Iloinen vai melankolinen?....

• 1 146
  • 10

Kuunteletko mieluummin iloista vai melankolista musiikkia?

• Iloinen musiikki

Ääniä: 4 9,1%
  • Melankolinen musiikki

Ääniä: 19 43,2%
  • Aivan sama

Ääniä: 21 47,7%

• Äänestäjiä
    44

Huuhaa

Jäsen
Niin, "laulakaas" nyt, että kuunteletteko mieluummin iloista, vai melankolista musiikkia, toisin sanoen kumpi on Teidän mielestänne parempaa musiikkia, iloinen vai melankolinen?....

Itse äänestin melankolista.

Janneone

Jäsen
Sekä että

Molempia tulee kuunneltua, riippuu ihan tilanteesta ja fiiliksestä..
eli noista vaihtoehdoista vastasin "Aivan sama"

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Sanotaan näin, etten voi sietää iloista musiikkia. Ehkä kaikista ärsyttävintä on ns. "lällällää"-musiikki. :)

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Hieno äänestys!

Enpäs osannut kuitenkaan vastata, joten jouduin tyytymään aivan samaan.

Hieno äänestys anyway!

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Melankolinen, ei sillä että itse olisin melankolinen ihminen. Ei metallica tai iron maiden saatika sentenced kauhean iloisista asoista vissiin lauleskele. Huippuna Anssi Kela.

Hauska musiikki tosin kolahtaa, esim. klamydia, kotimainen "kaikilla on kivaa jeejee-kappaleet" saa karvat pystyyn.

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Melankolialla ne parhaimmat laulut ja viisut on miun maun mukkaa maustettu. Pakko oli myös näin äänestää, vaikka erilaisilla kekkereillä olenkin useampaan otteeseen kovaan ääneen koettanut taustamusiikiksi ehdotella hieman "up-beatimpaa" poppia. Ei sitä joka ikisenä kauniina kesäpäivänä koko ajan tarvitse Mana Manaa tai Trio Niskalaukaustakaan kuunnella (Jussi Saatana!).
Tosin on sitä hauskoja kappaleita ihan molliin viritettynäkin, minä pidän itse kovasti Bearnaked Ladiesistä.
Ja bändikin on ihan hyvä! (hitto, lontoon kielellä se on paljon hauskempi...)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Uhh... riippuu tilanteesta, ei kai sitä voi niin yksioikoisesti sanoa.

Joskus tipahtaa melankolia ja joskus vähän iloisempi musiikki.

Lyijykomppania/Niskalaukaus/Mana Mana vs. Manu Chao/Nylon Beat... Kaikelle on oma aikansa.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Mikä milloinkin, mutta the smiths on aina hyvä. Ville Leinonen+senbändi ja liekistä tykkään tällä hetkellä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa pikkuisen enemmän melankolian puolelle mennä. On iloinenkin musiikki aina välillä ihan kivaa, mutta sellainen tekopirteys ärsyttää kaikkein eniten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy