Ihonvärisi?

  • 6 090
  • 33

Ihonvärisi on

  • Valkoinen

    Ääniä: 108 66,7%
  • Musta

    Ääniä: 5 3,1%
  • Ruskea

    Ääniä: 2 1,2%
  • Punainen

    Ääniä: 10 6,2%
  • Keltainen

    Ääniä: 2 1,2%
  • Vihreä

    Ääniä: 26 16,0%
  • Jokin muu mikä?

    Ääniä: 9 5,6%

  • Äänestäjiä
    162

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä ketjussa pohdimme minkä värisillä pigmenteillä varustettuja ihmisiä tällä palstalla on. Suomalaiset ovat perinteisesti olleet hyvin kalvakoita, mutta nykyään Suomeen on saapunut (ja saapuu koko ajan lisää) myös tummemman pigmentin omaavia ihmisiä. Täten lienee tarpeellista tutkia minkävärisiä ihmisiä täällä on.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vastasin valkoinen, ja tarkennan: oliivin herkkää italialaista väriä on mukana myös.

Tämä on äänestyksistä hienoimpia!
 

Baldrick

Jäsen
Rotuerottelua ja rasismia tällainen! Kyllähän ensiksi luokiteltiin juutalaisetkin, sitten segregoitiin ja viimeiseksi teloitettiin. Eli ollaanko tässä menossa siihen, että nyt erotellaan mustat, sitten tehdään heille oma palsta ja kohta se saavatkin permabannit?

Valkoinen vaihtoehtokin laitettu ensimmäiseksi kuin jollekin kunniapaikalle. Iljettävää. @Ollakseni olen hyvin pettynyt sinuun, senkin natsi. Moderaattorit nauravat partaansa, kun heidän suunnitelmansa toteutuu kätyrien avulla. Ainahan modet on tiedetty natseiksi, mutta että näin selkeästi läpinäkyvää salaliittoa en kyllä osannut odottaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ihan perinteinen suomalainen mies. Kesällä ruskeampi ja talvella sellainen normaali vaaleanpunainen/vaaleanruskehtavanpunainen. Naama ja kalju punoittaa aina, kun urheilee. Tai tekee jotain fyysistä. Esim. Panee. Tietteks.
Miksi muuten meitä kutsutaan valkoisiksi? En ole ikinä nähnyt yhtään valkoista ihmistä. Se olisi melko karmiva näky.

Vastasinkin siis jokin muu-vaihtoehdon.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Punaihoisuus

Flaamit eli merkittävä osa Hollannin, Belgian, Luxemburgin ja Etelä-Afrikan "valkoisista" ovat usein vaaleahiuksisia, mutta hyvinkin punertavaihoisia.

Punapigmenttisiä puolestaan on paljon esimerkiksi Britanniassa ja Ruotsissa. He ovat punahiuksisia, mutta erittäin vaaleaihoisia.

Pohjois-Amerikan alkuperäisasukkaita eli intiaaneja sanotaan joskus "punaisiksi" ihotyyppinsä perusteella. Todellisuudessa heidän ihonsa ei ole punaista nähnytkään, vaan on ennemminkin ruskea.

Eri mielenkiintoista.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksi muuten meitä kutsutaan valkoisiksi? En ole ikinä nähnyt yhtään valkoista ihmistä. Se olisi melko karmiva näky.

En ole itsekään livenä nähnyt, mutta kyllähän niitä on.

"Varsinkin Tansaniassa ja Burundissa Afrikassa, tuhannet albiinot saavat pelätä henkensä puolesta. Punaisen Ristin mukaan vuonna 2009Tansaniassa noin 300 albiinolasta ja -nuorta piileskeli vammaisille tarkoitetuissa kouluissa ja hätämajoituksessa. Kahden vuoden kuluessa yli 50 albiinoa Tansaniassa oli tuolloin tapettu ja Burundissa ainakin 12. Tämä johtuu taikauskosta sekä rahasta. Lisäksi albiinojen ja valkotukkaisten afrikkalaisten raajoja sekä elimiä myydään eräänlaisille poppamiehille taikakalujen raaka-aineeksi."

Albinismi – Wikipedia
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eurooppalaiset opettaneet afrikkalaiset taas pahoille tavoille, tai pakottaneet, kun noin albiinoja jahtaavat. Muuta selitystä tuohon ei ole meillä punavihreässä kuplassa.

On muuten sanottava, että tuo hauskaa väriä katukuvaan, kun on jos jonkinmoista kulkijaa vaikkapa Hesarilla. Tsiigailen mielihyvällä ei-eurooppalaista naissuvun edustajaa. Tuommoinen syyriatar on viettelevä ilmestys! Suomalainen nainen nyt on ihan nolla verrattuna syyriattareen. Stating the obvious.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Pitkävedot menee 90% väärin, liikenne on täynnä huonoja kuskeja, kaupassa joutuu aina jonottamaan, koirat vetää hihnassa, maha on kovalla eli vessassa joutuu aina punkemaan, jne jne... listaa voisi jatkaa loputtomiin siitä, miksi verenpaineeni aina nousee ja se taas johtaa punaisuuteen. Vastasin siis punainen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä enempi punakka olen kuin valkoinen. Eli vastataan se punainen, joka sattuu olemaan vieläpä lempivärini.

Jos olen vetänyt alkoholia muutaman päivän putkeen, niin olen vielä normaaliaki punakampi.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Punavalkoinen. Ei johdu viinasta eikä edes suosikkijoukkueesta.

Vastausten perusteella yllättävän monta liskoihmistäkin Jatkoajalla.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Yleensä valkoinen. Tarpeeksi kun aurinkoa laittaa, niin iho on nopeasti punainen kuin OW Kuusisen aatemaailma. Nättiä rusketusta ei tälle iholle tunnu tulevan, vaan yleensä joko nahka kärähtää tai väri lähtee viimeistään ensimmäisen suihkun aikana.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Talvella sininen ja kesällä vaalean beige.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kun iso mulkkuinen olen niin täytyy vastata että musta. Leikki leikki, joskus jotkut ovat joksikin puoli manneksi luulleet (onneksi ei niitä sukujuuria ole) kun sen verran tummempaa rotua olen vaikkakin valkoinen ja ruskea silmäinen, mutta siis lopullinen vastaus että valkoinen. Ja kesällä vissiin ruskea.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mustapunakeltainen.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten sanottava, että tuo hauskaa väriä katukuvaan, kun on jos jonkinmoista kulkijaa vaikkapa Hesarilla. Tsiigailen mielihyvällä ei-eurooppalaista naissuvun edustajaa. Tuommoinen syyriatar on viettelevä ilmestys! Suomalainen nainen nyt on ihan nolla verrattuna syyriattareen. Stating the obvious.

Mutta sitten ollaan kusessa kun ajaudutaan hiplaamaan tätä syyrialaisnaista. Tamponin naruksi luulemasi kapistus onkin pommiliivin laukaisin. Mutta joo samaa mieltä siitä, että kauneimmat leidit saapuvat Euroopan ulkopuolelta

Niin ja vastauksena otsikon kysymykseen:
Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) (Original Video with subtitles) - YouTube
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Varsinkin talvella ja betasalpaajien kera edustan Suomen kansan sinivalkoisia.

Kesällä voi tulla vähän punerrusta tai jopa rusketusta käsivarsiin, jolloin olen sinipunaruskeahko.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Eikö kukaan ole tunnustautunut sikamaisen pinkiksi? Sellaiseksi Babe-possun väriseksi. Kuitenkin sen värisiin törmää tuolla kaduilla ja kippoloissa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Valkoinen, mutta täynnä arpia, neulanjälkiä ja hallituksen vastaisia iskulauseita tatuoituna Vilppulan varavankilassa, jossa istuin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olin yhtä hauska kuin 20 muuta ja vastasin "vihreä". Vihreästä mulle tulee ensimmäisenä mieleen Geoff Sanderson, koska se oli NHL 04:n kuvassa vihertävä. Muistaakseni.
 

Ralph

Jäsen
Kun tänne maan päälle saavuin, olin vielä vihreä. Nyt alkaa jo vähän iho olemaan tummempi, sen se auringonotto teettää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös