuu myös siitä että LänsiAuto-Areenalla vierailevat vierasjoukkueen kannattajista HPK:n fanit ovat olleet näitä mulkuimpia. Varsinkin tuossa pari vuotta sitten pudotuspelien aikana vierailleet HPK-fanit olivat jotenkin vastenmielisiä. Kaikki ketä näki niin tuntui että kusta oli päässä ja liikaa.

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Viestin lähetti Tommy

Ehkä johtuu myös siitä että LänsiAuto-Areenalla vierailevat vierasjoukkueen kannattajista HPK:n fanit ovat olleet näitä mulkuimpia. Varsinkin tuossa pari vuotta sitten pudotuspelien aikana vierailleet HPK-fanit olivat jotenkin vastenmielisiä. Kaikki ketä näki niin tuntui että kusta oli päässä ja liikaa.

On valitettavaa, että muutama ku**pää leimaa koko Kerhon, sinällään asiallisen, faniporukan! En kylläkään voi sanoa, että tunne olisi molemminpuoleinen, koska Espoon fanit eivät mielestäni ole lähelläkään hankaluudessa esim. Jokerien ja Tepsin vastaavia! Eli normaalia vähemmän on meikäläisellä töitä HPK-Blues -peleissä...

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti SaiPa2000
Voi vi***, mikä mies. Jos joku tarkemmin muistaa Ruutuhan sikaili SaiPan 50-vuotisjuhlaottelussa, rikosilmoituksen arvoisesti.

Ruutuhan sikaili. :D Itse en ole kyseistä tapahtumaa nähnyt, mutta... Kuulemani perusteella / muistaakseni kaveri ampui kaksi kiekkoa melkein peräkkäin samasta paikasta samalla tavalla katsomoon. Pienestä kulmasta yläkulmasta ohi ja katsomoon. Menikö se näin?

Oletko koskaan ollut itse kentällä laukomassa ja kokeillut laukaista kiekon tiettyyn paikkaan? Jos ensimmäinen epäonnistuu, eikö ole normaalia kokeilla uudestaan? Harjoittelu on toistoja toistojen perään. Eikö totta? Ruutu siis lämmitteli, haki tuntumaa kiekkoon, harjoitteli, teki toistoja ja yritti vetää yläkulmaan, eli sikaili?

Kuten sanoin, en ole kyseistä tilannetta nähnyt ja tämä käsitys on syntynyt lukemani ja kuulemani perusteella. Lisäksi, kun mukaan laskee meikäläisen huonon muistin... Eikä kukaan pelaaja ole niin tyhmä, että tahallaan katsojia alkaisi vahingoittamaan. Eihän?

Ainiin. Koko IFK:n joukkuehan on täynnä sikailijoita... Eikös pari viikkoa tuosta tapahtumasta Kortelaisen purkukiekko karannut katsomon puolelle ja osunut katsojaan? Joku lehti uutisoi siitä tyyliin "Taas HIFK." LoL, sanon minä. Lepakko, joka niukasti menee reunuksen yli. Todellista sikailua!!!

Wolves

Jäsen
Kuulemani perusteella / muistaakseni kaveri ampui kaksi kiekkoa melkein peräkkäin samasta paikasta samalla tavalla katsomoon. Pienestä kulmasta yläkulmasta ohi ja katsomoon. Menikö se näin?

EI. Ruutu oli luistelemassa kiekon kanssa jo pukuhuoneeseen, kun joku huusi muistaakseni "Vi**u, Ruutu Sä oot sika" / Vastaavaa. Tämän kuultuaan Ruutu ampui ensimmäisen kiekon aivan oikein kohti maalia, joka pommpasi ylärimasta muikkuverkkoihin.

Keskialueella oli toinen kiekko, jonka Ruutu sitten sikana miehenä ampui punaviivalta suoraan kulmassa olleiden katsojien päälle. Siis ei lähellekkään maalia.

Huom!!! Jos tuo toinen kiekko oli vahinko (Kuten Ruutu IS:n lööpissä väitti), mitäköhän kyseinen herra tekee NHL:ssä, kun ei osaa ampua.

Itse seisoin tapahtumahetkellä noin 20 metrin päässä siitä, mihin kiekko putosi.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei, se ei ole Rauman Lukko, vaan Helsingin Jokerit. Ja sekin on varmaan tullut jo aiemmin selväksi, että tunnustaudun anti-Jokeriksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy