Ilves.com

  • 41 616
  • 108

Peeveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koskahan Ilves.com tosiaan hermostuu tuohon luokattoman Daouksen palveluihin? Internal server errorit, sql-virheet ja muut vastaavat ovat päivittäinen ongelma.

Jos joka kerta kohdatessaan ilves.com:in Internal server error screenin lähettäisi ohjeiden mukaisesti postia, saisi varmaan syytteen tietoliikenteen häirinnästä.
 

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Erehdyin vahingossa klikkaamaan itseni ilves.comiin. Kyllä kateeks käy, on teillä hyvät jutut siellä. Tunti meni taas niin että hulahti, kun aloin vähän lueskeleen teikäläisten juttuja. Oli tasokasta keskustelua, jonka takia ihmettelinkin että oli oikein uutisissa käseketty peseen suu saippualla. Ehkä valitsin sitten vain hyviä topiceja, mutta kyllä taidan tulla jatkossakin vakoileen sinne.
Meillä porkkanat jääty joulukuun pakkasilla ja pellot pistettiin pakettiin, harmi.
 
Tasosta voi olla montaa mieltä. Kun aikansa ketjuja lukee, huomaa kuinka ninim. Artsi on on ottanut ohjat käsiin.

Ketjuissa voi keskustella asioista jos se sopii "artsille".

Myöskään jäähallin parkkipaikaltakaan ei voi ajaa pois muuten kuin "artsin" tavalla on 30 vuotta tehty.

Keskustelu voisi olla vilkasta, värikästä ja antoisaa ilman näitä artseja jotka ovat aina oikeassa, omasta mielestään.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Riivatsalo kirjoitti:
Keskustelu voisi olla vilkasta, värikästä ja antoisaa ilman näitä artseja jotka ovat aina oikeassa, omasta mielestään.

Mikäs sua riivaa? Onko omat perustelut niin heikkoja, että häviävät "Artsille" väittelyssä? Jos niin, niin opettele perustelemaan näkemyksiäsiä, äläkä muille palstoille itke.

Itse olen hyvinkin usein eri mieltä "artsin" kanssa, ja minä en koe näiden <1000 viestiä kirjottaneiden mitenkään ohjaavan keskustelua. Parhaiten perustellut näkemykset yleensä saa kannatusta.

Lähre siitä kehittään hyökkäystäs puolustuksen kautta.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tarinankertoja kirjoitti:
Mikäs sua riivaa? Onko omat perustelut niin heikkoja, että häviävät "Artsille" väittelyssä? Jos niin, niin opettele perustelemaan näkemyksiäsiä, äläkä muille palstoille itke.

Itse olen hyvinkin usein eri mieltä "artsin" kanssa, ja minä en koe näiden <1000 viestiä kirjottaneiden mitenkään ohjaavan keskustelua. Parhaiten perustellut näkemykset yleensä saa kannatusta.

Lähre siitä kehittään hyökkäystäs puolustuksen kautta.

Ja minä rakastan niittä, jotka pistävät perusteluillaan minut tiukille ja parhaimmillaan nujertavat. Kiitokset Tarinankertojalle tästä tukemisesta, mutta erityiskiitokset kuuluvat sinulle niistä hyvin perustelluista kannanotoista, joita olet näillä palstoilla viljellyt. Yksi syy, miksi en ole mielestäni kovinkaan usein ottanut kantaa sanomisiisi, on se, että perustelet kantasi järkeenkäypästi.
 

Puster

Jäsen
Mihin sivuilta ovat kadonnet Juha Alénin tiedot? Muut tähtisalot ja bararukit kyllä löytyvät vai meneekö tämäkin taas tähän "en vain osaa" listalle?

Itse Alénin sivu näyttäisi edelleen olevan olemassa mutta linkkiä siihen en löydä mistään.

Sehän ilmestyi nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Lukeeko siellä fanishopissa kukaan niitä viestejä? Laitoin eilen aamulla viestiä eikä vieläkään vastausta..

Enkä ole Raipen tai Sonjan paitaa tilaamassa vaikka kumpaakin suuresti arvostan.
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Le Banner kirjoitti:
Lukeeko siellä fanishopissa kukaan niitä viestejä? Laitoin eilen aamulla viestiä eikä vieläkään vastausta..

Enkä ole Raipen tai Sonjan paitaa tilaamassa vaikka kumpaakin suuresti arvostan.


Eipä tuo ole vielä mitään.

Itse lähetin fanikaupan pitäjälle sähköpostia viime keväänä play-offien kynnyksellä. Tiedustelin erään fanipaidan saatavuutta. Vastaus tuli, pahoittelujen kera, joskus keskikesällä! Että näin innokas fanituotekauppias on kyseessä.
 

Bronco

Jäsen
Aika nostaa ketju ylös.

Ilves.com on päivitetty vuoteen 2009. On niin viimosen päälle, että. Löytyy drop-valikkoa, videotuotantoa, historiaa, tilastoa, artikkeleita, shoppia... Kaikkee pitää olla!

Miellyttääkö uudistus?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Jahas, aika iso muutos on nakojaan .comissa kaynyt. No, ihan hyva, etta sivuja tasaisesti paivitetaan. Ensimmaisella silmayksella sivuista tulee vahan tayteen tupattu fiilis. Eli on laitettu etusivulle jos jonkin nakoista harpaketta, juttua ja mainosta.

Periaatteessa paljon hyvia juttuja ja ideoita on mukana, mutta ehka etusivu on vahan turhan "taynna". Mutta pitaa tarkastella lahemmin paremmalla ajalla.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Ohos! Arvostan uudistusta erittäin paljon, toivottavasti jaksavat tehdä aktiivisesti myös noita historia-osuuksia. WG All Stars-juttu sai jo hyvät muistot mieleen, ja vielä ottelun tilastot, kokoonpanot ja joukkuekuva, hyvää toimintaa.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
No huh huh!
Onpa huima parannus edelliseen versioon. Meikäläistä nuo vanhat sivut ainakin "yökötti" kaikin puolin siinä määrin, että en siellä vierailut kuin pakon edessä.

Uudistus on kyllä kaikin puolin onnistunut! Värit ja valikot ovat mukavat silmille, ja kaiken löytää nopeasti ja loogisesti.
Sisältökin vaikuttaa löytyvän enemmän kuin pelkät tilastot ja perus kahden kappaleen "henkilökuvat". Toki sisältöä on ollut ennenkin, mutta kuitenkin. :)

ISO KIITOS tekijöille!
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Alkaa lopullisesti palaa hihat tuohon .commin keskustelupalstaan. Moderointi on muuttunut ilmeisesti Ilves-Hockey Oy:stä tulleen ohjeistuksen myötä todella tiukaksi. Ja linja on tiukka nimenomaan silloin, kun organisaatiota kohtaan tulee kritiikkiä. Jos ei asioista saa puhua niiden oikeilla nimillä, on tuollaisen keskustelupalstan ylläpitäminen ihan yhtä tyhjän kanssa.

Muutama rohkea ja uuttera kannattaja onkin perustanut rinnakkaisen Ilves-aiheisen keskustelupalstan, jossa ei mietitä Ilves-Hockey Oy:n, sen taustavaikuttajien tai yhteistyökumppaneiden imagoa. Keskustelupalstalla puhutaan ikävistäkin asioista päämääränä parempi huominen. Hyssyttelyllä ja vaientamisella ei muutoksia tule ikinä.

Ilves-Hockey Oy saa pitää oman Pohjois-Koreansa, Ilves-foorumi on täällä!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Samaa viestiä olen itsekin kuullut, vaikka tuosta .comin keskustelupalstaa en seuraakaan säännöllisesti. Toisaalta, ymmärtäähän sen, että jos kyseessä on seuran virallisten sivujen alla oleva palsta, ei seura ihan kaikkea katsele.

Tapparalla taisi olla sama homma jokunen vuosi sitten. Eiköhän tuo Ipan foorumi jollain aikavälillä suljeta kun kritiikkiä ei haluta katsella. Oli se sitten asiallista tai ei. Mutta että organisaatio voisi uudistua, pitäisi kriittistäkin tekstiä sallia. Valitettavasti tänä päivänä tuntuu Ilveksen organisaatio pysähtyneen menneisyyteen ja elävän Pohjois-Koreassa tapaisessa norsunluutornissa.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Alkaa lopullisesti palaa hihat tuohon .commin keskustelupalstaan. Moderointi on muuttunut ilmeisesti Ilves-Hockey Oy:stä tulleen ohjeistuksen myötä todella tiukaksi. Ja linja on tiukka nimenomaan silloin, kun organisaatiota kohtaan tulee kritiikkiä. Jos ei asioista saa puhua niiden oikeilla nimillä, on tuollaisen keskustelupalstan ylläpitäminen ihan yhtä tyhjän kanssa.

Muutama rohkea ja uuttera kannattaja onkin perustanut rinnakkaisen Ilves-aiheisen keskustelupalstan, jossa ei mietitä Ilves-Hockey Oy:n, sen taustavaikuttajien tai yhteistyökumppaneiden imagoa. Keskustelupalstalla puhutaan ikävistäkin asioista päämääränä parempi huominen. Hyssyttelyllä ja vaientamisella ei muutoksia tule ikinä.

Ilves-Hockey Oy saa pitää oman Pohjois-Koreansa, Ilves-foorumi on täällä!

Ettet vaan olisi itse näitä "rohkeita ja uutteria"? Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse. Katsotaanpa, millaista moderointilinjaa tulet pitämään yllä, kun siellä aletaan pistämään kunnon haukkumiset moderointia kohtaan.

Omasta mielestäni Ilves.com:n moderointi on ollut hyvin sallivaa ja tuossa johtoon kohdistuneessakin keskustelussa on sallituu hyvin vapaata mielipiteen ilmaisua.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jotta nyt ei ihan vääriä ymmärryksiä tule täysin, niin tuo foorumi perustettiin myös Ilveksen jalkapallon takia, jota Ilves.comin keskustelussa ei oikein katsota hyvällä, koska tuo on jääkiekkoon painottuva palsta.

Katsotaan miten vaikuttaa .comiin ja taas toisinpäin. Samanhan nuo naapuriseuraan fanit tosiaan aikanaan teki, sitä tosin en tiedä perustivatko vasta sen jälkeen kun virallinen keskustelu lopetettiin.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ettet vaan olisi itse näitä "rohkeita ja uutteria"? Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse. Katsotaanpa, millaista moderointilinjaa tulet pitämään yllä, kun siellä aletaan pistämään kunnon haukkumiset moderointia kohtaan.

Korjataan sen verran, että kunnia keskustelupalstan luomisesta ja organisoinnista menee ihan muualle. Minua pyydettiin moderaattoriksi kyseiselle palstalle, mitenkään muuten en itse ole tähän prosessiin osallistunut.

Viestisi tuntuu varsin henkilökohtaiselta. Ihmettelen syytä moiseen.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jotta nyt ei ihan vääriä ymmärryksiä tule täysin, niin tuo foorumi perustettiin myös Ilveksen jalkapallon takia, jota Ilves.comin keskustelussa ei oikein katsota hyvällä, koska tuo on jääkiekkoon painottuva palsta.

Katsotaan miten vaikuttaa .comiin ja taas toisinpäin. Samanhan nuo naapuriseuraan fanit tosiaan aikanaan teki, sitä tosin en tiedä perustivatko vasta sen jälkeen kun virallinen keskustelu lopetettiin.

En nyt sanoisi, että palstalla suhtaudutaan negatiivisesti (ainakaan ylläpidon taholta) jalkapallokeskusteluun, mutta totta on, että sille ei ole omaa osiota ja se jää toriparlamentin turinoihin. Toki jalkapallo ensisijassa kuuluukin tuonne www.ilves.fi sivuston alle.

Naapurin puolella tuo uusi keskustelupalsta perustettiin tosiaan vasta sen jälkeen kun Tappara ensin lopetti oman keskustelupalstansa. Pitää myös sanoa, että täällä "yksityisellä" keskustelupalstalla on paljon tiukempi moderointi, kuin Ilveksen virallisella palstalla.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestisi tuntuu varsin henkilökohtaiselta. Ihmettelen syytä moiseen.
Ehkäpä siksi, että annat ymmärtää Ilveksen palstan moderoinnin olevan tiukkapipoista ja että siksi on pitänyt perustaa tämä uusi ja ihmeellinen keskustelupalsta. Itselläni ei ole mitään pahaa sanottavana Ilveksen palstan moderoinnista, vaikka muutaman kerran olen sieltä jäähyllekin joutunut. Itse asiassa hyväksyisin jopa tiukemman moderoinnin siellä.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ehkäpä siksi, että annat ymmärtää Ilveksen palstan moderoinnin olevan tiukkapipoista ja että siksi on pitänyt perustaa tämä uusi ja ihmeellinen keskustelupalsta.

Tässä helpotusta aiheutettuun tuskaan, murheeseen ja mielipahaan: Ilves-foorumin lukeminen ja sinne rekisteröityminen on täysin vapaaehtoista.

Riippumattomalle keskustelupalstalle nähtiin tarvetta, koska Ilves.com on kuitenkin lopulta Ilves-Hockey Oy:n markkinointiväylä ja äänitorvi. Kaikkeen seuraa vahingoittavaan kirjoitteluun puututaan päivä päivältä hanakammin. Riippumaton keskustelupalsta mahdollistaa sen, että siellä ei moderaattoreiden tarvitse miettiä Ilves-Hockey Oy:n, sen taustahenkilöiden tai yhteistyökumppaneiden imagoa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kysehän on siitä, että ei siellä Ilves.comin foorumilla Suomen laista muistuteltu, kun joku kirjoitti, että "Antti Hulkkonen on ihan paska. Äkkiä LeKiin!" tai "heikki Mälkiä ei ole SM-Liiga tason valmentaja. Hänet tulisi potkia niin pitkälle kuin mahdollista".

Heti kun Ilveksen johtoa alettiin arvostelemaan ja avattiinpa heille jopa oma ketjunsa niin moderaattorien siivilä kiristyi potenssiin neljä. En tiedä oliko moderaattoreihin otettu yhteyttä johdon taholta vai mistä tämä johtuu, mutta tästä huomaamme, että johto tietää, että kaikki ei ole mennyt ihan putkeen ja heitä jahdataan nyt.

Ymmärrän moderaattorien toiminnan jos näin on käynyt, mutta mitä tulee Ilveksen johtoon niin huh huh!

Ja tämä kaikki oli vain omaa arvuutteluani asioiden kulusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös