Ilmiö ufosieppausten takana 2.0?

  • 405
  • 3

Ilmiö ufosieppausten takana 2.0?

  • a) Nukkumatti

  • b) Kaunis isäpuoli tai muu ruma sukulainen

  • c) Kubrick on lavastanut ne

  • d) Unihalvaus

  • e) God did it

  • f) Oli kuulas ilta, humanoidi sieppas, ei vaan yksinkertaisesti voinut mitään hei


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

redpecka

Jäsen
Aika saattaa tämäkin tähdellinen kysymys oikeiden ihmisten pohdittavaksi yleiseen kierrätyskeskukseen. Aika kumminkin on vaan illuusio, mutta tähän voi vastata yhden kerran niin että kaikki näkee.

Joskus kyseltiin testiketjussa näitä, mutta tällä kertaa asia on vakava ja ansaitsee paikkansa kierrätyslaitoksella.

Harva varmaan oikeasti ajattelee että ufot oikeasti sieppailisi ihmisiä kun sitä ennen on noin viissataatuhatta järkevämpääkin selitystä mihin hävisi tililtä tonni ja neitsyys.

Mutta en epäile ollenkaan etteikö olisi satojatuhansia ihmisiä maailmassa jotka eivät keksi järjettömyyksilleen rationaalista selitystä.
 

redpecka

Jäsen
Minä olen joskus epäillyt itseäni ja järkeäni. Kerran oli pysähdyttävä istumaan katukivetykselle kun en hiffannut mitä ympärilläni tapahtuu. Siis ihan selvinpäin. Hieroin pääaivonystyröitäni ja mantrasin että keskity, ei voi olla näin. Joko on unta tai sitten pitää skarpata.

Aikani tuskailtuani tajusin sitten miten päin tää liikenne toimii ja mun päässä ei ollutkaan mitään vikaa sen suhteen. Alkoi vaan hämätä kun samat naamat tulee vastaan kadulla ketkä oli just menossa muka päinvastaiseen suuntaan edellisellä pysäkillä.

Koomista sinänsä että tämä tapahtui ihan Euroopassa eikä siten ollut syytä epäillä toispuolista liikennettä. Sekunnin syytin ufokaappausta tästä, mutta pian pääsin lähteelle juomaan vettä ja beilistä.
 

redpecka

Jäsen
Minä en usko, että ketään on siepattu humanoidien toimesta ellei lasketa sen TV-sarjan (Mulder & Scully) päähenkilön siskoa, mutta uskon, että moni henkilö joka näin väittää uskoo itse niin tapahtuneen. Siinä on psykologilla työmaata saada henkilö takaisin yhteiskuntakelpoiseksi. Jotainhan hahmolle on tapahtunut kun se menee mahdollisesti jopa lääkäriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös