Ihmisiä, jotka voisivat kadota julkisuudesta

  • 78 515
  • 461

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Sara Sieppi, Maisa Torppa, Kaisa Liski, Roope Salminen, Sami Kuronen, .... Lista voisi olla loputon.

Itse en ainakaan lue ainoatakaan uutista mm. heistä iltapaskojen sivuilta.

Myös Juha Miedon syömiset jouluna ja pääsiäisenä tuskin kovin montaa kiinnostaa. Hiihdossa kun pysytään, niin Jari Isometsä ja Harri Kirvesniemi IS:n "asiantuntijoina" voisivat myös pysyä poissa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kardashianit, Vesa Keskinen, Roope Salminen, jokainen Vain Elämää ohjelmassa esiintynyt muusikko, Temptation Island kisailijat (koskee jokaista maata), varmaan monia muitakin löytyisi. Ai niin ja Maria Nordinista en haluaisi kuulla enää ikinä mitään. Paavo Väyrynen voisi myös poistua julkisuudesta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Seiska-julkkikset.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Somejulkkikset. Siis sellaiset, jotka ovat nousseet "tunnetuiksi" vain somessa. Myös kaikki ulkomaalaiset yhden biisin julkaisseet räppärit voisivat painua mäkeen, ei kiinnosta edes oikein näiden kuolema.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan hyvää listaa tässä onkin jo porukka kasannut. Kyllähän se ylipäätänsä on niin että kun some ja tosi-tv "julkimoista" pääsisi eroon niin oltaisiin pitkällä. Missejäkään ei tulisi ikävä. Ja näiden lisäksi kun pääsisi SHOKKI! WAU! xxxx VARASTI HUOMION ja vastaavista otsikoista eroon niin maailma olisi ainakin lähempänä täydellistä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Minkä tahansa jääkiekkotapahtuman aikaan Simo Leinonen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Myös Juha Miedon syömiset jouluna ja pääsiäisenä tuskin kovin montaa kiinnostaa.

Ei missään tapauksessa.. minun juhlapyhäni eivät edes ala, ennen kuin olen nähnyt Juha Miedon lehdessä ahtamassa suuhunsa jotakin *hymiö*

Aiheeseen liittyen, niin nykyään iltapäivälehdissä sun muissa esiintyy julkkiksina paljon ihmisiä, joista minä en edes tiedä keitä he ovat. Ja heistä saattaa olla lähes päivittäin otsikoita jonkin teeman ympärillä, ja minä vain tuskailen että kertokaa nyt herranjumala joku minulle kuka tämä ihminen edes on.. kun en minä van tiedä. Jokin aika sitten oli monta päivää sellaista, että joku Sofia.. mikä se nyt oli.. oliko Belorf tai joku sinnepäin? No kuitenkin, että sellainen on jostain syystä vangittuna, ja se oli ykkösjuttuja joka päivä. Enkä ainakaan minä ollut eläissäni kuullut sellaista nimeä..

Että varmaan tuollaiset voisivat kadota, koska eihän sellainen ole edes mikään julkkis, josta minä en tiedä kuka hän on :D
 

MegaForce

Jäsen
Johanna Tukiainen taitaa olla jo melko hävinnyt julkisuudesta mikä on hyvä juttu. Maisa Torpan tai Kardashianien kaltaiset eivät mielestäni tuo paljoa lisäarvoa oikein millekään. Samoin toivoisin ettei murhaajat esim. Breivik olisi ollenkaan julkisuudessa.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kardashianit, Vesa Keskinen, Roope Salminen, jokainen Vain Elämää ohjelmassa esiintynyt muusikko, Temptation Island kisailijat (koskee jokaista maata), varmaan monia muitakin löytyisi. Ai niin ja Maria Nordinista en haluaisi kuulla enää ikinä mitään. Paavo Väyrynen voisi myös poistua julkisuudesta.

Hyvä lista. Lisäisin vielä kaikki tanssi tähtien kanssa ohjelman osaanottajat ja tuomarit.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Johanna Tukiainen taitaa olla jo melko hävinnyt julkisuudesta mikä on hyvä juttu.

Tuksu haluaisi ehkä itse olla julkisuudessa, mutta harvat lehdet tekevät siitä enää juttuja. Ilmeisesti eivät kehtaa rahastaa enää sairaan ihmisen ahdingolla. Paitsi Seiska, jossa Tuksua näkyi ainakin vielä viime syksynä.

Nekrologit on toki varmasti tehty keltaisessa lehdistössä valmiiksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Helpointa lienee, kun jättää klikkaamatta auki väärät mediaotsikot, ja tv:stä vaihtaa tarvittaessa kanavaa.
Maailma on täynnä monenlaista myyvää mediaa, ja niissä pyöriviä turhia julkkiksia.
Jos pitäisi luetella turhia julkkiksia, niitä olisi turhan paljon.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ja Kike "on niitä mannerlaattoja meilläkin" Elomaa. Ennen oli kommarit, nykyään on persut. Miksei kansa voisi olla jo hiljaa.
ÄTKKOMK!

Kike on kosketellut minua Ruotsin-laivalla, joten älä töni Kikeä!

Siis olkapäähän kosketti, kun olin vastaanottamassa erästä kunniamainintaa. Oli juhla, olin siis juhlakunnossa. EN SILLÄ TAVALLA. Pervot.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ÄTKKOMK!

Kike on kosketellut minua Ruotsin-laivalla, joten älä töni Kikeä!

Siis olkapäähän kosketti, kun olin vastaanottamassa erästä kunniamainintaa. Oli juhla, olin siis juhlakunnossa. EN SILLÄ TAVALLA. Pervot.

Vaikka allekirjoituksesi kieltääkin rillipäitä vastaamasta, vastaan silti. Enkä ole enää läski, joten ei tuo määritelmä kokonaan edes täyty.

Anyway, mua ei ole Kike kosketellut laivalla, mutta mä oon polttanut röökillä Riki Sorsan pikkutakkiin reiän laivalla. Se tuli etuilemaan baaritiskillä, ja siihen aikaan vielä röökiä sai vedellä melkein missä vain, joten vaivihkaa käryytin pienen reiän sen mulkun takkiin. Jos se olis huomannu, olis paikalle varmaan tullut Riki Sorsan veli.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja Kike "on niitä mannerlaattoja meilläkin" Elomaa. Ennen oli kommarit, nykyään on persut. Miksei kansa voisi olla jo hiljaa.

Jos 70-lukua ja taistolaiskommareita tarkoitat, niin silloinhan he olivat melko pieni, mutta äänekäs joukko. Nykyajan vastine taistolaisille ovat punavihreät. Mutta eivät persutkaan edusta koko kansaa, koska mitään yhtenäistä kansaa ei enää ole.

Ja persuthan tarjoavat myös hyvää viihdettä. Sikaillaan kännissä, hengataan vahingossa natsien kanssa, öyhötetään netissä jne. Ei joskus takavuosina olisi voinut kuvitellakaan, että suuren puolueen edustajat käyttäytyisivät noin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos 70-lukua ja taistolaiskommareita tarkoitat, niin silloinhan he olivat melko pieni, mutta äänekäs joukko. Nykyajan vastine taistolaisille ovat punavihreät. Mutta eivät persutkaan edusta koko kansaa, koska mitään yhtenäistä kansaa ei enää ole.

Ja persuthan tarjoavat myös hyvää viihdettä. Sikaillaan kännissä, hengataan vahingossa natsien kanssa, öyhötetään netissä jne. Ei joskus takavuosina olisi voinut kuvitellakaan, että suuren puolueen edustajat käyttäytyisivät noin.

En tarkoittanut taistolaisia.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Se Lapissa asuva Vesa Keskinen. Siis se kyläkauppias jolla oli niitä ”hauskoja” arpajaisia. Ja sen vaimo mikä laihdutti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös