Ilkka Heikkinen – paluu Lukkoon

  • 104 271
  • 420

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Kyllä se nuorikin mies rahan päälle ymmärtää. Turha puhua mistään maisemista tai seurauskollisuudesta. Tälläkin palstalla aika moni vaihtaisi työpaikkaa, jos joku lupaisi 30 000e enemmän liksaa vuodessa.
Miten tämä teksti liittyy Heikkiseen jonka seuranvaihto johtui ihan muista asioista kuin suuremmasta palkasta?
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saatanan yllättävää että juurikin tämä sälli tulee taas yhestä helvetin Heikkisestä aukomaan tänne... johan olikin rauhallista. Bono meni kun menikin ja olkoonkin niin.

Vaihda jo ne Bonon kausijulkaisut miestenlehtiin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No. Kun olen Nummelinin hyväksynyt pelaavan Lukossa niin kai se on Bonokin hyväksyttävä. Ennakkoluuloinen persoona kun olen, niin nythän pelaajalla on paikka osoittaa ennakkoluuloni vääräksi.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meriitit ovat ihan helvetin kovat ja pakko se on myöntää, että on Heikkinen parhaimmillaan aivan valtavan hyvä puolustaja sekä kaikenlisäksi oma poika. Vaikka henkilökohtaisesti arvet ovat lähinnä siellä henkisellä puolella, niin ei minua kiinnosta vaikka Lukko menestyisi Jari Korpisalo ja Pasi Peltonen joukkueessa.

Tervetuloa kotiin ja näytä pitkää nenää Via Dolorosalle.
 
@Moderaattorit Voisivat muokata otsikon, vaikka muotoon "Ilkka Heikkinen - paluu Lukkoon" jos se ei ketään haittaa?

Itse olin viime kaudella ja keväällä Heikkisen hankintaa vastaan, mutta nyt voin kuitenkin sanoa, että tervetuloa. Kovaa lämäriä on ollutkin ikävä. Tervetuloa kotiin Bono!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Katsoin ig-videosta että Loiriko se sieltä tulee. Ei ole mikään kaunispoika Meidän Ilkka.
Lukolla on muuten aivan älytön tulivoima ylivoimalle. Toivottavasti nähdään joskus veto.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Katsoin ig-videosta että Loiriko se sieltä tulee. Ei ole mikään kaunispoika Meidän Ilkka.
Lukolla on muuten aivan älytön tulivoima ylivoimalle. Toivottavasti nähdään joskus veto.

Ei kaunis, mutta ei nyt näyttänyt olevan kauhean tukevassa kunnossa sentään.
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En nyt ihan purematta tätä siirtoa niele, sillä kaveri on vuosien saatossa antanut itsestään kuvan melkoisena kitisäjänä ja motivaatiokin on todistetusti aina välillä vähän sitä sun tätä...

Sitten toisessa vaakakupissa makaa taasen se fakta, että Ilkka Heikkinen on pirun kova kiekkoilija.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
En varsinaisesti Heikkistä Lukkoon toivonut etukäteen, mutta Sahlstedtin ratkaisuihin luotan kyllä täysin. Tervetuloa takaisin Lukkoon siis ja toivottavasti pelit sujuvat hyvin!

Tämä on totta, luotto Sahlstedtiin on 110%.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ilkka on Sahlstedtin kanssa keskustellut läpi kesän, mutta lopulta Ilkka on itse ottanut yhteyttä tällä viikolla Kalleen ja kysynyt kelpaako vielä Lukkoon. Motivaatio miehen mukaan siis timanttia ja kertoi myös sen, että ei ole mikään salaisuus hänen halunneen pelata vielä Lukossa ja on onnellinen että vihdoin se toteutui. Lukko oli kuulemma ainoa vaihtoehto jatkaa peliuraa.

-
Länsi-Suomi
 

Magnum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tempo & Devils
Viime kaudella 40 pistettä liigassa. Todella kova vahvistus ja osaa myös taklata.

Tervetuloa kotiin
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
No voi v$#!u!

Bonon tehtäväksi jää muuttaa alkufiilikset toisiksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand

lebak

Jäsen
Pelityyliltään Bono on juuri mitä Lukon pakisto huutaa. Fyysisiltä pakeilta Kukkoselta ja Nemecekiltä tuo varmaan peliaikaa itselleen nappaa sekä ylivoimalla joltain pelaajalta.

Mielestäni hieno signaus ja toivotaan, että Ilkka on tikissä. Lukon ylivoima tulee olemaan vielä kova!
 
Viimeksi muokattu:

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Aika kiva lopetus tälle kaikelle olisi, kun Heikkinen lähettäisi välierissä Tapparan pronssipeleihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös