Ilveksen loukkaantumistilanne ja muut poissaolot kaudella 2021–2022

  • 46 380
  • 187

George Parros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks 06-07

Mitäs hommaa?
No tuskin sen kummempaa kuin, että Langhamerin kausi ohi.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse mietin jo eilen, että toivottavasti Langhamerilla ei ole vaivaa, kun otettiin pois maalilta. Myrrän tapaista kun ei ole maalivahtia vaihtaa, niin tuo tuli ensimmäisenä mieleen.
 

Bonjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No nyt kyllä vähän huolestuttaa tää maalivahti tilanne. Haapalasta tiedän sanoo, että pelaillut puudutetulla nilkalla sen yhden kärppä pelin jälkeen. Olikohan kolmospeli? Hänen vanhemmiltaan kuulin.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse mietin jo eilen, että toivottavasti Langhamerilla ei ole vaivaa, kun otettiin pois maalilta. Myrrän tapaista kun ei ole maalivahtia vaihtaa, niin tuo tuli ensimmäisenä mieleen.
Ei ole tosiaan juuri maalivahtia vaihdettu. Nyt vaihto oli erätauolla tilanteen ollessa 4-0. Eli sikäli voisi ajatella, että ei välttämättä olisi loukkaantuminen, vaan "herättely" tai lepo ykkösvahdille, kun peli jo käytännössä hävitty. Toisaalta miksipä Parkkista olisi kutsuttu, jos Langhamer ja Zherenko ovat täydessä kunnossa kumpikin.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Voi voi, kyllä se sit vaikuttaa siltä että Langhamer on pois pelistä. Isot saappaat nyt Zherenkolle.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Voi perseen suti. Liian paha homma Ilvekselle, jos Langhammer kokonaan jää sivuun. Toivottavasti pian kunnossa, eikä loppukauden saikku, kuten parilla KooKoon kärkipakilla näköjään.
 
Viimeksi muokattu:

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Itsellä pisti silmään jossain vaiheessa 2. erässä kun vasemman jalan patjatorjunnan jälkeen nousi melko vaikeasti ylös. Muistan sillon jo miettineeni, että pitäisikö Zerenkoa ottaa maalille ja Marek huilaamaan.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Langhamer harrastaa tuota aika usein. Olisiko sitten joku pikkuvaiva ollut pitempään ja nyt kovassa pelitahdissa alkanut pahentua?
Jep. Ei oo yks eikä kaks kertaa tällä kaudella, kun oon ollu ihan varma että nyt se hajos taas. Sen verran hitaasti välillä nousee jäästä tilanteiden jälkeen.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Jep. Ei oo yks eikä kaks kertaa tällä kaudella, kun oon ollu ihan varma että nyt se hajos taas. Sen verran hitaasti välillä nousee jäästä tilanteiden jälkeen.
Juu. Varsinkin runkosarjassa tätä oli nähtävissä. Voi olla vaan luuloa, mutta jotenkin tuntunut normaalia terävämmältä nuo nousemiset pleijareissa, joten jäiköhän sitten siitä syystä eilen mieleen. Toki voi olla, ettei tuolla ole mitään tekemistä mahdollisen loukkaantumisen kanssa.
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Haapalan kohdalla voidaan nyt alkaa puhua suoraan loukkaantumisesta eikä rotaatiosta, tai ettei edellisestä loukista ole toivuttu kuin parhaillaankin välttävään pelikuntoon. Olisko se kausi sitten siinä. Pitäisikö alkaa etsiä korvaajaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös