Niin, "laulakaas" nyt, että kuunteletteko mieluummin iloista, vai melankolista musiikkia, toisin sanoen kumpi on Teidän mielestänne parempaa musiikkia, iloinen vai melankolinen?....
Melankolinen, ei sillä että itse olisin melankolinen ihminen. Ei metallica tai iron maiden saatika sentenced kauhean iloisista asoista vissiin lauleskele. Huippuna Anssi Kela.
Hauska musiikki tosin kolahtaa, esim. klamydia, kotimainen "kaikilla on kivaa jeejee-kappaleet" saa karvat pystyyn.
Melankolialla ne parhaimmat laulut ja viisut on miun maun mukkaa maustettu. Pakko oli myös näin äänestää, vaikka erilaisilla kekkereillä olenkin useampaan otteeseen kovaan ääneen koettanut taustamusiikiksi ehdotella hieman "up-beatimpaa" poppia. Ei sitä joka ikisenä kauniina kesäpäivänä koko ajan tarvitse Mana Manaa tai Trio Niskalaukaustakaan kuunnella (Jussi Saatana!).
Tosin on sitä hauskoja kappaleita ihan molliin viritettynäkin, minä pidän itse kovasti Bearnaked Ladiesistä.
Ja bändikin on ihan hyvä! (hitto, lontoon kielellä se on paljon hauskempi...)
Taitaa pikkuisen enemmän melankolian puolelle mennä. On iloinenkin musiikki aina välillä ihan kivaa, mutta sellainen tekopirteys ärsyttää kaikkein eniten.