Ilves-Hockey Oy:n tulevaisuuden näkymät

  • 560 711
  • 1 598

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Urpoilun ja osaamattomuuden ilmentymänä Honkapää oli kyllä vailla vertaa. Mitä mahtaa veijari nykyään puuhata?

En tiedä, mutta on varmaan ilmaislippuja saatavilla sen firman tuotteisiin.

Manngard maksoi Ilveksen velkoja, mutta ei ikinä investoinut kauteen etukäteen. Oltiin kahledittu tähän kuvioon, jossa joka kausi lähdetään aliresurssoidusti kauteen lähtökohtaisesti tekemään huono tulos ja huonon kauden jälkeen ollaan yhä enemmän naimisissa velat kuittaavan Manngardin kanssa. Rahaa siis paloi, mutta aina vasta kauden jälkeen.

Lisäksi oli tietysti puuhastelua laajalla rintamalla. HPK veti tehtaantakuulla ja pienemmällä budjetilla paremmin vuosikymmenestä toiseen.
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitokset Ilves Hockey Oy:n hallituksen puheenjohtajalle eilisistä onnitteluista TPS:lle. Hieno ele ja herrasmiesmäistä toimintaa viimeisen päälle. Nämäkin ovat niitä urheilun hienoja hetkiä. TPS:lläkin hunajat olleet viime aikoina olleet hieman kortilla niin lahjakin tulee tarpeeseen.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Näyttää SponsVision olevan edelleen aktiivinen kun katsoin hänen LinkedIn-profiiliaan.

Vaikka kuinka koitan painaa tämän painajaisen historiaan ja unohtaa, niin pakko oli käydä katsomassa. Taloustietojen mukaan liikevaihto on käytännössä romahtanut nolliin.

2017: 157 000€
2018: 114 000€
2019: N/A
2020: 11 000€

Rahan pumppauksen lähde meni alta.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Onneksi tekin osaatte munia niinkuin naapuriseurassa.

Myrrälle kenkää antaminen tilanteessa missä sarjasijoitus on optimaali on lähellä hölmöläisten touhuja. Pennasen tulo sai joukkueen sekaisin.

No niin makaa kun petaa.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Onneksi tekin osaatte munia niinkuin naapuriseurassa.

Myrrälle kenkää antaminen tilanteessa missä sarjasijoitus on optimaali on lähellä hölmöläisten touhuja. Pennasen tulo sai joukkueen sekaisin.

No niin makaa kun petaa.
Kattellaan sit keväällä tilannetta uudelleen.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Tekis mieli ottaa kuukausi mutta jätetään se myöhemmälle jos tilanne niin vaatii.
Anna mennä vaan jos sisuskalut sen sallii.

Osakeyhtiö on hyvässä hapessa verraten viiden vuoden takaiseen. Toivottavasti kehitys jatkuu vastaavanlaisena. Fasiliteetit jo itsessään mahdollistavat nosteen maksimaalisuuden. Someen, markkinointiin ja ottelutapahtumaan on satsattu onnistuneesti. Kaukalon sisäinen toiminta saadaan myös ajan kanssa kuntoon. Uskomaton nousu.
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Onneksi tekin osaatte munia niinkuin naapuriseurassa.

Myrrälle kenkää antaminen tilanteessa missä sarjasijoitus on optimaali on lähellä hölmöläisten touhuja. Pennasen tulo sai joukkueen sekaisin.

No niin makaa kun petaa.
Missataan tässä sitten lokakuun mestaruus mutta kevättä tarkastellen olen ainakin paljon luottavaisempi että valmennus on Pennasen käsissä Myrrän sijaan.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Missataan tässä sitten lokakuun mestaruus mutta kevättä tarkastellen olen ainakin paljon luottavaisempi että valmennus on Pennasen käsissä Myrrän sijaan.

Kun pelitapa muuttuu niin Ilveksen kaltainen rosteri ei välttämättä ole optimaalinen kyseiselle pelitavalle kun valmentaja ei itse ole päässyt valitsemaan nippua.

Hyvän valmentajan tunnistaa siitä että osaa hyödyntää pelaajan vahvuudet. Nyt ei sillä näytä.
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Kun pelitapa muuttuu niin Ilveksen kaltainen rosteri ei välttämättä ole optimaalinen kyseiselle pelitavalle kun valmentaja ei itse ole päässyt valitsemaan nippua.

Hyvän valmentajan tunnistaa siitä että osaa hyödyntää pelaajan vahvuudet. Nyt ei sillä näytä.
Siirtoikkuna on tietääkseni kuitenkin vielä jonkun aikaa auki. Runkosarjaa on myös hyvin aikaa joten pelaajilla on tässä mahdollisuuksia näyttää miten Pennasen joukkueeseen sopivat.

Eikä varmasti näytäkään koska uusi valmentaja ei vielä tunne pelaajistoaan. Tässä on mennyt 20 päivää. Kärsivällisyyttä.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Kun pelitapa muuttuu niin Ilveksen kaltainen rosteri ei välttämättä ole optimaalinen kyseiselle pelitavalle kun valmentaja ei itse ole päässyt valitsemaan nippua.

Hyvän valmentajan tunnistaa siitä että osaa hyödyntää pelaajan vahvuudet. Nyt ei sillä näytä.

Ehkä sitten näyttää, kun pääsevät kunnolla treenaamaan yhdessä. Nythän on menty pelistä peliin, ei siinä Tapolakaan ihmeitä tekisi.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Jukka Jaloselle tarjoaisin jotain urheilupuolen hommaa ehdottomasti. Vaikka hallituspaikkaa, niin olisi ainakin kompetenssia jääkiekko-osaamisesta.
Tämä tie nimekkäiden neuvonantajien kanssa on hiljattain kokeiltu Tps-organisaatiossa ja kalliiksi tuli talouden puolesta. Toki tietysti kaksi finaalipaikkaa ei ole huono saavutus viime vuosien liigassa.

Ei sillä että Jalonen Ilveksen taustalle nyt olisi kovin todennäköinen kuvio. Ennemmin näkisin että ehkä päävalmentajaksi ulkomaan käynnin jälkeen.
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Tais mennä Jalosen ja Ilveksen yhteinen taival siinä kun Hölö palkattiin. Itse ainakin luin rivien välistä tv-lähetyksessä, että Jalosta olisi ajatuksen tasolla kiehtonut Ilveksen valmentaminen. Ilves ei vaan palkalla kilpaile euroopan kanssa. Tuohon aikaan saattoi Hölö muutenkin olla jo palkattu.
 

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Tällä kaudella tais tulla laskua katsojamäärissä, ja tän kevään esityksillä se trendi saattaa hyvinkin jatkua ens kaudella.

Vähän on kutina, että iskun paikat oli ja meni.
Kohta ehkä taistellaan taas kovien kulujen kanssa,->pienemmät pelaajabudjetit->huonompi menestys->vähemmän katsojia/sponsoreita/ tuloja jne.
Mut hei, ehkä ei.

Itse toivoisin että päästäisiin Rönnistä Tappara-tuomari-armeijansa kanssa eroon. Ratkaisisi kaikkien muiden ongelman ;-) ;-) ;-)

Sanoisinkin, että ilveksen kannattaisi alkaa valmentamaan tuomareita liigaan. Menestyksen salainen avain ;-)
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Tällä kaudella tais tulla laskua katsojamäärissä, ja tän kevään esityksillä se trendi saattaa hyvinkin jatkua ens kaudella.

Vähän on kutina, että iskun paikat oli ja meni.
Kohta ehkä taistellaan taas kovien kulujen kanssa,->pienemmät pelaajabudjetit->huonompi menestys->vähemmän katsojia/sponsoreita/ tuloja jne.
Mut hei, ehkä ei.

Itse toivoisin että päästäisiin Rönnistä Tappara-tuomari-armeijansa kanssa eroon. Ratkaisisi kaikkien muiden ongelman ;-) ;-) ;-)

Sanoisinkin, että ilveksen kannattaisi alkaa valmentamaan tuomareita liigaan. Menestyksen salainen avain ;-)
Olen hyvin vakuuttunut, että Hölön kanssa suunta on ylöspäin. Riittääkö se mestaruuteen on sitten toinen juttu. Pennanen on yhden sattumamestaruuden ansiosta saanut aseman, joka hänelle ei todellakaan kuulu / kuulunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös