Mainos

Ilmiö nimeltä t.A.T.u.

• 4 884
  • 34

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
tATu urles

tAtu on hiton hyvin markkinoitu tullakseen maasta josta ei ole käytännössä tullut yhtään kansainvälistä pop-tähteä. Huomioni kiinnittyy (lepsoilun ohella) videoihin, joissa ei mennä Rivieralle tuomaan itseään esiin (vrt. Gimmel) vaan joissa on jotain teemoja. Sateinen pelehtiminen koulutyttöasuissa, jossa ei naamoja juuri erota valuneiden meikkien takaa tai helvetillisellä rekalla tykitetään toppatakit päällä pitkin siperiaa lauletaan kunnon badlands hengesssä, että meitä ette kiinni saa. Vitun siistiä. Oikeasti. Nyt kun olen kehunut tätä niin varmaankin tATun seuraava video on perinteinen rannalla vedessä pyörimis pohjaiseen ratkaisuun nojautuva balladi nimeltä "Baby I want to your baby"

Musiikkina menettelee. Kuullessani kappaleet All The She Said en tiennyt mitään artisteista. En tiennyt että he ovat Sisar Venäläisiä enkä heidän mahdollisesta mieltymyksestään maton nuolemiseen. Silti kappale kuulosti hyvältä. Te Soundin kestotilaajat saatatte olla erimieltä hevitukkanne takana ja se teille suotakoon.

Töykeys on ihan cool. Pidän asenteellisista naisista

Kaipa tAtu on tuote, mutta toisaalta niin on terasilla nautittu olutkin. Silti niistä voi nauttia.

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
t.A.T.u - kaksi toisilleen ennalta tuntematonta nuorta venäläistyttöä laitetaan laulamaan huipputuottajan käsistä syntyneitä kappaleita, psykologin luodessa heille imagon - ja eiköhän tämä paketti myy aivan tolkuttomia määriä.

Joskus aikoinaan, esimerkiksi Venicen rannoilla 1965, ihmiset perustivat yhtyeitä, kun heillä oli jotakin sanottavaa koko maailmalle tai sitten ihmiset perustivat yhtyeitä, siitä yksinkertaisesta syystä että he vain rakastivat musiikkia.

Voi maailma, mihin ikinä lienet menossa...

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Mitenkään asiaan perehtymättä olen kovasti diggaillut tätä rekkavideota.Helvetin tyylikäs tykitys,Scar Tissuen tasoa.
Samalla lailla vailla järkeä pidin aikanaan eräästä videosta,jonka esittäjää en muista,biisin nimi oli joku Love Missile...
Meinasin penkiltä pudota,kun sitä soitettiin yhdessä KJT:n pelissä tällä kaudella.

Mutta kyllä meilläkin osataan.Vuoden keikka:Nylon Beat Järvenpää-talolla 25.2.Isukki meni niin sekaisin,että jälkikasvua nolotti.Murjotan vieläkin,kun tytär kielsi hakemasta Jonnan ja Erinin nimmareita kätöseen.

Lopuksi paljastan piilossa tässä ketjussa,että Nylon Beatin seuraava single on 12 Apinaa.Aika huono biisi ikävä kyllä,sai 1. julkisen esityksen y.o keikalla,mikä kyllä kuului ja näkyi.

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN

Samalla lailla vailla järkeä pidin aikanaan eräästä videosta,jonka esittäjää en muista,biisin nimi oli joku Love Missile...

Love Missilen tykitti 1980-luvun alussa tajuntoihin bändi nimeltä Sigue Sigue Sputnik.
Bändin nimi oli just yht ufoa kuin niiden musameininkikin... väriä, vihreitä peruukkeja ja hillittömiä korkobuutseja kyllä stagella riitti. Tuon bändin pukeutumistyyliin verrattuna Hanoi Rocks oli surkea harmaavarpunen.

Cube

Jäsen
Ei ole t.A.T.u. meikäläisen makuun. Aika ärsyttävä bändi itse asiassa - ainakin ekojen sinkkujen perusteella. Monotonista renkutusta, Britney Spearsillakin on enemmän asiaa.. Se rekkavideo on kylläkin ihan hyvä.

Musiikkiakin enemmän t.A.T.u:ssa ärsyttää tämä imagolla myyminen. Siitä on kuitenkin turha alkaa purnaamaan, sen verran jokapäiväisestä ilmiöstä on kyse. Kertokaapa mulle joku bändi/artisti, joka EI myy imagolla. Itse en montaa keksi.

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs

Liitteet

• tatu.jpg
    tatu.jpg
    21,3 KB · kertaa luettu: 380

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti the great leo
Itsekin pistän muutaman kuvan tähän. Noita kuvia muuten löytyy aimo kasat ihan Googlen käänteessä.
http://www.taty.us/bestphotos/big/tattoo1255.jpg

Juu, kuvissa todella näkyy ne paljon mainetta saaneet "aimo kasat". Mihin nuo muijat käyttävät ne keikkapalkkionsa? Luulisi sillä hirveellä ruplamäärällä pystyvän ostamaan edes rintaliivit?

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Viestin lähetti Predator
Luulisi sillä hirveellä ruplamäärällä pystyvän ostamaan edes rintaliivit?

Vai lieneekö kyseessä uusi villitys, ns. ihmisrintaliivit? Mutta turha tyttöjen on itse asiaa hoitaa, vapaaehtoisia tuohon vakanssiin varmasti löytyy ihan ilman palkkaakin. Itse voisin toimia "lomittajana" nollapalkalla vaikkapa muutaman vuoden sopimuksella, näin aluksi.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti the great leo
Vai lieneekö kyseessä uusi villitys, ns. ihmisrintaliivit?

Ei kai tuo termi liity mitenkään Irakin ja Milk & Honeyn väliseen ihmiskilpijuttuun? Rintamia nääs kun on monenlaisia.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varsinaisesti tämän duon musiikki ei ole sellaista, mistä kovin paljon pidän, mutta All the things she said -biisiä tykkäsin alussa kuunnella melko paljonkin. Sitten kävi kuitenkin se ilmiö, että tuo biisi tavallaan "soitettiin puhki", ja ainakin minä kyllästyin aina kuulemaan sitä radiosta. Viime aikoina olen taas hieman kuunnellut ko. laulua, mutta jotenkin se tympäisee yhä, vaikka ihan hyvä onkin. Toinen hitti, Not gonna get us on myös kuunneltava, mutta siihen se sitten jääkin.

Gimmelin t.A.T.u hakkaa minun mielestäni 1000-0, mutta tyttöjen levyä en silti ole ostamassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy