Ilmaisliput ja räikeät alennukset

  • 36 896
  • 164

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Myös kauden avauksen tienoo halutaan varmasti rauhoittaa negatiiviselta talousuutisoinnilta.

Mutta eikös nyt pitäisi olla positiivista talousuutisointia? Kohosen mukaan liikevaihto on huomattavassa kasvussa, vai mikä adjektiivi olikaan?

PRH ei tosiaan itse oma-aloitteisesti noita myöhässä olevia päätöksiä perää. Mutta aktivoituvat kyllä jos asiasta huomauttaa. Olen sen joskus tehnyt omien kilpailijoiden kohdalla, kun olen odotellut lukuja.

Lähdenkin tästä soittamaan PRH:lle :-)
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä on nyt kaksi asiaa. Se että oman seuran junnuille tai joillekin koululuokille jaetaan ilmaislippuja on yksi asia ja toinen on se että lippuja tosiasiassa myydään selvästi listahintaa halvemmalla. Tai että jollain yhteistyökumppanilla on kaksi yhden hinnalla kampanja useaan otteluun.
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Lähdenkin tästä soittamaan PRH:lle :-)

Ei kai se vielä ole myöhässä. Eikös se ole kuusi kuukautta tilikauden päätymisestä kun tilinpäätös pitää vahvistaa ja siitä vielä kaksi kuukautta kun pitää toimittaa PRH:hon? Käytännössä noi kai menee usein suoraan (pyynnöstä) verottajalta kaupparekkariin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ei kai se vielä ole myöhässä. Eikös se ole kuusi kuukautta tilikauden päätymisestä kun tilinpäätös pitää vahvistaa ja siitä vielä kaksi kuukautta kun pitää toimittaa PRH:hon? Käytännössä noi kai menee usein suoraan (pyynnöstä) verottajalta kaupparekkariin.

Juu, kyllä käytännössä voivat pitkittää sitä tuonne tammikuulle jos haluavat, missä edellinenkin toimitettiin.
 
Puolestamme on ihan ok puhua ilmaislipuista ja alennuksista, mutta tähän KHL:n poliittinen puoli, tilinpäätökset, muiden syyttäminen trolleiksi ja muu offtopic eivät taida olla tämän ketjun teemoja.

Eli pysytäänpä jatkossa aiheessa.

Moderaattorit
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Veikkaus tarjoaa näemmä ilmaisedun loka-marraskuun otteluihin: 100 ensimmäiselle ilmainen pysäköinti Veikkaus-korttia näyttämällä. Tarkempi ohjeistus ja ottelulista tuolta: Etuasiakas
Tää on muuten ihan hyvä tarjous, mutta autolla meneminen tuonne on yhtä ruuhkahelvettiä, joten suosin silti mieluummin junaa.

Vastustajissa tulee suosittua SKA:ta ja Tseskaa, mutta niihin halvat (saati ilmaiset) liput ovat kiven alla. SKA-matseihin ei tahdo löytyä edes normihintaisia.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Tää on muuten ihan hyvä tarjous, mutta autolla meneminen tuonne on yhtä ruuhkahelvettiä, joten suosin silti mieluummin junaa.

Mä taas tykkään, että tonteille pääsee kätevästi ilman mitään ruuhkia, ainakin jos vertaa 7-17 väliseen helvettiin, mutta sinne helvetin parkkihalliin ja sieltä pois on aina ruuhkaa ja siitä jonottamisesta pitäisi vielä maksaa 300€ kaudessa.. Pitkin hampain kaatosateella, muuten lähialueen parkkipate -paikoille.
 

Miata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä parkkihalli toimii nykyään tosi hyvin, varsinkin vähän katsoo mihin kohtaan auton hallissa parkeeraat. Jonottamista ihan saman verran kuin läheisissä liikennevaloissa.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mä taas tykkään, että tonteille pääsee kätevästi ilman mitään ruuhkia, ainakin jos vertaa 7-17 väliseen helvettiin, mutta sinne helvetin parkkihalliin ja sieltä pois on aina ruuhkaa ja siitä jonottamisesta pitäisi vielä maksaa 300€ kaudessa.. Pitkin hampain kaatosateella, muuten lähialueen parkkipate -paikoille.

300€? P-kausari on monta vuotta mielestäni ollut hintaluokaltaan 100€-150€ väliltä.

Itselleni tuo on kätevin tapa tulla hallille, kun monesti suoraan töistä on saavuttava arkipeleihin. Ei tarvitse kiireessä arpoa missäpäin tällä kertaa voisi olla vapaa paikka ja jos kyseessä on perus 8000-10000 vetävä matsi niin jonokin vetää ihan kiitettävästi ainakin Hakamäentien sillalta päin saapuessa. Ja jos ei asu junaradan varrella tai keskustan kieppeillä, niin Pasila on itseasiassa yllättävän nihkeä paikka saapua julkisilla. Mutta ymmärrän myös autoilevia ihmisiä, jotka mielummin säästävät euroja ja pysäköivät rauhallisemmille alueille.
 
Viimeksi muokattu:

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Ja jos ei asu junaradan varrella tai keskustan kieppeillä, niin Pasila on itseasiassa yllättävän nihkeä paikka saapua julkisilla.
Tuota en aivan allekirjoita. En nyt tähän hätään keksi mistä ei Pasilaan pääse suoraan tai yhdellä/kahdella vaihdolla julkisilla. Jossei junarataa ja keskustan lieppeitä laske niin mitä jää? Itä. 58 tulee Itäkeskuksesta pasilaan lähes suoraan ja Itäkeskukseen pääsee metrolla helpolla.
Tai sitten vain se yksi/kaksi vaihtoa on se joka siitä tekee nihkeän? Itse kuljin Idästä pasilaan vuosikausia töiden, koulun ja vapaa-ajan merkeissä täysin ongelmitta.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Mun mielestä parkkihalli toimii nykyään tosi hyvin, varsinkin vähän katsoo mihin kohtaan auton hallissa parkeeraat. Jonottamista ihan saman verran kuin läheisissä liikennevaloissa.
OK, mielipiteeni perustuu vain silminnäkijähavaintoihin. Jos omakohtainen kokemus sanoo muuta, niin uskon sitä.
 

Hydrophyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä kaudesta en tiedä, mutta ainakin parina viime kautena narrien junnujoukkueet ovat saaneet ilmaislippuja paljon. Tuttuni, jonka poika pelaa narrien junnuissa yritti muutaman kerran saada minua jaffalaan katsomaan KHL-pelejä, mutta lopetti lippujen tyrkyttämisen, kun kerroin ettei kiinnosta lähteä.
Hän on myös kertonut, että esim. viime kauden ska peliin (joka odotettiin myytävän loppuun) sai junnut ostaa 10e/kpl lippuja, mutta kun ei mennyt kaupaksi, niin pelipäivänä sai ottaa niin monta kuin halusi 0e. Tuttuni kävi silloin tällöin katsomassa eli otti yleensä vain pari kolme lippua per matsi, mutta johonkin peliin otti 15kpl.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä kaudesta en tiedä, mutta ainakin parina viime kautena narrien junnujoukkueet ovat saaneet ilmaislippuja paljon. Tuttuni, jonka poika pelaa narrien junnuissa yritti muutaman kerran saada minua jaffalaan katsomaan KHL-pelejä, mutta lopetti lippujen tyrkyttämisen, kun kerroin ettei kiinnosta lähteä.
Hän on myös kertonut, että esim. viime kauden ska peliin (joka odotettiin myytävän loppuun) sai junnut ostaa 10e/kpl lippuja, mutta kun ei mennyt kaupaksi, niin pelipäivänä sai ottaa niin monta kuin halusi 0e. Tuttuni kävi silloin tällöin katsomassa eli otti yleensä vain pari kolme lippua per matsi, mutta johonkin peliin otti 15kpl.
En muista, että tuollaista SKA-pelin alennusta olisi ollut, mutta juniorijoukkueiden pelaajille ja perheenjäsenille on ollut jonkin verran lippuja aikaisempina vuonna jaossa. Yleensä sellaisiin peleihin, jotka ovat osuneet kotipeliputkeen ja vastustaja ei ole ollut kaikkein mielenkiintoisin. Kauden aikana tällaisia mahdollisuuksia on ollut ehkä 5-8 peliin.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
300€? P-kausari on monta vuotta mielestäni ollut hintaluokaltaan 100€-150€ väliltä.

No mä katoin viime vai toissakaudella kausarin hintaa ja se oli se sama riisto 10€/peli kun irtokäynneilläkin. Voi olla, että jonkun kympin tai kaksi olisi säästänyt. Kiitti, mutta ei kiitti.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
No mä katoin viime vai toissakaudella kausarin hintaa ja se oli se sama riisto 10€/peli kun irtokäynneilläkin. Voi olla, että jonkun kympin tai kaksi olisi säästänyt. Kiitti, mutta ei kiitti.

