Ilves-Ässät 8.9. klo 18.30

  • 5 993
  • 22

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
Erittäin mielenkiintoinen ottelu tulossa. Ennakkoon kovaksi ja myös nuorten osalta lahjakkaaksi povattu Ilves kohtaa valmiin patapakan.

Ässistä kiinnostaa eritisesti uusi venäläinen ja ketjukoostumukset. Millinen on pelillinen ilme hyvin liikkuvaa Ilvestä vastaan? Erikoistilanteet ja ylivoimaketjut? Onko Ässät se median rankkaama heittopussi, vai onko tamperelaisten silmät selällään yhdellä idän ihmeellä maustetun villin lännen porukan kanssa? Pystyvätkö ykkösketjun takana muut koostumukset maalin tekoon? Näihin kysymyksiin saamme vastauksia tänä iltana.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitenkäs peli on käynnistynyt? Maaleja? Tappeluita? Eka erä on varmaan kohtapuoliin pelattu. Harmi ku Crombeen on pelikiellossa.
 

Reebok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philly Flyers, Ilves, Chelsea
Radek kirjoitti:
Kuulemma toka erä menossa ja 1-2 tilanne. Foppa ja Takala tehny maalit. Mitään muuta tietoa ei mulla ole.

Milloin Foppa on Ässien kanssa sopimuksen tehnyt?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kuhan nyt pysyisivät ehjinä, Nauroville tietysti ensimmäinen kokemus näissä ympyröissä (-tanan nilkkavammanen!). Kuten Pajuoja haastiksessa sano

Tappeluja tuskin tullaan tänään näkemään, sillä olen asettanut ehdottoman kiellon pelirangaistuksille; kukaan ei saa olla torstaina pelikiellon vuoksi sivussa

Valkoinen Intiaani, Chewbacca, Foppa...rakkaalla riivaajalla on monta nimeä
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Reebok kirjoitti:
Milloin Foppa on Ässien kanssa sopimuksen tehnyt?
Tarkkaa päivämäärää en muista, mutta pelasi Ässissä jo viime kaudella. Toki on pelannut Ässissä jo kaudella 2001-02.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Voi jeesus että on noi Sm-liigan pelikiellot lapsellisia. Varmaan Crombeen ajattelee, että ei vittu mikä pussy liiga!

Ipalaiset vois heittää vähä raporttia, että kuin peli meni ja Naurovista olis kiva kuulla kommentteja...
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Zauli kirjoitti:
Voi jeesus että on noi Sm-liigan pelikiellot lapsellisia. Varmaan Crombeen ajattelee, että ei vittu mikä pussy liiga!
No älä vitussa jos harkkamatseissakin voi saada pelikieltoa... Ja vielä kun Rauman turnaus ja tämä peli eivät liity mitenkään toisiinsa. Kyl aika DAVID säännöt on jos multa kysytään, mut ku ei kysytä. Mitä peli on? :D
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kappas vain. Meidän paskat ja kädettömät puolustajatkaan eivät onnistuneet tekemään kuin kolme maalia (nuoret Lehtivuori ja Niemi x 2). Harjoituspeleissä kuumana ollut kaksikko eli Anttila ja Viitakoski jatkoivat myös maalitehtailuaan. Hienoa nähdä, että viime vuoden tapaan selkä säilyy suorana parin maalin tappioasemassakin ja rutistusta riittää loppuun asti.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Ipan maalit Toni Niemi 2, Marko Anttila,Vesa Viitakoski ja Joonas Lehtivuori.

Ässien maalit : Takala,Joensuu ja Forsbacka.

Maaleissa : Rask ja Kaltiainen.

Ilveksellä paljon junnuja mukana.
Olli Palola oli kuulemma mielenkiintoinen tuttavuus.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vesa kirjoitti:
Ässien maalit : Joensuu

Ässä-fanit voivat varmaankin vastata seuraavaan - toki muutkin voivat vastata, jos on tietoa. Onko Joensuu ottanut merkittävää kehitysaskelta eteenpäin?
Itse olen seurannut Joensuun uraa keskivertoa suuremmalla mielenkiinnolla, ja olisi todella hienoa, jos mies löisi tänä vuonna itsensä kunnolla läpi liigassa.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
repe_joke kirjoitti:
Ässä-fanit voivat varmaankin vastata seuraavaan - toki muutkin voivat vastata, jos on tietoa. Onko Joensuu ottanut merkittävää kehitysaskelta eteenpäin?
Itse olen seurannut Joensuun uraa keskivertoa suuremmalla mielenkiinnolla, ja olisi todella hienoa, jos mies löisi tänä vuonna itsensä kunnolla läpi liigassa.

Jesseen oikeastaan käy tällä hetkellä samat vertaukset, kuin viime vuonnakin samoihin aikoihin. Eli paljon odotettiin ja niin odotetaan nytkin. Viime kausi ei mennyt ihan nappiin, mutta mies oli itse ollut ihan kohtalaisen tyytyväinen kauteensa.

Jesse on juttujen mukaan treenannut taas kesän tosi kovaa, joten kyllä tulosta odotetaan. Hieman mies tykkää kiekosta liikaa, joten sillä saralla on parannettavaa. Muuten kyllä Jesse jaksaa luistella ja taistella. Joten kyllä se on erittäin mahdollista, että ensi kausi on läpimurtokausi....tai sitten ei.

Itse tämän illan pelistä olisi kiva kuulla muutamia kommentteja, jos joku sattui olemaan paikanpäällä tai on muuten tietoinen ottelun tapahtumista. Mites Naurov pelasi? Vai pelasiko ollenkaan. Vissiin jotain loukkaantumisen poikasta miehellä..
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
repe_joke kirjoitti:
Ässä-fanit voivat varmaankin vastata seuraavaan - toki muutkin voivat vastata, jos on tietoa. Onko Joensuu ottanut merkittävää kehitysaskelta eteenpäin?
Itse olen seurannut Joensuun uraa keskivertoa suuremmalla mielenkiinnolla, ja olisi todella hienoa, jos mies löisi tänä vuonna itsensä kunnolla läpi liigassa.
Mielestäni viimeistely/maalintekotaidot ovat Jesselle parantuneet. Liike on myös hieman sulavempaa, mutta sitä kiekkoa voisi jakaa edelleen enemmän ketjukavereille. Jääkiekko on joukkuepeli.

Ja sitten itse peliin. Ässien ykkönen ei tänään päässyt lainkaan maalien makuu, mutta uskon että torstaina ovat verkot tötteröllä Krissen pommittaessa yläpesään :) Hyvä että Takala ja Joensuu saivat tänään hieman onnistumisen fiiliksiä. Ja kuka nöyryytti kokkia?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nickerson#50 kirjoitti:
Mielestäni viimeistely/maalintekotaidot ovat Jesselle parantuneet. Liike on myös hieman sulavempaa, mutta sitä kiekkoa voisi jakaa edelleen enemmän ketjukavereille. Jääkiekko on joukkuepeli.

Viime kauden poffeista ja muutamista muista peleistä jotka näin Jesseltä, jäi tosiaan semmoinen kuva, että kunhan saa vähän liikettä lisää ja hätäilyn pois, niin hyvä tulee.

Kiitos molemmilla infosta.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikös Perttukin häipynyt jo takaisin Dallasiin? Poissaolot huomioiden todella lupauksia antava tulos. Paikallaolleet antavat varmaankin perustavan analyysin Ilveksen esityksestä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
statisti kirjoitti:
Korjattakoon sen verran, että Takalan etunimi lienee edelleen Tuomas.
Siinä mielessä etunimi meni oikein, että Markku Takala -niminen henkilö on kyllä aikoinaan kiekkoillut SM-liigassa K-Espoossa, ellen väärin muista.

Ässillä on vielä vähän tukkoista meininkiä, mikä johtuu tietenkin siitä, että kausi päättyi suurella osalla joukkueesta noin kuukauden myöhemmin kuin muilla joukkueilla. Eiköhän nämä meidän viime kaudella kovissa liemissä keitetyt pelimannit heräile sitten kun on pakko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös