Ihmettelyketju

  • 6 343 424
  • 38 746
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ihmetyttää että mikähän siinä on, kun televisio-ohjelmat siirtyvät jostain syystä Maikkarille, niin ne muuttuvat ihan paskoiksi eikä jaksa yhtään katsella? EI tää Penkinlämmitäjäkään maistu yhtään vaikka YLEllä tuli pitkään katseltua sitä Villi kortti -ohjelmaa, se nyt ei ole ihan suoraan siirretty, mutta kuitenkin. Ja on niitä paljon muutakin, Uutisvuoto ja ties mitä. On paskainen kosketus Maikkarilla ilmeisesti.
Viimeksi kun olen seurannut jotain Maikkarin "viihdetuotantoa", meneillään taisi olla X Factorin edellinen tuotantokausi. Ja siitäkin että tuota tuli silloin jokusen jakson edestä seurattua, krediitit kuuluu enemmänkin omalle musikaalisuudelle kuin Maikkarille.

Edellisen kerran olen seurannut kolmoselta jotain ei-musiikkiin liittyvää viihdeohjelmaa, Putouksessa oli vielä alkuperäinen näyttelijäkaarti mukana.

EDIT: Ei kun hups, First Dates Suomi tuli itsesasiassa töllättyä alusta loppuun viime syksynä. Tunnustan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kaupan kassahihnan yläpuolelle ei paljoa tuotteita mahdu, mutta miks Mynthoneista ne niin usein valitsee siihen sen sokeroimattoman version? Kuka sellaista oikein haluaa. Maanantaisin pitää kuitenkin hakea ennen duunia rasia. En kerro miks!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Maanantaisin pitää kuitenkin hakea ennen duunia rasia. En kerro miks!
Sama kun Monica Lewinskyllä saatuaan fudut valkoisesta talosta?

Sille jäi niistä hommista vähän paha maku
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mitäs noi teinit nyt murjoo toisiaan kouluissa harva se päivä. Vai ylittääks nää nyt vaan uutiskynnyksen nykyään herkemmin?

Tulee toki muutama tapaus mieleen omiltakin kouluvuosilta, mitkä olis aiheuttanut luultavasti aika komeet otsikot tänä päivänä. Silloin ei.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Kännykässä on Yle Areena -sovellus, joka ajoittain lähettää notifikaatioita. Eikä mulla sitä mitään vastaan, useinkin tulee sellaisia vinkkejä mitä voisi katsoa/kuunnella. Mutta eilen lävähti luuriin seuraavaa:

Areena--appis kirjoitti:
Vahinkopieru pääsi, mitä teet? Testaa, kuinka Pirjo olet!
Niin tota jotta että. En ole niin tiukkapipo etteikö Ylellä voisi olla jotain kevyempääkin sisältöä. Mutta pitäiskö sitä silti vähän harkita mitä kaikkea ihmisille lähettää, tää menee aika Seiska-osastolle.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin tota jotta että. En ole niin tiukkapipo etteikö Ylellä voisi olla jotain kevyempääkin sisältöä. Mutta pitäiskö sitä silti vähän harkita mitä kaikkea ihmisille lähettää, tää menee aika Seiska-osastolle.

Taisit justiinsa saada 10/10 Pirjo-asteikolla, vaikket edes tehnyt testiä.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmetyttää että mikähän siinä on, kun televisio-ohjelmat siirtyvät jostain syystä Maikkarille, niin ne muuttuvat ihan paskoiksi eikä jaksa yhtään katsella? EI tää Penkinlämmitäjäkään maistu yhtään vaikka YLEllä tuli pitkään katseltua sitä Villi kortti -ohjelmaa, se nyt ei ole ihan suoraan siirretty, mutta kuitenkin. Ja on niitä paljon muutakin, Uutisvuoto ja ties mitä. On paskainen kosketus Maikkarilla ilmeisesti.

Sama urheilujen kanssa. Maikkari kun osti oikeudet mäkihyppyyn niin suomalaiset hyppääjät rupesivat järjestään jäämään kummulle. Eikä uusia harrastajiakaan ole tullut. Sama hiihdossa ja alppihiihdossa. Rallissakin vetäydyttiin todella pitkään kuivaan jaksoon kun kolmonen haali rallin lähetysoikeudet. Ilman maikkaria Mikko Hirvonenkin olisi joku vähintään nelinkertainen maailmanmestari. Nyt jollain Loebillä ja Ogierilla on mestaruuksia ihan tolkuttomasti.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätä särkee, vaikken edes avannut sitä eilen baareissa mukana ollutta Vergi 80 % -pulloa. Onks teillä koskaan krapulassa särkenyt päätä? Ei kait se enää aikuisella kuulu krapulan oireisiin. No Vergi kasikymppisestä ehkä vähän, mutta kun en edes avannut. Vieläkin jeesusteipillä sinetöidyssä muovipussissa.

Siis onks mulla jotain kykyjä. Langaton yhteys. Ajatuksen voimalla.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Onks teillä koskaan krapulassa särkenyt päätä? Ei kait se enää aikuisella kuulu krapulan oireisiin.
Särki päätä monta tuntia kun olin viimeksi noin kuukausi sitten krapulassa. Varmaan joku krapulan nynnyoire, kun ei kännäile joka viikko tai edes joka päivä.
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minä ihmettelen sitä, että niin monet haluavat innokkaasti muuttaa USA:an. En nyt tarkoita ensisijaisesti pakolaisia Etelä- ja Keski-Amerikasta. Vaan ihan vaikka suomalaisiakin. Voihan tuolla turistina käydä, mutta mikä siellä kiehtoo niin, että sinne haluaisi asumaan?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis miks pitää kapakoissa tapella? No äsken noi tossa vähän. Jossain Oulussa olisi varmaan viis poliisiautoa ja juttu iltalehdissä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ja neljäs ihmettelyn aihe että mikä fakemoderaatorilla on hätänä..
Viides ihmettelyn aihe on, että keitä nuo ovat?
Perseenkeikuttajan taisin nähdä Madventuresissa..
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Ihmettelen, että miksi nykypäivänä (no, nelisen vuotta sitten) valmistetaan uuneja, joiden luukun lasia ei saa irti puhdistusta varten. Entisessä kämpässä oli 15 vuotta vanha uuni ja lasin sai helposti pois.

Kaikkea paskaa sitä tuonnekin muutamassa vuodessa kertyy ja pesemään ei pysty, prkl.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Liigan sivut eivät toimi. Voivathan he toki sanoa, että maaliskuusta asti tähänpäivään, toimi hyvin.
Mutta miksi tämä on ihmettelyketjussa? Ihmettelyketjuun kuuluisi se, jos Liigan sivut olisivatkin jostain syystä toimineet tänään ja eilen moiteettomasti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaihtaaks tytöt teidänkin läheltä usein paikkaa ratikassa? Ei tarvii ees olla ripulit housuissa.
Ajaako ihmiset julkisilla? Sellaisilla, joissa on muita ihmisiä? Onpas köyhää ja junttia.

Minä ajan omalla autolla selvin päin ollessani. Kännissä otan taksin.

Joskus ammoin Lieksan syrjäkylillä eräs vanhempi äijä voitti veikkauksessa. Ei nyt miljoonia, mutta useamman kymmenen tuhatta markkaa kuitenkin. Ajoi sitten Kulmalle ryyppäämään kolmen taksin letkassa. Ensimmäiseen istui itse, toiseen laittoi rukkaset ja kolmanteen varmuudeksi vesurin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Valkoisen talon lehdistöpäällikkö on nimeltään Kayleigh McEnany.

Minulla heräsi lievä epäily, että olisiko moinen sukunimi satakunta vuotta sitten amerikkalaistettu versio nimestä "Mäkinen"; kuten helposti amerikkalaiseksi muuntunut Mäki - Mackey tai Mäkeläinen - McLaine
En ole tsekannut miten tuo McEnany lausutaan, mutta jotain Mäkinen-tyyppistä se voisi olla - tai on joskus ollut. Tuskin tuo ihan ensimmäinen kirjoitusversiokaan on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös