Ilveksen rakennusprojekti kausimallia 2020–2021

  • 228 485
  • 854

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Pitäisin Mäntykiven ketjun ennallaan, ei ole syytä rikkoa tuota.
Täysin samaa mieltä. Täytyi vain kommentoida, kun totesin Suomen jo yksin täyttävän lainaamassani viestissä olleet ketjukavereilta vaaditut ominaisuudet.
Eiköhän Haapalalle toimiva ketju löydy, Sebökin ja Baptisten viereltä näin äkkiseltään ajateltuna.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, millaiseen pistetehtailuun Anttila yltää runkosarjassa. En odota mitään hattutemppuja häneltä, vaan sellaista tasaista parin maalin tehtailuja silloin tällöin sekä samanlaista peliä, mitä hän on esittänyt sekä Jokereissa että maajoukkueessa. Hyvä haku Ilvekseltä, vaikka näin Tapparan kannattajana hieman harmittelenkin jo etukäteen tulevia otteluja, joissa Mörkö on vastassa.

Täysin kuriositeettina kysyn tuosta boldatusta kohdasta, että mikä juttu, kun nimimerkkisi alla lukee suosikkijoukkueina Calgary Flames, Montreal Canadiens, HIFK?
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Tapparalaiset toivoneet, ettei Haapala osu maaliin ainakaan paikallispeleissä.

Ovat ilmeisesti unohtaneet, että Haapalan vedoista lasketaan maaleiksi myös ne, jotka ei mee maaliin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Täysin kuriositeettina kysyn tuosta boldatusta kohdasta, että mikä juttu, kun nimimerkkisi alla lukee suosikkijoukkueina Calgary Flames, Montreal Canadiens, HIFK?
Päätin tyytyä kolmeen suosikkijoukkueeseen, koska haluan pitää listan lyhyenä, mutta olen silti ollut kaudesta 2002-2003 joukkueen kannattaja. En ole kaappi-Tappara-fani, olen vain laiska.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Päätin tyytyä kolmeen suosikkijoukkueeseen, koska haluan pitää listan lyhyenä, mutta olen silti ollut kaudesta 2002-2003 joukkueen kannattaja. En ole kaappi-Tappara-fani, olen vain laiska.

Eli perus Tappara-fani, läpsyttimet peleissä mukana joihin jaksaa raahautua vain jos finaaleissa pelataan ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös