"Ilves-legenda TPS:n päävalmentajaksi ensi kaudella" – keneen henkilöön oletit otsikossa viitattavan?

  • 4 628
  • 35

"Ilves-legenda TPS:n päävalmentajaksi ensi kaudella" – Keneen henkilöön oletit otsikossa viitattavan

  • Raimo Helminen

    Ääniä: 72 49,3%
  • Karri Kivi

    Ääniä: 28 19,2%
  • Muu, kuka?

    Ääniä: 11 7,5%
  • EOS

    Ääniä: 35 24,0%

  • Äänestäjiä
    146

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Pajuojaksi luulin, kun ei tullut yhtään mieleen, että Raipe voisi Ilveksen kanssa kilpailevaan joukkueeseen mennä. No, he ovat valintansa tehneet.
 
Jukka Tammi. Olin ilahtunut lukiessani otsikosta Tammen siirtyvän sijoitusmaailmasta valmentajaksi. Tai niin luulin ja olihan pettymys suuri kun tämä osoittautuikin lopulta vääräksi Ilves-legendaksi.

Kakkosvaihtoehtona oli Veikko Nieminen ja pieleen sekin näemmä olisi mennyt.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mielenkiintoista on se, että tässäkin ketjussa on esiintynyt (hassuttelunimien lisäksi) suhteellisen monta nimeä, joka tuo "Ilves-legenda" olisi voinut olla. Tämähän on tietenkin saanut ihmiset klikkaamaan uutista. Ja silti täällä päätoimittajan äänellä kovaan ääneen väitetään, ettei Jatkoaika kerää klikkejä otsikoinnillaan.

Tätäkin sivustoa ja palstaa tullut vuodesta 2002 asti seurattua, niin onhan tämä vajonnut surullisen alas Pärnäsen vallan aikana.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oli aika läppä tajuta, että tää reliikki "valmentaa" taas nuorten maajoukkuetta. Eipähän tarvitse odotella mitään niistä kisoista.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli aika läppä tajuta, että tää reliikki "valmentaa" taas nuorten maajoukkuetta. Eipähän tarvitse odotella mitään niistä kisoista.
Itse olen rakentanut sellaista foliohattuteoriaa, että lätkäpiireissä on jonkinlainen hiljainen sopimus sen suhteen, että Raipe pysyy erinäisissä valmennuspesteissä, jotta pystyy makselemaan verovelkojaan Ruotsiin. Selvä välikauden ratkaisu sekä liitolta että Tepsiltä.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Ari Hjelm. Legenda jonka mukaan mm. naisten jalkapallomaajoukkue on nimetty.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
EOS. En avaa klikkiotsikoita. Pitäkää tunkit.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Itse luulin että se olisi Jutila.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös