Onneksi Pakariselle ei käynyt pahemmin tossa Gregoiren iskussa, sillä Iiro on kyllä joukkueelle korvaamaton varsinkin nyt pudotuspelien lähestyessä. On taas parantanut peliään runkosarjan loppuvaiheessa ja tosipelien lähestyessä.Kuten Sebu selostuksessaan sanoi, veskarin kamoja ei ole vielä pukenut, mutta kaikkia muita paikkoja on pelannut
Iiro on korvaamaton pelaaja tälle Jengille, joten nyt, vaikken uskonnollinen olekaan, pyydän kiekkojumalilta jeesiä, jotta Suonenjoen Shamaani on kunnossa.
Kyllä. Iirosta on tullut IFK:ssa jo tietynlainen seuralegenda ja itse ainakin olin erittäin ilahtunut tuosta Iiron jatkosopimuksesta.Huikeaa! 7,5 kautta IFK:ssa rupeaa olemaan jo huomion arvoinen suoritus. Eikä Pakarinen ole kuin vasta 35 v tuon uuden sopimuksen päättyessä eli helposti voisi pari kautta tulla vielä lisää ellei enemmänkin!
Sanokaa joku tämmöinen kolmen vuoden lappu +30v pelaajalle IFK:ssa, joka on päättynyt hyvin? Olen siis myös itse tyytyväinen Pakarisen jatkoon, mutta ehkä maltillisemmalla lapulla. Toki tämä saattoi olla Pakarisen ehto.
Sanokaa joku tämmöinen kolmen vuoden lappu +30v pelaajalle IFK:ssa, joka on päättynyt hyvin? Olen siis myös itse tyytyväinen Pakarisen jatkoon, mutta ehkä maltillisemmalla lapulla. Toki tämä saattoi olla Pakarisen ehto.
Härköse tapaiset sielupelaajat ovat kuolemassa sukupuuttoon. On se vaan kaunista, että tämä paras yksilö on IFKssa.Härkä, c'mon!!!
Pakarinen on HIFK:ssa esimerkin näyttäjä kaikissa muodoissa.HIFK:n kopissa pyörii armoton show yhden miehen ympärillä – ”Jopa piikki minun suuntaani”
HIFK:n tähtisikermän kulisseissa yksi pelaaja saa erityiskohtelua.www.is.fi
– Meidän ottelusuunnitelmamme koostuu noin 85-prosenttisesti Iiron klipeistä. Se kertoo paljon, millainen pelaaja on kyseessä, Peltonen ilmoittaa.
– Ensimmäiset kiekkomuistot telkkarista liittyvät vahvasti HIFK:hon ja siihen brändilätkään. Olen aina tykännyt kovasta pelistä, missä on paljon taklauksia. Jotenkin se on sieltä lähtenyt, Pakarinen muistaa.
– Kun olin pieni poika, Helsingissä asuva kummitätini kysyi, mikä unelmani on. Muistan sanoneeni, että pelata joskus HIFK:ssa.
Mielenkiintoinen pelaaja kun toisinaan liigassa näyttää hitaalta ja ei meinaa keretä tilanteisiin, mutta nytkin Ruotsia vastaan maajoukkuepaidassa vaikuttaa todella nopealta :D
Kaiken skeidan keskellä on sanottava, että Iiro pelaa ihan loistavia MM-kisoja.
Joudun olemaan aika vahvasti eri mieltä, vaikka ostan tietyllä tavalla perustelut. Itse näen asian niin, että Pakarisen voi laittaa mihin rooliin ja mille pelipaikalle tahansa, voi pelata mitä tilannetta vaan ja kuitenkin tekee sen about 20 maalia. On joukkueen tärkeimpiä yksittäisiä pelaajia, joten on mielestäni palkkansa ansainnut.Pakarisen suhteen olen ollut aika nössö. Ikään kuin sillä mitään väliä olisi, mutta en ole uskaltanut ylistyskuoron laulaessa sanoa poikkipuista sanaa hänestä. On mielestäni melkoisen yliarvostettu nimenomaan palkkansa ja roolinsa suhteen. Olisi ehdottoman laadukas mies alempiin ketjuihin, AV:lle ja jopa YV:lle -- ei siitä kahta sanaa mutta onko oikeasti nykypäivän Liigassa kärkimiehiä. Ei mielestäni.
Joudun olemaan aika vahvasti eri mieltä, vaikka ostan tietyllä tavalla perustelut. Itse näen asian niin, että Pakarisen voi laittaa mihin rooliin ja mille pelipaikalle tahansa, voi pelata mitä tilannetta vaan ja kuitenkin tekee sen about 20 maalia. On joukkueen tärkeimpiä yksittäisiä pelaajia, joten on mielestäni palkkansa ansainnut.
Toden totta: keskustelun saa varmasti heräämään, kun kyseenalaistaa Pakarisen hinta-laatu -suhteen. Mielestäni olet oikeassa, jos palkka mitataan ainoastaan pisteissä. Tai siis en ole edes varma, onko kyse sinun omasta mielipiteestäsi.Tarkoitus olikin tuolla lähinnä herättää keskustelua. Allekirjoitan Pakarisesta kaiken tuon. Silti tämän profiilin pelaajien ei kuuluisi ihan olla siellä palkkahaitarin kärjessä. Pakarinen on kaikkea tuota, mutta ei se pelaaja, joka yksilösuorituksellaan kääntää pelejä ja jopa sarjoja.
Sinänsä vähän väärin oli kääntää tämä pelkästään Pakariseen. Käytin aasinsiltana, kun tuossa podcastissa tuli esille. Lähinnä se, että käyttääköä HIFK ylipäätänsä liikaa euroja roolipelaajien palkkaamiseen suhteessa siihen, että meillä olisi Liigan parhaita pelaajia.
HIFK:lla on pelipaikoiltaan top 5 pelaajia Liigassa tasan kaksi: Jori Lehterä ja Luke Martin. Laitahyökkääjärankingeista HIFK:n pelaajia ei löydy. Vesalainen voi itsensä sinne pelata.