Kuluvan kauden p-kausari maksoi 149€. Netin syövereistä löysin ensimmäisen KHL-kauden 14-15 vastaavan maksaneen 160€, joten hankala uskoa, että pari kautta noiden kausien välissä hinta olisi voinut olla tuplat tuosta ~150€.

Toki jos 30:stä kotipelistä missaa sen 10-15, niin sitten joo rupeaa olemaan siinä rajoilla kannattavuus p-kausarille.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Jokereilta tuli mainos sähköpostiin tänään, jossa mainostettiin lipputarjousta huomiseen Magnitka-otteluun. Kaksi yhden hinnalla, en sen tarkemmin klikannut linkkiä auki, mutta ilmeisesti myös huomisen osalta lipunmyynti on heikkoa. Sinänsä kiva, että reagoidaan, mutta jotain muutakin täytyisi toimiston puolella tehdä.

En muista, että oliko tästä mainittu, mutta Veikkauksen asiakkaana saa kaksi lippua myös yhden hinnalla valittuihin otteluihin. Veikkaus tarjoaa toki samaa siiliä myös Liiga-otteluihin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jokereilta tuli mainos sähköpostiin tänään, jossa mainostettiin lipputarjousta huomiseen Magnitka-otteluun. Kaksi yhden hinnalla, en sen tarkemmin klikannut linkkiä auki, mutta ilmeisesti myös huomisen osalta lipunmyynti on heikkoa.

Voisitko kopioda linkin tänne, niin muutkin voivat edun käyttää. Ei ole personoitu ja voi käyttää useamman kerran.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Voisitko kopioda linkin tänne, niin muutkin voivat edun käyttää. Ei ole personoitu ja voi käyttää useamman kerran.

Linkki tuonne, josta voi ostaa liput erikoishintaan (linkki vie Ticketmasterin sivuille).

Ilmeisesti perjantaina on myös saatavilla alennettuja lippuja (kaksi yhden hinnalla). Ticketmasterista kun etsii tapahtuman niin sieltä pitäisi löytyä Date Night -kategoria (tai ainakin näin oli puhetta FB:n puolella). En toki itse löytänyt, mutta jos joku fiksumpi osaa etsiä ja löytää sen niin saa jakaa toki ohjeet myös tänne.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Lastenliput illan matsiin vitosella.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mun mielestä lastenliput pitäisi olla aina tuota luokkaa. Lapsen kanssa tulee kuitenkin 1-2 aikuista ja 0-N sisarusta. Ne on tulevia kausikorttilaisia ne.
Menkööt vaikka ilmaiseksi, minäkin pyörin Nordiksella joskus jollain markalla, parilla. Jos tuovat samalla vanhempansa à 30-40e mukanaan niin siitä tulee riittävä tuotto.

Kunhan siis ilmoitin tämän niille jotka haluavat muksujaan peliin raijata halvemmalla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mä taas tykkään, että tonteille pääsee kätevästi ilman mitään ruuhkia, ainakin jos vertaa 7-17 väliseen helvettiin, mutta sinne helvetin parkkihalliin ja sieltä pois on aina ruuhkaa ja siitä jonottamisesta pitäisi vielä maksaa 300€ kaudessa..

Minusta taas tuo parkkihalli toimii mainiosti, käytännössä kaikkiin arkipeleihin tulen suoraan töistä ja on mukava että tietää minne autonsa saa. Ja tässä on vuosien saatossa kyllä oppinut miten ja mille paikalle auto kannattaa jättää niin sieltä hallista pääsee pois kuin liikennevalo ohjatusta risteyksestä, eli pienellä jonotuksella. Jos haluaa nähdä millaista on kun parkkipaikka ei tyhjene ja jonottaminen on taidetta niin kannattaa mennä Tampereelle kokeilemaan Hakametsän parkkipaikkaa, Tampesterissa kun tärkeintä ei ole homman sujuvuus ja että kuinka hyvin itse pääsee pois vaan tärkeintä on ettei ainakaan kanssa autoilijat pääse.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Väärä ketju. Eipä tähän muuta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Keskiviikon 10v peliin fanikatsomon päätyyn ja kaarteisiin liput kympillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös