Re: Okay...peruutan
Viestin lähetti Vanha Len
Itse en muuten ole koskaan valittanut sarjaohjelmasta tai ns paikallispelien suuresta määrästä. Taidankin olla ainut tällainen puunokka täällä jatkiksessa.
No et ole ihan ainut. Minä en ole koskaan valittanut sarjaohjelmasta, muuten kuin Leinosen Mikolle. Herra on oikeasti ihan kahvilla, kun pelipäivistä sovitaan ennen kauden alkua. Muuten en käsitä Tapparan lauantaipelien määrää, verrattuna vaikka tuohon naapuriin: Launtainpelit ipalle 9-5. Kaikkia kiinnostavat tiistaipelit Tapparalle 9-7.
Ote sarjaohjelman luonnista:
Helkovaara: "Meillä olis tarjolla upeita tiistaipelejä teille kahdeksan kappaletta ja lauantaipelejäkin saman verran."
Leinonen: "Ääh, emmä lähe toho. Tapolan makkara-auto tulee maanantaisin. Me saaraan tuaretta mustaa vaan tiistaipeleihin. Mää haluun enemmän tiistaipelejä."
Helkovaara: "No vähennetäänkö lauantaipelejä ja siirretään tiistaille."
Leinonen: "No nyt sää oot asian ytimessä. Näim mää sen ajatteli. Meille enintään viis lauantaipeliä, ettei nuariso turmele aivosolujaan. Tiistaisin me saaraan mustasta hyvät voitot. Olut ei mee kuitenkaa kaupaks. Laita vaikka ipalle ne lauantaipelit, Jalo ei tästä pisneksestä tajua kuitenkaa mitää."
Helkovaara: "ool rait. Mä merkkaan teille tiistaiks reilusti matseja. Ripankin mukaan lauantai kelpaa hyvin ipalle, kun fanitkin kuulemma halus lisää lauantaipelejä."
Leinonen: "Hiano homma, että tää järjesty tälläi. Ei sulla muuten sattus olee halavoista vahvistuksista mitään tiatoo?."
Helkovaara: "Tietsä, on mulla yks vahvistus tiedossa. Mulle tuli sadan pelaajan lista ja mä valittin parhaan. Mä en osaa lausua tän nimee, mutta joku Mathuuu Deskigöyri tää varmaan on. On kuulemma pelannu ainakin kakssataa peliä kretskiä vastaan Alaskan ulkojäillä. Ei huono. Ei varpilla oo huono."
Leinonen: "Hiano homma, että saa skouttaat meille näitä jannuja halavalla. Mää en tiärä, mitä mää tekisi ilman sua. Voiks se kaveri tehä heti kolmevuatisen pahvin? Mää otan sen yyvee liideriks ja maalisepoks. Asiaa!
"Muista viälä, että ens vuonna meille ainaki kakstoista tiistaipeliä. Meillä on yleisö löytäny hyvin perille tiistaiksi, eikä tuu ruuhkaakaan aina niille paaritiskeille."
...
Yo oli huonoa, erittäin huonoa huumoria.
itse pelistä: Kaikkihan viittaa siihen, että ippeli vie ja Tappara vikisee. Tappara on ilman Ojasta kuin Ilves ilman Raimoa. Tosin ippelillä on jäällä The Raimo, kun taas Tapparalla ei ole jäällä The Jannea.
Kuten jo jälkipeleihin kirjoitin, jos peli on ekan erän jälkeen tasan ja tuomari on "normaali", Tappara kääntää pelin edukseen ottelun lopussa.
Eli tulosveikkaukseen 4-3 Ilvekselle, häh?